Jump to content

Megane 1.9 dci Zamašnjak kvar


khideg

Zamašnjak je...  

4 members have voted

  1. 1. Zamašnjak je...

    • u redu, ne treba mijenjati
      0
    • pokvaren...hitno treba mijenjati
      0
    • pri kraju, ali izdržat će još koju godinu lakše vožnje bez problema
      2
    • pri kraju, no skup popravak, ne mijenjati dok ne ode
      0


Recommended Posts

Bok, 

Propalo mi je kvačilo jer je ležaj puko i iscurilo ulje... no kad je majstor rastavio da zamjeni ležaj, kaže da je kvačilo u redu, no da zamašnjak je pri kraju. 

Imam video kako to izgleda. Kako se ne razumijem u zamašnjake, trebam mišljenje da li je zamašnjak stvarno pri kraju ili se može još voziti... naime promjena zamašanjaka povlači i promjenu seta kvačila, te se cijena toga penje u nebo.. a budući da je star auto ne bih mijenjao ono što je nepotrebno samo iz razloga što će jednog dana nešto otići... 

Video:

https://youtu.be/LxJLoibtbJs

 

Pogledao sam novi zamašnjak i on isto ima lufta tj, može se rukom lagano zakretati, sad je pitanje da li baš toiiko ili manje ali u svakom slučaju ima hod... pa ne bih htio mijenjati nešto sto će možda potrajati još koju godinu, a cijena nije mala. 

Edited by khideg
Link to comment
Share on other sites

Nije problem u okretanju kako ga okreces u pocetku filmica, problem je u ovom zadnjem dijelu filmica gdje ima pomak a ne bi ga trebalo biti. Zamasnjak+set kvacila+potisni+ semering na radilici+plus lezaj je bilo malo ispod 4500 kn ne tako davno meni za lagunu. Da li je sto drugacije za megane ne bi znao...

Link to comment
Share on other sites

Ako je procurilo ulje obavezno provjeriti ako se neće mijenjati dal je lamela nauljena te naravno dal je krivo potrošena. Što se pak kvara zamajca tiče možeš sve promijeniti (potisni, lamelu, korpu) ali ako je zamajac van balansa može ti to sve potrgati za 500 ili 5000km.

Meni su tri puta mijenjali potisne ležajeve kako donji tako gornji, naravno o mom trošku dok nisam došao do informacije da je po mojem broju šasije Renault objavio da postoji mogućnost kvara sa zamajcem. Nakon toga su ga promijenili o trošku Renaulta ali sam korpu i lamelu morao ja platiti jer je to kao potrošni materijal.

Link to comment
Share on other sites

Raspitaj se za valeo jednomaseni kit. Navodno je dosta jeftinije. Zove se valeo kit4p. Tak nekako

Link to comment
Share on other sites

Ja vozim 1,5 dci 78 kW cca 105 KS i tamo je dvomaseni zamašnjak. Cijena tog prije pola godine ako me pamćenje služi oko 7000( +- 1000 kn) kn bez lamele.... Tada nisam mijenjao i još sam prošao cca 25 000 tkm, Potraži na interentu imaš slike kako izgleda oštećen zamašnjak, preuljeni i slično. Po tim slikama ćeš znati jeli  moraš mjenjati ili ne.

U jednoj radioni sam pronašao slike gdje zamašnjak može biti oštećen i kada ga mijenjati. (Prešao sam 345 tkm). 

Uglavnomm čitao sam i da sva vozila preko 100 KS imaju dvomaseni, nemoj se zezati da umjesto dvomasenog (koji je skuplji x2, ugrađuješ jednomaseni). 

Edited by tomislavwarm
Link to comment
Share on other sites

175 t km

Necu ti puno pomoci s ovime ali... Premala je to kilometraza na tom autu za taj kvar :/

Link to comment
Share on other sites

ja ne bi mjenjao neg bi vozio dok vozi. a promjenio ako treba ono sto treba promjeniti. to sto se zamasnjak moze malo izvuc van me ne bi brinulo on poprilicnu silu koristi na snimku. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

S obzirom da je gotovo ista tema pa da ne otvaram novu...

Imam problem s meganom 1.5dci 78kw iz 2006 godine..

U voznji mi je par puta ostala pedala dolje te sam ju morao dizati nogom. Procurio potisni lezaj i nauljio cijelu getribu. Jos tokom povratka s puta kad se to dogodilo primjetio sam mala proklizavanja lamele koja sam povezivao s curenjem ulja u getribi na potisnom lezaju. Skidanjem je ustanovljeno da je lamela premasna i potrosena vise od pola a zamajac prema riječima majstora "je dobar ali nije u idealnom stanju". Auto do tada nije tresao niti nista. E a onda je napravljena glupost.

Naime promjenjen je semering na getribi kao i potisni a lamela je reparirana s novim oblogama po savjetu majstora zbog ustede novaca kojih bas i nemam na bacanje.

Sad se dogadja to da auto ide ali kad je visa brzina i kad mu je teze a upali se turbo onda proklizi kao i mrvicu kod kretanja ako se naglije pusta kvacilo u 1 i 2 brzini. Sve se to s vremenom postepeno smanjuje bar se tako meni cini.

