Jump to content

DISTANCE.. DA ILI NE ?


Francoclio

Recommended Posts

Javi se za distance.

Ja ti javim uskoro sta trebamo - jos nije nista na autu...sve je stiglo ali nikako da se smontira. Odoka sam pogledao samo sa felgom koliko ce trebati i izgleda naprijed nista ili 5mm a straga 5 ili 10mm.

image-3eac4cb45eeb579cb4d367ccb7809d188d image-07cf23f2d435138abc7923eabad01dc7bb

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Kak se netko kurči....:frajer:

Javi što prije jer su 2seta prodana unaprijed, 2 rezervirana, a u ovoj turi do kraja god će ići 6 setova sveukupno.

Link to comment
Share on other sites

Kak se netko kurči....:frajer:

Pihhh...a čak ni nije moj auto...lol. :p

Ajde - javim kad se smontira sve na auto.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam ja čiji je...ja samo znam tko mi je uplatio pare. ;)

A čuj...možda maznem ključeve tu i tamo - pa valja i subvencionirati neke stvari.

;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pitanjce... kotaci su mi uvuceni... ne moze to tako... trebam neke milimetre i to naprijed/iza 10/15mm ili 15/15mm... ako ima ko kaj za ponudit, samo dajte... radi se o meganu, dakle 5x114,3.

joker pitanje... dal su bolje distance koje se sarafe u glavcinu pa na njih felga il jednostavno sajbe uz koje se moraju koristit duzi sarafi? ili je svejedno...

na cliu su oduvijek 15mm distance na 7J felgi i osim cudnovato velikog kruga okretanja i zamjene po jednog lagera svaku godinu-dvije, nuspojava nije bilo... i dalje ide ko karting, a s distancama izgleda jedno 7 puta bolje nego bez (onima koji to vide).

Link to comment
Share on other sites

Meni su osobno distance oduvijek bile odbojne. Imaš nešto između felge i glavčine što ne bi tamo trebalo biti i imaš više neogibljene mase. Radije bi išao na felgu s drugačijim ET-om ako bi se odlučio na tako nešto, ali bi svakako prije i poslije odvozio par krugova na stazi da vidim razliku. Po rupama također. A prije svega bi dobro odradio domaću zadaću da vidim zašto to radim i da znam točno što radim.

Link to comment
Share on other sites

Imao sam distance od 17mm na stock felgama tamo negdje 2009 i bilo je super. Izravniji osjećaj na volanu i auto je bio nešto bolji po zavojima.

Vizualno, super.

Link to comment
Share on other sites

Medo, tnx, cijenim tvoje misljenje i doprinos forumu, al fakat mi nisi nis reko :plazi: ... znam sve o tome, 5 setova distanci, felgi i njihovih kombinacija je proslo preko clia, gradivo nauceno :dobroje:... meni je neprirodno bilo na cliu imat 175 gumu :nezna:... sad kad je klinac na putu i ovak i onak je vrijeme za veci auto, manje me interesira spustanje i ludovanje po zavojima (barem s ovim autom), a 15 mm distance nece gotovo nista smetati normalnoj voznji, znam iz prakse :D

prvenstveno me zanima razlika ovih dviju, gore navedenih, distanci... vjerujem da bi tu imao nest konkretno za reci... tnx :dobroje:

Rene, moze neka ponuda za 15 mm 4 komada? 66,1 je pretpostavljam centralna rupa kod tebe i kod mene. Zahvaljujem!!

Link to comment
Share on other sites

Medo, tnx, cijenim tvoje misljenje i doprinos forumu, al fakat mi nisi nis reko :plazi: ... znam sve o tome, 5 setova distanci, felgi i njihovih kombinacija je proslo preko clia, gradivo nauceno :dobroje:... meni je neprirodno bilo na cliu imat 175 gumu :nezna:... sad kad je klinac na putu i ovak i onak je vrijeme za veci auto, manje me interesira spustanje i ludovanje po zavojima (barem s ovim autom), a 15 mm distance nece gotovo nista smetati normalnoj voznji, znam iz prakse [emoji3]

prvenstveno me zanima razlika ovih dviju, gore navedenih, distanci... vjerujem da bi tu imao nest konkretno za reci... tnx :dobroje:

Rene, moze neka ponuda za 15 mm 4 komada? 66,1 je pretpostavljam centralna rupa kod tebe i kod mene. Zahvaljujem!!

Šalji podatke o autu na PM da ne spamamo topic.

Ja bih radije distance za koje trebaju duži šarafi.

