Jump to content

Megane 2 pomoc oko motora


Rocky1

Recommended Posts

Zanimaju me iskustva sa 1.9 dci 88kw.. naime moj jako dimi, trosi ulje, mjesa ulje i vodu u posudi od vode, slabo vuce i tako. Pa me zanima misljenja sto dalje? Generalka motora, kupit novi motor ili prodat? Ili ako postoji nekakva druga opcija,..  Hvala unaprijed :)

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

napravi generalku (lako moguce da bi i polu generalka bila dosta)

 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prije 20 dana radio punu generalku na motoru 1.9DCI nije bio loš kao kod tebe ali je prilično dimio i trošio jako puno ulja.

U Rijeci mi tražili 8.000 kn i morao bi čekati 15 dana da bude gotov, možda bi i napravio da majstor nije bio tako arogantan u komunikaciji govoreći da može biti još stvari koje bi eventualno trebalo napraviti tako da bi cijena na kraju bila i veća ali kaže da nemože znati dok motor ne skine i rastavi tako da sam kod njega odustao.

Išao sam u Bosnu i u Zenici napravio punu generalku 1 brušenje novi klipovi brušenje bloka radilice glave i sve što dođe uz to sa svim originalnim računima iz dućana od kupljene robe a samo brušenje je došlo 150€.

Isti tip mi je radio i veliki servis pošto idem svake godine u osmom mjesecu pa mi ujedno i servisira auto.

Izašlo me komplet sa radom 800€ odvezao ga u Ponedjeljak ujutro i u Četvrtak po podne išao po njega niti puna 4 dana.

Da napomenem da je prošle godine kada je rađen veliki servis promijenjena pumpa ulja i nova turbina na 230k kilometara a sada ima 248k.

 

Edited by Mateuss
Link to comment
Share on other sites

Zanimaju me iskustva sa 1.9 dci 88kw.. naime moj jako dimi, trosi ulje, mjesa ulje i vodu u posudi od vode, slabo vuce i tako. Pa me zanima misljenja sto dalje? Generalka motora, kupit novi motor ili prodat? Ili ako postoji nekakva druga opcija,..  Hvala unaprijed :)

Za polugeneralnu neznam kakvi su mu cilindri u pitanju možda su loši pa na kraju budeš morao stavljati nove cilindre ili ih brusiti to je jeftinija solucija iskoristiš stare klipove ako su dobri.

Link to comment
Share on other sites

A vidjet cemo. Sto je najbolje, auto je poceo okej raditi ali slabo vuce... naime ne pregrijava se, ne trosi ulje, ne baca vodu van...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja sam radio prošle godine generalku na svome,uzeo sam drugi blok,glava slagana,radilica brušena na 1 specijalu.Nova turbina,leteći,stojeći,karike..... cca 1000ojra.

Link to comment
Share on other sites

Moj ima 262000km, original turbina, i kuplung, promjenjen potisni jer je propisao, od izmjene do izmjene ne potrosi ni kap ulja, zadimi kad ga pricepim...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

razmislsi koliko ti se to isplati... naime za auto ne možeš dobiti 25k kn da je sve uredno.. e sad davati 1k -1.5k eura za popravak... totalno neisplativo. 

naravno, pod uvjetom da imaš još nešto love sastrane pa si uzmeš nešto novije. 

Link to comment
Share on other sites

Užasno skup sport. Stvarno visoke cifre.

Kolko ti moraš voziti da uštediš to sve na razlici u potrošnji u odnosu na nekog benzinca koji nema ništa skoro od ovih ulaganja?

Link to comment
Share on other sites

Kad kupis dotrajalog dizela sa 200000 km onda se definitivno ne isplati jer sve sto ustedis na gorivu ces kroz 2-3 godine iskrcati na popravke i odrzavanje.

Takvi se auti isplate prvom vlasniku. Ne moze biti svima i zauvjek isplativ. Netko ce iskrcati malo vise para za nov ili skoro nov auto da se jeftino i ugodno vozi...a netko ce za 5 godina dati 3-4 tisuce za taj auto i taj ce se voziti ali i popravljati. Jbg.