Savjeti su bili da se je korpa samostelajuca i da se moze vratiti na neki nulti polozaj, medjutim to ne funkcionira.

Pitanje-savjet:

Da li da probam voziti ovako pa se mozda s vremenom smiri sve jer je vjerojatno obloga na lameli predebela ili da ipak mjenjam kompletan set (lamelu i korpu)? i koliko je uopce pametno to sto se radilo?

tnx

Link to comment
Share on other sites

mijenjat lamelu bez korpe nikad nije pametno. a ako ti pak nije uzeo i sve to ljepo ocistio ulje je moglo lako opet doci na tarne povrsine. 

Link to comment
Share on other sites

A znam ja to ali kad sam imao Lagunu 2.0 16v iz 96. na kojoj kad mi je vrisnuo dihtung glave zbog kojeg sam morao blok mjenjat, promjenio sam samo lezaj i lamelu (isto po preporuci majstora) kad je vec bilo dolje i vrtilo 130tkm dok ju nisam prodao...

Mislim nije se ni ova lamela poderala cca 2/3 ali se nauljila...

Jel moguce da nije dobro ocisceno pa zato proklizava? i ako je to, da li ce se to s vremenom smiriti ili se mora skidati?

Edited by zmarko6
Link to comment
Share on other sites

to ti nitko nemoze reci, al u praksi se desava da ako je zauljeno, to ulje kad se zagrije, lamela upije kao spuzva, a ne pusta vise van iz sebe. isti je problem i s kocionim plocicama. 

 

Link to comment
Share on other sites

E sad malo o uzroku "procurenja" pomoćnog cilindra spojke (potisni ležaj). Osim zbog zamora materijala isti najviše strada zbog vlage, prljavštine i čega sve već. Naime, kočiona tekućina (na bazi etilen glikola - slična antifrizu) je vrlo higroskopna i veže vlagu (vodu) na sebe. Sustav koristi istu tekučinu kao i kočnice te je potrebno pri izmjeni kočione tekućine "odzračiti" i sustav spojke. Na izlazu iz mjenjača postoji pipac za odzračivanje, a postupak ne traje više od 5 min. Samo koliko majstora prakticira ovaj postupak?

Link to comment
Share on other sites

mijenjat lamelu bez korpe nikad nije pametno. a ako ti pak nije uzeo i sve to ljepo ocistio ulje je moglo lako opet doci na tarne povrsine. 

To nije ulje nego tekućina na bazi etilen glikola (eter), a ona ima malo drugačija svojstva od ulja i lakše se čisti.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

100% da ni jedan majstor nece odzraciti/zamijeniti ulje u tom dijelu sustava.

 

i da zaboravih da nije hidraulicno ulje neg kociono u ovom sustavu, a takvo se jako ljepo pere s vodom :D al opet pitanje je sta se desava ako ga je lamela upila?

Link to comment
Share on other sites

Neki rezime sto mi je dalje ciniti?

Voziti tako pa ako se popravi ok ili mjenjati ipak korpu i lamelu?

Link to comment
Share on other sites

ako ti je korpa jos dobra ja bi ti preporucio da skines lamelu i odneses kod nekog da ti ju prenita(stavi novu oblogu)

tak sam i ja napravio i vec 10000km nemam problema s tom lamelom

 

Link to comment
Share on other sites

Pa lamela je prenitana u Gornjoj Dubravi, (www.lamela.hr) i stavljena je obloga od LuK-a.

Jedni tvrde sa je mozda mrvicu predebela pa zato klizi...

Ili je u zamajcu ostalo jos ulja pa se namastilo...

Niaam vise pametan kaj da radim...

Link to comment
Share on other sites

Da je predebela sigurno ne bi klizelo. Sem ako popusti korpa ak nije namjestena

Link to comment
Share on other sites

U kom smislu namjestena?

Pa korpa se na 1.5dci ne moze namjestat samo na 1.9dci ako sam dobro informiran...

Link to comment
Share on other sites

Jbg onda. Vozi vidi sta ce biti i dal ce se namjestiti tj preatat proklizavat. Mi ovde mozemo samo nagadjat sta ke majstor zajebao

Link to comment
Share on other sites

Nema pomoci, i dalje klizi, vise kad je hladan...

U ponedjeljak ide na dizalicu i raspor na pola, pun kufer mi je vise...

Netko je napisao pojam "zauljeni zamašnjak", sta to tocno znaci? Kad se zaulji da ga se treba mjenjat ili .....?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nema pomoci, i dalje klizi, vise kad je hladan...

U ponedjeljak ide na dizalicu i raspor na pola, pun kufer mi je vise...

Netko je napisao pojam "zauljeni zamašnjak", sta to tocno znaci? Kad se zaulji da ga se treba mjenjat ili .....?

Tako mi je majstor rekao koji mi je provjeravao zamašnjak prilikom mijenjanja lamele...... Neznam ti iskreno niti ja kao što sam prije rekao potraži slike po internetu jer sam našao u jednoj radionici kako je bila ovješena slika kad se mijenja zamašnjak (nažalost nisam slikao plakat). 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.