Link to comment
Share on other sites

Distance koje se sarafe jednim sarafima, a drugi ulaze u njih neces naci u debljini 15 mm. Ja sam to imao, ali na 30 mm, jer bi tamo morao ohoho imati sarafe...

Po meni cist svejedno koje stavis, ali da imam priliku birati ja bi radje one koje se serafe posebno na glavcinu, pa onda felga u njih.

Link to comment
Share on other sites

Zasto nazad ne izmaknete samo glavcinu ka van. I tu se onda moze stelat i nagib kotaca itd..

Em je mnogo cvrsce em se lakse napravi (loca s 4 rupe) em se ne jebu lezajevi kotaca vise em ste i dalje legalni.

Distance su ilegalne na svakom autu.. I cim vas zaustavi pandur moze tablice da vam skida.

Link to comment
Share on other sites

Stavljao bi distance od 20mm naprijed posto imam clio 3 sa dinamyque opremom pa su mi siri blatobrani naprijed pa mi je velika praznina od felge do branika.

Kako ce se auto ponasati ako stavim samo naprijed? Iz pojedinih komentara sam shvatio da nece stvarati probleme jer je vec netko stavljao naprijed distance od 15 mm ako se ne varam i dali preporucujete spur ako do sad nisam imao distance na tom autu.

Link to comment
Share on other sites

Spur se ne mijenja.

I sva ova prica o distancama nema apsolutno nikakvog znacaja jer niko ne napise efektivni ET nakon te distance i kolki je bio rije (pocetni et - sirina distance=efektivni et)

Takodjer ukoliko se mijenja sirina guma, razlika u sirini bi se isto trebala uracunat u et.

Inace sto je manja sirina gume to ce se promjena et-a vise osjetiti. Kad je siroka guma jako promjena od 5-10 se znatno manje osjeti.

Link to comment
Share on other sites

@nino, ovu kombinaciju da sarafi ulaze u ove koji idu u glavcinu... huh, to ne bi, zvuci mi koma! :D a distance koje idu u glavcinu, pa onda na njih felga se i meni dopadaju, al to je za distance od 20-25mm pa dalje... a pretjerival ne bi... tim vise da do 15 ak mm mogu samo s TÜV-om bit miran i legalan.

@milos, kak to mislis samo izmaknete glavcinu? hehe, meni tek to izgleda zeznuto i upravo ilegalno!! i zasto velis da su distance ilegalne?? ja tehnicki doma prolazil 10g uredno, s distancama... a tu mogu s TÜV certifikatom distanci imat kaj ocu do 2% povecanja spura, dakle kod mene je to nekih 15-16 mm po kotacu... al to znaci brandirana distanca s papirima.

konkretno meni je pocetni, dakle orginal ET49, a ciljani je ET33, a to prolazi glatko... u planu su i nove gume 225 umjesto orginal 205... malo se gospon kiselio na oboje u kombinaciji al je bil razuman i reko da budemo vidjeli... mislio lik da ce nekaj strsat... reko nece :zubo:... jos tu stane i felga 7,5J umjesto 7J koja mi je orginal. Al to za sad ne mjenjam... jos :D

Link to comment
Share on other sites

Ok ak atestiras. Druga prica.

Za izmicanje glavine (iza) je sve sto se tice cvrstoce na strani da je to bolje uraditi tako a ne na kotacima. Plus lezaje se manje opterecuje tako nego s distancom.

Ti vijci su zapravo znatno znatno manje optereceni od ovih na kotacima.

Ne radi se o masi koja se rotira pa nema nikakve hebade s preciznoscu, a kao sto rekoh s tim plocicama mozes mijenjat nagib kotaca. :)

Link to comment
Share on other sites

Pere...preko Renea dobijes komplet distanci i vijaka...unutra su izglodane pa je dobitak na masi smanjen sto je moguce vise, sigurno ti nece tresti jer je prodao vec X setova takvih..i sve 5.

Ja sam htio naruciti kod njega za bratov Megane ali se poklopilo da mu pase taman 20mm koje sam ja imao na svom Meganeu...pa smo njih montirali i razmjenili sarafe, ja njemu duge, on meni svoje serijske kratke.

Link to comment
Share on other sites

sve znam coupe, culi smo se... odlicno izgledaju... jos moram vidit koju kombinaciju pa idem u nabavku/izradu... al imam jos fore mjesec-mjesec i po dana do ljetnog seta :zubo:

milos, privlacno mi to izgleda, al nisam tak duboko u materiji i ne do bog da mi ovi tu nest skuze pa da mi kompliciraju zivot... mislim da cu jednostavno distance stavit i amen... a sad tu i tam koji lezaj... jbg, budemo mjenjali dok prozuji.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.