Jump to content

Polugeneralka na 1.9 dci motoru?


Limune

Recommended Posts

Molim iskustva na ovu tabu temu,tko je htio o ovome pitanju malo doznati na forumima nije mogao puno doznati.

Postavlja se nekoliko ključnih pitanja.

1. Može li se uspješno napraviti polugeneralka/generalka na dci motorima.Mnogi majstori zaziru od toga posla a drugi tvrde da se to i ne može napraviti.

2.Dugotrajnost nakon obavljenog posla?

3.Cijena?

Mene posebno zanima zamjena uljnih karika i sve što uz to ide!

Edited by Limune
Link to comment
Share on other sites

Osobno nisam to radio na dCi, ali općenito iz svog iskustva i meni bliskih ljudi zeznuto je. Mehaničarima se to ne da raditi jer se ne mogu naplatiti koliko se narade da to pedantno slože. Kad se motor otvori vidi se da se tu još neke stvari trebaju zamijeniti pa motor visi mehi u dvorištu raskopan i kaplje dok se naruče dijelovi i dok stignu. Ako ne obradi rubove grane, bloka i ne zabrtvi to dobro imaš dupli posao, pa ponovno raskapaj i ponovno slaži.

Sve to može, ali i ne mora biti. Kvaliteta obavljenog posla varira. Neki su imali sreće i vozili još 100,000km+, a neki požalili što su uopće došli na ideju da to idu raditi. Jednom frendu se davno dogodilo da mu je talent od majstora okrenuo uljne karike naopako pa je motor vukao ulje iz kartera umjesto da ga je vraćao u karter. Probaj si zamisliti crni oblak dima koji se stvorio kad su prvi puta upalili auto.

Zato ljudi uglavnom radije prodaju auto takav kakav je radije nego da se upuštaju u rizičan popravak s neprovjerenim majstorom. Kolega s foruma je izgleda uspješno doveo svoj 1.9dCi nakon havarije pa bi ti on mogao konkretno pomoći.

Link to comment
Share on other sites

Samo treba mestar koji zna sta radi, nista vise nista manje. Kakvi dupli poslovi.. Samo prvi put pravilno odraditi, ovo s obrnutim karikama cu se suzdrzat komentirat iskreno da kazem

Link to comment
Share on other sites

Osobno nisam to radio na dCi, ali općenito iz svog iskustva i meni bliskih ljudi zeznuto je. Mehaničarima se to ne da raditi jer se ne mogu naplatiti koliko se narade da to pedantno slože. Kad se motor otvori vidi se da se tu još neke stvari trebaju zamijeniti pa motor visi mehi u dvorištu raskopan i kaplje dok se naruče dijelovi i dok stignu. Ako ne obradi rubove grane, bloka i ne zabrtvi to dobro imaš dupli posao, pa ponovno raskapaj i ponovno slaži.

Sve to može, ali i ne mora biti. Kvaliteta obavljenog posla varira. Neki su imali sreće i vozili još 100,000km+, a neki požalili što su uopće došli na ideju da to idu raditi. Jednom frendu se davno dogodilo da mu je talent od majstora okrenuo uljne karike naopako pa je motor vukao ulje iz kartera umjesto da ga je vraćao u karter. Probaj si zamisliti crni oblak dima koji se stvorio kad su prvi puta upalili auto.

Zato ljudi uglavnom radije prodaju auto takav kakav je radije nego da se upuštaju u rizičan popravak s neprovjerenim majstorom. Kolega s foruma je izgleda uspješno doveo svoj 1.9dCi nakon havarije pa bi ti on mogao konkretno pomoći.

Ako si implicirao na mene, onda da, moj je motor sada u redu.

Samo treba mestar koji zna sta radi, nista vise nista manje. Kakvi dupli poslovi.. Samo prvi put pravilno odraditi, ovo s obrnutim karikama cu se suzdrzat komentirat iskreno da kazem

E, točno to. Nije 1.9 dci jednostavan kao dizeli prije 20 i više godina, ali i osrednji majstor ga može dobro složiti.

