Jump to content

Bilstein b6 vs b8....


marinho25

Recommended Posts

Zanima me razlika amortizera bilstein b8 i b6..

Mogu nabaviti b6 po jako povoljnoj cijeni dok bi me b8 dosao puno vise i jos ih nemaju na lageru..inace su iste cijene oko 1250kn po komadu a ja mogu dobit b6 za 760kn po komadu. Sta je ludi popust.obicni amortizeri su 500-600 kn.

Posto imam opruge -35mm a za njih bi bila bolja opcija b8 zanima me da li tokarenjem ove razlike u duzini teleskopa (+narezivanje navoja)na b6 dobivam amortizer identican b8? Ili je duzina tekeskopa u samom kucistu razlicita?sta mislite?

Inace amortizeri su iste tvrdoce u specifikacijama se navodi da su b8 samo kraceg hoda i kao takvi pogodniji za krace opruge...inace imam doma cnc tokarilicu -time se bavima pa mi je najmanji problem skratit i narezat novi navoj..

Naravno sve to otpada ako je teleskop supalj u sta sumnjam? Ili ako je razlika u unutrasnjosti kucista ..

Uspio sam nac neku sliku gdje su jedan do drugog

T1EzFcFN0dXXXXXXXX_!!0-item_pic.jpg_210x210.jpg

B6 vs. B8.jpg

Edited by marinho25
Link to comment
Share on other sites

Teleskopi su svakako puni i vjerujem da mozes potokarit,

Znam sad koga cu zicat za uslugu kad mi bude nes trebalo haha

Link to comment
Share on other sites

Ako mi prodas svoje koni opruge ili bar instaliras onu stvarcicu od 4 funte na letvu volana imas dozivotnih bar 89% popusta na usluge tokarenja i izrade zupcanika:laugh:

Ma i ja sam uvjeren da teleskop nije supalj , kod amortizera tanjeg teleskopa sigurno nije nego je ovaj posteno debel pa ono posumnjas...

Nego mene muci da li je to jedina razlika ili je od vodilice klipa prema i u kucistu na cilindar veca duzina ili postoji mozda kakva razlika u volumenu komore u ovom slucaju plina?

Malo kompliciram-jednostavo: da li je razlika izmedju b6 i b8 samo u duzini teleskopa za tih -na samom vrhu 10-20mm? 

Da ja to skratim, narezem uparim s dobrim oprugama i :drivar:

Jer steta je ne iskoristit tako dobar popust. 

Edited by marinho25
Link to comment
Share on other sites

Neznam odgovor ali za tu razliku od cijene bi uzeo b6 i nebi ništa radio na njima za - 35mm. Za b4 navode da mogu ići do - 40mm tako da mislim da bi i tvoja kombinacija mogla biti dobra bez kemijanja.

Za opruge preporučujem eibach.

Uzeo sam za twinga b4 i opruge eibach minimalno spuštanje (ne tražim izgled nego hoću drukčiji rad opruge a tu je eibach tata ?).

Gdje si gledao amortizere po toj cijeni, ja sam svoje isto uzeo jeftinije nego standardna cijena, može na PM. Roba stiže u ponedjeljak pa kada montiram javim dojmove.

Link to comment
Share on other sites

Zanima me razlika amortizera bilstein b8 i b6..

Mogu nabaviti b6 po jako povoljnoj cijeni dok bi me b8 dosao puno vise i jos ih nemaju na lageru..inace su iste cijene oko 1250kn po komadu a ja mogu dobit b6 za 760kn po komadu. Sta je ludi popust.obicni amortizeri su 500-600 kn.

Posto imam opruge -35mm a za njih bi bila bolja opcija b8 zanima me da li tokarenjem ove razlike u duzini teleskopa (+narezivanje navoja)na b6 dobivam amortizer identican b8? Ili je duzina tekeskopa u samom kucistu razlicita?sta mislite?

Inace amortizeri su iste tvrdoce u specifikacijama se navodi da su b8 samo kraceg hoda i kao takvi pogodniji za krace opruge...inace imam doma cnc tokarilicu -time se bavima pa mi je najmanji problem skratit i narezat novi navoj..

Naravno sve to otpada ako je teleskop supalj u sta sumnjam? Ili ako je razlika u unutrasnjosti kucista ..

Uspio sam nac neku sliku gdje su jedan do drugog

T1EzFcFN0dXXXXXXXX_!!0-item_pic.jpg_210x210.jpg

B6 vs. B8.jpg

Nabavi originalne opruge i namontiraj ih na b6. Sve ovo kemijanje se ne isplati samo zato jer imaš 35mm prekratke opruge. Baci te prekratke, nabavi originalne i rješen problem.

Link to comment
Share on other sites

To naravno i sam znam..da mislim stavit obicne opruge nebi ni postavljao pitanje koje sam postavio.a i ne vidim isplativost u bacanju opruga u smece..

Zasto mislis da se ne isplati..konkretno?

Sta gubim? Novac definitivno ne...