Zato ako cu ikad kupovati neki bolji/skuplji auto - nece biti nov ali nece ni imati preko 60-70 tisuca km. Tako da ja mogu u 2-3 godine odvrtjeti jos toliko a da sam relativno miran s turbinom, cr pumpom, zamajcem, dpf-om itd.

Nikad nisi 100% imun na kvarove ali smanjis si šansu za zajeb sto je moguce vise. Mozes stradati na cesti i u Švicarskoj ali ipak je veca sansa da se to dogodi u Indiji. Sve se kvari...ali...

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Slažem se 100%

Nikad nisam imao auto noviji od 10god, niti nikad ispod 180kkm, za takve solucije je ipak bolji benzinac. Na sreću, nikakvih većih/skupljih kvarova nisam imao. Uz plin je vožnja čak i jeftinija od dizela.

Ali da imam love, naravno da bi rado kupio novi dizel sa 150konja, vozio 100kkm bez ikakvih briga i opet novi, kao što rade u razvijenim zemljama :)

Link to comment
Share on other sites

dmf odlazi jos cesce na benzincima istog momenta kao na dizelima. 

Link to comment
Share on other sites

dmf odlazi jos cesce na benzincima istog momenta kao na dizelima. 

Konkretno...ovaj naš kolega ima Megane 2 1.9 88kW i veliki problem s autom. Da kojim slucajem umjesto tog auta ima Megane 2 1.6 16v 82kW prije 350000 km ne bi sigurno morao otvarati motor i raditi generalku. Isto tako ne bi strahovao za turbo jer ga nema, za dmf jer ga nema, cr pumpu isto, dizne i vozio bi se ut minimalne troakove odrzavanja a trosio bi cca litru do litru ipol vise goriva na 100km. 

Dizel...naravno da da. Ali ne star i umoran od uporabe i kilometraze...mozda i neadekvatnog odrzavanja. 

Link to comment
Share on other sites

1.6 ima znatno manji moment od 1.9 i takva usporedba bas i nema smisla. Noviji auti preko cca 120hp uglavnom imaju dmf... Jedina razlika je turbina. A da na renolima odlazi cr pumpa osim na 1.5 dci u meg2 ona prva serija s delphi bas i nije cesta dapace... Ma benzincima se namjenjas i svecica i bobina npr i imas druge troskove koje nemas kod dizla i dodjes cca na cijenu turbine.

Link to comment
Share on other sites

1.6 ima znatno manji moment od 1.9 i takva usporedba bas i nema smisla. Noviji auti preko cca 120hp uglavnom imaju dmf... Jedina razlika je turbina. A da na renolima odlazi cr pumpa osim na 1.5 dci u meg2 ona prva serija s delphi bas i nije cesta dapace... Ma benzincima se namjenjas i svecica i bobina npr i imas druge troskove koje nemas kod dizla i dodjes cca na cijenu turbine.

Noviji snazniji benzinci mozda imaju dmf...ali ovdje sad pricamo o malo starijim autima. Izasao je Megane 4...a ja pricam o vozilima tipa Megane 2. 

Podjednako dobro/lose idu ti auti...razlika nije neka velika. Vjerojatno 1.9 vise odgovara ljudima koji su navikli na dizele i/ili se boje voziti benzinca preko 4000 okretaja. Svejedno...smatram da je puno opasnije danas kupiti dizela starog 10 godina i sa 200 tisuca km nego jednako starog benzinca s toliko km.

Uostalom...probao sam srecu s jeftinim dizelasom (Astra G 2.0dti) i to mi je bila veeeelika pogreska. Da...znam da se radi o Opelu ali cak i ako to uzmemo u obzir opet sam se gadno zeznuo. Ostalo sto sam vozio su bili benzinci i osim Clia sport, s nijednim nisam imao vecih i skupljih problema. Također i otac, brat i prijatelji. Kad vec nemas para i moras kupiti staro i pohabano - uzmi benzin. 

