Jump to content

ventil gasenja


maracmarta

Recommended Posts

Pozdtavljeni...laguna 2 phase 1,mastan ventil gasenja...majstor rekao da treba zamjenit...jel to skup dio ili nije,jel netko mjenjao...ima iskustva???

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da misliš na klapnu za meko gašenje, ako je verzijia od 88 kw na manje više svima je mastan jer je nezgodno zarotiran,a i semering sa vremenom popusti pa se krene ulje iz usisa cijedit pokraj njega i to izgleda ružno a zapravo se radi o kojoj kapljici na 1000 km...ja sam si nedavno uzeo novi semering dimenzije su 8x12x3 ,ali ga još nisam mjenjao jer nemam vremena...od alata ti treba ravni odvijač,ključ 10 i kliješta za skupljanje zeger osigurača...

Link to comment
Share on other sites

da to...pustana onoj seljeznoj osovinici...i jucer ga hocu ugasit time i nejdr...gasi se polagano i zatrokira par puta tek onda se ugasi

Link to comment
Share on other sites

Pa jel ga nemoš ugasit na tipku stop,pa nije ni predviđeno da se tako gasi, nije to IMT...

Link to comment
Share on other sites

jasno mi je to,al prije bez brige ugasio tako...al nije u tome problem vec u onpm sto mi sve okolo ulje od uljnih para...

Link to comment
Share on other sites

jasno mi je to,al prije bez brige ugasio tako...al nije u tome problem vec u onpm sto mi sve okolo ulje od uljnih para...

'Naj se sekirat, slikat ću ti jednom kako moj izgleda da se malo utješiš :D  A radi ko podmazan. Jer i je podmazan :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da misliš na klapnu za meko gašenje, ako je verzijia od 88 kw na manje više svima je mastan jer je nezgodno zarotiran,a i semering sa vremenom popusti pa se krene ulje iz usisa cijedit pokraj njega i to izgleda ružno a zapravo se radi o kojoj kapljici na 1000 km...ja sam si nedavno uzeo novi semering dimenzije su 8x12x3 ,ali ga još nisam mjenjao jer nemam vremena...od alata ti treba ravni odvijač,ključ 10 i kliješta za skupljanje zeger osigurača...

meni isto "slini" na toj osovinici, dali semering pomaže da ne curi više ulje baš na osovini? gdje si ga kupio, i koliko je inače cijeli taj novi ventil?

Link to comment
Share on other sites

Kad promjenim znat ću više, semering je 15 kn kod anđelka... Novi ventil nema smisla kupovat, ako ti ovaj radi, osovinica se ne pojede jer tu niti nema neke rotacije nego povremeno zakretanje za 90°,nadam se da će novi semering riješit problem...

Link to comment
Share on other sites

ako ne pomogne semering sa tim rabatom cijena ventila i nije strašna, marrky javi ako pomogne samo semering...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

ima li netko kataloški broj tog ventila za megan, 1.9dci

Delorto BA1 1123 420 kn danas naraučio

 

 upiši u Google, meni slini na toj klapni i vakum pumpici što se podiže i spušta prilikom zatvaranja leptira

Link to comment
Share on other sites

Nemam više taj auto, ali zamijenio sam prije prodaje taman, 470 kn u ovlaštenom 

Link to comment
Share on other sites

Delorto BA1 1123 420 kn danas naraučio

 

 upiši u Google, meni slini na toj klapni i vakum pumpici što se podiže i spušta prilikom zatvaranja leptira

Pa nisi valjda mijenjao samo zato što malo slini na tom spoju?

Link to comment
Share on other sites

U zadnje vrijeme je baš dosta slinilo na onoj osovini maloj na tom ventilu pa sam zamijenio 

Link to comment
Share on other sites

U zadnje vrijeme je baš dosta slinilo na onoj osovini maloj na tom ventilu pa sam zamijenio 

jel nakon zamjene prestalo sliniti???Meni dosta slini, bude ona kao "čašica" puna ulja

Link to comment
Share on other sites

Prestalo je jer je baš na tom ventilu, tj. onoj osovinici puštalo, s vremenom sve više 

Link to comment
Share on other sites

promjenio sam klapnu i valja, no sad mi kao da turbina počela značajnije zviždati..do sada je bilo ajmo reć u granicama normale

Link to comment
Share on other sites

promjenio sam klapnu i valja, no sad mi kao da turbina počela značajnije zviždati..do sada je bilo ajmo reć u granicama normale

Turbina je zviždala i odzviždala svoje zbog špena u njoj zaostalih nakon raspada temeljnog ležaja radilice

 

Link to comment
Share on other sites

temeljnog,si siguran? oni baš ne odlaze, možda je leteći?

i ja sam mislio da je leteći i pitao isto majstora, kaže temeljni

Link to comment
Share on other sites

Turbina nanovo reparirana, ugrađeno novo srce, sada radi kao singerica, malo mi trese pri gašenju moram još neki nosač zamjeniti

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.