Link to comment
Share on other sites

To naravno i sam znam..da mislim stavit obicne opruge nebi ni postavljao pitanje koje sam postavio.a i ne vidim isplativost u bacanju opruga u smece..

Zasto mislis da se ne isplati..konkretno?

Sta gubim? Novac definitivno ne...

 

Tko će kupit 35mm prekratke opruge? To nije više za svakodnevnu vožnju sa takvim prekratkim oprugama, a za utrke su vjerojatno debelo premekane. Stavi originalne opruge na b6 i to će radit super. Nemoj izmišljat gluposti sa skraćivanjem amortizera, prekratkim oprugama i sličnim kemijama.

Edited by cerozg
Link to comment
Share on other sites

B8 ide na krace opruge u specifikacijama bilsteina..jel i to glupost i kemijanje?

Odgovorit ces vjerovatno da nije..

Ako nije zasto je onda b6 i kraca opruga glupost i kemijanje?

Ako mi odgovoris na to rjesio s moj problem a i pitanje u razlici izmedju b6 i b8:hey:

A za b6 i serijsku oprugu to svakako stoji..inace b6 ide na do 30mm krace opruge..upravo dobio odgovor na upit koji sam poslao Bilsteinu.

Link to comment
Share on other sites

B8 ide na krace opruge u specifikacijama bilsteina..jel i to glupost i kemijanje?

Odgovorit ces vjerovatno da nije..

Ako nije zasto je onda b6 i kraca opruga glupost i kemijanje?

Ako mi odgovoris na to rjesio s moj problem a i pitanje u razlici izmedju b6 i b8:hey:

A za b6 i serijsku oprugu to svakako stoji..inace b6 ide na do 30mm krace opruge..upravo dobio odgovor na upit koji sam poslao Bilsteinu.

 

Nije mi uopće jasno zašto ti treba kraća opruga i zašto se uopće zamaraš i trošiš svoju energiju i vrijeme na nekakvu prekratku oprugu. Baci tu prekratku oprugu i nabavi serijsku oprugu za to vozilo. Stavi serijsku oprugu i b6 i to će SIGURNO radit. Zašto bi pobogu išao isprobavat sa nekim lijevim prekratkim oprugama? Uopće ne shvaćam razlog zašto bi to radio. Ako su amortizeri loši stavi te bilsteine b6 koji sigurno rade dobro sa originalnim oprugama.

Da li se voziš svaki dan s tim vozilom ili ti je to hobi vozilo koje voziš povremeno na track day i slično?

Edited by cerozg
Link to comment
Share on other sites

Jer je megane na tvornickim oprugama ladja, i ni malo sportski orijentiran ovjes. S tvrdjim i malo nizim oprugama se dobije nov auto koji se nemoze porediti s originalom.

Moje koni ti ne pasu jer su za 1.9 dci koji je znatno tezi ispred od 1.6 16V te su tvrdje. A za instalaciju tog klizaca sam ti rekao da cu. I pazi sta si rekao za popust haha. Imas i glodalicu ili sano tokarski?

Link to comment
Share on other sites

 

Nije mi uopće jasno zašto ti treba kraća opruga i zašto se uopće zamaraš i trošiš svoju energiju i vrijeme na nekakvu prekratku oprugu. Baci tu prekratku oprugu i nabavi serijsku oprugu za to vozilo. Stavi serijsku oprugu i b6 i to će SIGURNO radit. Zašto bi pobogu išao isprobavat sa nekim lijevim prekratkim oprugama? Uopće ne shvaćam razlog zašto bi to radio. Ako su amortizeri loši stavi te bilsteine b6 koji sigurno rade dobro sa originalnim oprugama.

Da li se voziš svaki dan s tim vozilom ili ti je to hobi vozilo koje voziš povremeno na track day i slično?

tebi vjerojatno nije poznato da je moguce bilo prije i sada kupiti tvornicki auto sa oprugama koje su -30 mm? ne zamaraj ga glupostima ako nemas konkretan savjet.

Link to comment
Share on other sites

Jer je megane na tvornickim oprugama ladja, i ni malo sportski orijentiran ovjes. S tvrdjim i malo nizim oprugama se dobije nov auto koji se nemoze porediti s originalom.

Moje koni ti ne pasu jer su za 1.9 dci koji je znatno tezi ispred od 1.6 16V te su tvrdje. A za instalaciju tog klizaca sam ti rekao da cu. I pazi sta si rekao za popust haha. Imas i glodalicu ili sano tokarski?

 

 

Zašto bi ti za svakodnevnu vožnju, koja uključuje drndanje preko ležećih policajaca, preko pruge, parkiranje, penjanje na rubnjake, trebao sportski orjentiran ovjes? Takav ovjes treba ljudima koji se bave auto sportom. Jednostavno ne mogu pojmit zašto bi se u svakodnevnoj vožnji netko želio drndat na nadrukanim amortizerima i preniskom ovjesu.

Link to comment
Share on other sites

A da odes malo na wc da se fino izrazim??