Link to comment
Share on other sites

u potpunosti se slazem s time da je znatno manji rizik polovan benzinac. pogotovo kod NA motora. samo sam skrenuo paznju na to da nije bas jednostavno porediti ta dva motora. svaki ima svoje prednosti. ja osobno plin bas i ne bih u svoj auto. a s stilom voznje koji imam bi mi benzinac trosio 10-12L dok ovaj ostaje u ugodnih 7. 

takodjer po gradu je bolje imat nize okretni moment i ne vrtet preko 4ooo kad se svi okrecu za tobom. u ostalom zna se koje su prednosti kojeg motora :)

 

edit: i pored toga da sam mijenjao turbinu nakon nepunih 3oookm predjenih s autom bi u istoj situaciji opet to uradio. dizne i sve ostalo su i tip top stanju i ne brinem se za motor.  

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Da imam 20-25kkn ne bi mi palo na pamet uopće gledati dizle. Ti auti su se nekome već isplatili i vlasnici ih ne prodaju zato da se meni isplate nego ih prodaju prije nego im auto počne ozbiljno izbijati lovu iz džepa. Prošlo je vrijeme atmosferskih dizla koje se za razumne novce moglo dovesti u red i biti mirne glave dulje vrijeme. Toga više nema. Stari dizel je kao klavir koji visi iznad glave na tankom užetu.

Frendica je prva vlasnica Clia II 1.5dCi sa 200,000km+ i ne može dobiti više od 1000€ za taj auto jer se u njega mora uložiti skoro 2000€ za popravak pumpe, dizni i sl. bez kozmetičkih popravaka. S druge strane Twingo I slične kilometraže koji praktički nije zahtijevao ulaganje od frenda koji je na ovom forumu također prvi vlasnik je prodan i prenesen isti dan za 1000€.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Za 1.9 dci sam se iznenadio koliko ugodno vozi, nije oštar u ubrzavanju, a li ima snage, a megan grandtour ima 1400 kg. o atmosferskim starim dizelima nebi raspravljal, jer sam sa jednom golfom 2 napravio 650000km, samo sa jednim skidanjem glave, motor prodao i stavo TDI čisto iz zabave. Kolega se i dan-danas vozi s tim motorom. U kući imam dva Mitsubishija koji su benzinci i mogu reći da su veeeliki gušt za tjeranje i daleko preko 4000 o/min. Na 4000 dobar benzinac tek ljepo propjeva, ali i potrošnja raste.

1.9 dci, hm... ovisi kud se najviše vozi, potrošnja mojoj suprugi ide i preko 7 lit, meni je to ipak previše. Volim megana tjerat, ali na ture i otvorenoj vožnji, tj. sve kaj je preko 120 km i u 6.-oj, tada je i potrošnja donekle.

Moj megan ima oko 200000km do sad samo turbina vrisnula, odnosno popila ulje iz motora. Popravak sa servisom i rukama 4000 kn jer je turbina reparirana. Susjed ima 2004.-u 1.9 dci, 230000, do sada ni taknuto ništa, ulje na 15000 ni ne doljeva.

Tako da u okolici mene ima jako dobrih iskustava sa time motorom, a i u Lagunama 2.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dizelaš je bolji za onog koji prevaljuje puno kilimetara kao ja. Od dijelova sam reparirao turbinu (trošio puno ulja) na 330 000 km, a lamelu tek na 310 000 km. Turbinu ništa više ne trošite ako brže ili sporije vozite jer ona i dok je auto u leru radi. Dizne i motor je savršen, samo sam promijenio remenje na 220 000 km i rekao je majstor da je još moglo ići kojih 60 -70 tkm. Kupuj dobre i kvalitetne dijelove i nemaš problema.

Benzinac je bolji za manju (kratku vožnju) koji jedva da godišnje upali auto ili se svaki dan vozi 20-30 km do posla i nazad. Lakše za održavati, jeftinija vozila. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.