Razlog zašto sam se odlučio na popravak (a ne zamjenu motora) jest taj što su me ruke izašle nekakvu simboličnu svotu, majstor je dobar prijatelj mog starog pa je to razlog. Inače, da su ruke bile po normalnoj cijeni, vjerojatno bi išla zamjena motora. Što se tiče rada, mirne duše ti mogu preporučiti čovjeka jer je dobro napravio posao, ali za cijenu i nisam toliko siguran, to ćeš morati s njim vidjeti. On je meni i zamjenu diskova+pločica zadnji put napravio za kavu, ne znam koliki je normativ za to u servisu.
E sad, nekoliko savjeta kolegi koji treba pomoć. Tj. ja ću iznijeti svoja iskustva a ti onda zaključi na temelju njih. Kako si polugeneralku nazvao "tabu temom", tako moram odreagirati i reći da je iberturaža ipak veća tabu tema. Prvo sam se bio obratio ovlaštenim (nekoliko njih po raznim dijelovim RH) sa jednostavnim pitanjem: "Jeste li spasili koji 1.9 dCi od posljedica iberturaže?" Svi su govorili u stilu "treba pregledati motor, dovezite ga" ali poanta je bila da bi prema tim njihovim normativima i rastavljanje motora u ovu svrhu bilo previše skupo. Uglavnom, nitko mi nije dao decidiran odgovor. Da li možda zato što nikad to nisu radili ili jednostavno ne žele dati odgovor, ne ulazim u to. Kasnije sam od jednog od tih ovlašetnih dobio ponudu za rad na zamjeni motora i turbine i ruke su iznosile ok 6000 kuna i oko 3500 ulje, filteri, semerinzi itd itd... dakle, gotovo pa 10000 kuna i još moram nabaviti turbinu i motor. Eto i drugog razloga zašto sam prekrižio ovlaštene.

Nisi rekao želiš li mijenjati i leteće... Inače to ljudi preventivno rade nešto prije 200km na tom motoru, zajedno sa reparacijom turbine... Također, ta dijagnoza u zapečenim uljnim karikama - je li to majstor zaključio po simptomima ili je rastavio motor?

Što se tiče dugotrajnosti, za polugeneralku ne znam, ali za generalku svi servisi daju jamstvo, a dosta njih tvrdi da će takav motor izdržati i više no prije generalke. Zvuči malo nelogično, no dobro...

Karike su ti oko 100 eura pa naviše...

Link to comment
Share on other sites

1. Moze bez problema

2. Trajnost - zavisi od kvaliteta upotrebljenih delova i kvaliteta radova

3. Cena varira od kvaliteta delova, ali za iole kvalitetnu generalku racunaj bar 1000 evra

 

Link to comment
Share on other sites

Evo danas sa frendom pričam, nisam ni znao da mu stari ima lagunu istu kao moju, 1.9 88 kw. Novu su je kupili, vozio ju je i on, kako veli, sitnica je stalno bilo, a od skupljih stvari im je na 300 tkm gotovo u isti tren otišla turbina i kompresor klime. On nije imao pojma, ali kad mu sretnem starog, baš ću ga pitati koje je ulje koristio :D

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Odrađena polugeneralka vidjet ćemo za par tisuća kako se ponaša auto

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Odrađena polugeneralka vidjet ćemo za par tisuća kako se ponaša auto

odrađena i turbina

Što si radio u polugen. i gdje si turbinu radio?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ja sam na svom scenicu (sada već bivšem) radio karike, sređivana glava i novi leteći....auto je od tad prošao oko 40000km i sve radi ko sat....sve se može samo treba lagano i bez žurbe...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kad se pedantno odradi i sa kvalitetnim dijelovima ne  i trebalo biti problema , a inače sam 1.9 dCi nije ništa komplikovaniji što se tiče motora u odnosu npr. na 1.9 u 19-ki.

Ja još viđam Megana 1.9 što je kolega radio (inače školovani Renault majstor) prije 6 godina , auto je bilo okrenulo ležaj na radilici , jer je rasteretni ventil na uljnoj pumpi zaštekao i auto izbacilo ulje na filteru i ležaj zaribao.

Na motoru su stavljane nove karike , novi svi ležajevi standard , nova uljna pumpa ,novi sarafi klipnjača ,polovna jedna klipnjača i radilica i normalno sve ostale popratne stvari (dihtunzi , semerinzi,maš.obrada glave...)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.