Gotovo svi noviji auto imaju tvrdji ovjes od ovoga kojem se tu prica, zasto njima ne govoris o tome zasto kupuju taj auto kad je pretvrd. Neprica se u temi o stavljanju gevinda i ubijanju u pod. Nigde se ne spominju tvrdji amortizeri, vec iskljucivo trunku nize opruge i tvrdje da se ne ljulja ko pijanac po zavojima. Da znas o cemu pricas bi znao da opruge imaju mali utjecaj na tvrdocu preko rupa za sta su zaduzeni amortizeri .. Bla bla..

Link to comment
Share on other sites

A da odes malo na wc da se fino izrazim??

Gotovo svi noviji auto imaju tvrdji ovjes od ovoga kojem se tu prica, zasto njima ne govoris o tome zasto kupuju taj auto kad je pretvrd. Neprica se u temi o stavljanju gevinda i ubijanju u pod. Nigde se ne spominju tvrdji amortizeri, vec iskljucivo trunku nize opruge i tvrdje da se ne ljulja ko pijanac po zavojima. Da znas o cemu pricas bi znao da opruge imaju mali utjecaj na tvrdocu preko rupa za sta su zaduzeni amortizeri .. Bla bla..

Zašto bi te smetalo to što se ljulja ili naginje u zavojima?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

A da odes malo na wc da se fino izrazim??

Da znas o cemu pricas bi znao da opruge imaju mali utjecaj na tvrdocu preko rupa za sta su zaduzeni amortizeri .. Bla bla..

Ma da, ja nemam pojma. Djed mraz mi je namontirao na auto baš takve bilsteine b6 i izbalansirao kompletan ovjes i sile kočenja.

Link to comment
Share on other sites

Onda ako znas prestani nuzru obavljat po forumu.

 

Izgleda da nismo na istoj frekvenciji. Ja mu samo pokušavam dati prijateljski savjet, a izgleda da time postajem državni neprijatelj br. 1., samo zato jer mu se moj savjet ne sviđa.

Edited by cerozg
Link to comment
Share on other sites

eto, zeli imat nize auto, a opet kvalitetan ovjes. dal je to radi toga da auto ljepo izgleda, jer mu je to produzet spolovila ili nesto 10to ako ih vec imas bi bilo ljepse da das konkretan savjet o pitanju, a ne odgovaranja od pitanja s stvarno NHF glupim argumentima 

Link to comment
Share on other sites

eto, zeli imat nize auto, a opet kvalitetan ovjes. dal je to radi toga da auto ljepo izgleda, jer mu je to produzet spolovila ili nesto 10to ako ih vec imas bi bilo ljepse da das konkretan savjet o pitanju, a ne odgovaranja od pitanja s stvarno NHF glupim argumentima 

Sorry ako vam to djeluje kao podjebavanje, ali to mi se činilo kao najbolji savjet. Ajmo onda na bilsteine b6.

Imam ih na autu koji vozim povremeno, znači jednom tjedno. To mi je hobi auto.

Amortizeri su odlični za auto koji se povremeno vozi i za agresivnu vožnju. Popuštaju baš onoliko koliko trebaju na normalnoj cesti, za razliku od većine gewindi koje su isključivo za pistu. Napravljeni su kvalitetno i masivno. Značajno su tvrđi od serijskih amortizera, dakle razlika u tvrdoći nije mala, ali opet dosta mekši od većine gewindi. Preko ležećih policajaca popuštaju, ali ne toliko da možete bez  većeg opreza prijeći preko njih.

Što se tiće skraćivanja, mislim da se ne daju skratiti. Eto nadam se da sam pomogao.

Link to comment
Share on other sites

Eto cerozg...vidis da se moze dati i dobar, konstruktivan savjet odnosno misljenje. Znamo da znas. Samo trebas nauciti dati savjet na lijep nacin.

Btw. meni smeta naginjanje u zavojima i plivanje auta na stock ovjesu i gotovo na svakom autu bih pozelio nesto konkretnije, tvrđe, bolje, niže. A nisam trkač...ne natječem se. Nisam čak ni iznadprosječno dobar vozač. A volim da je auto "težak" na volanu i utegnut, jake balans-štange, nagibi stupanj-dva u minusu itd. Sasvim sam ok s tim da mi radi toga malo trpi udobnost. Ukusi...

Link to comment
Share on other sites

Ajde drago mi je da je vatra samo tinjala:laugh:

Odlucio sam za pocetak stavit b6 na opruge -35mm pa ako bude bilo problema skinut cemo 10mm..uglavnom saznao sam da je jedina razlika izmedju b6 i b8 25mm duzine teleskopa.. zao mi je sta nije b8 na akciji ali opet 5mm vise nebi trebalo predstavljat nikakav problem.. svakako javim dojmove..

Hvala svima.

Nego jel zna netko da li opruge za meganea cc (konkretno h&r ili eibach) pasu na hatchback ?

Mislim da su prednje iste ali zadnje me muce..

To bi mozda silvester ili netko s cc-om mogao znati..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.