Jump to content

Vel Satis 2,2 dci bregasta osovina(usisna)


backpacker

Recommended Posts

Pozdrav,

Evo da se javim sa novim problemom kod mog auta.( kad krene onda krene).

Curkalo mi ulje na semeringu bregaste(usisne) osovine, majstor promjeni jedanput semering i nakon 24 sata curi ulje, promjeni semering drugi put i nakon što je dobro ugrijao motor opet počne lagano sliniti.

Kaže majstor da je problem u bregastoj osovini(usisnoj),  da ima mali hod od 0.5-1 milimetra i tako razj*be semering. Pokazao mi je o čemu se radi i stvarno se vidi na ležaju remenice(neznam točno kako se zove dio gdje ulježe remen) da je van balansa i da malo baca.

Sada me zanima dali se šta može napraviti po tom pitanju(bez zamjene bregaste) ili se mora mjenjati bregasta? Te koji se još dijelovi moraju mijenjati usput da bude kako treba?

 

Hvala unaprijed na pomoći.

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

Remen leži u remenici a ne na ležaju. Možda je remenica van centra,možda je ležaj u banani. Sve je to čupavo jer se skidaju ta remenja i sto čuda. Čupav je "kvar" i nemoj štediti na popravku makar morao bregastu mijenjat ili pak remenicu.

Link to comment
Share on other sites

Remen leži u remenici a ne na ležaju. Možda je remenica van centra,možda je ležaj u banani. Sve je to čupavo jer se skidaju ta remenja i sto čuda. Čupav je "kvar" i nemoj štediti na popravku makar morao bregastu mijenjat ili pak remenicu.

Hvala na ispravci,  Majstor kaže da ne može biti do remenice ni ležaja nego je problem baš u bregastoj.

Kad se mjenja bregasta šta se pod "must" mora još mijenjati?

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

Ovisi koliko se namjeravas druzit s autom. Najmanje brtve i gumice a najvise svasta...

Link to comment
Share on other sites

Ovisi koliko se namjeravas druzit s autom. Najmanje brtve i gumice a najvise svasta...

Mislio sam dali se moraju mjenjati ležajevi bregaste,vijci i ostalo jer sam čitao negdje da se vijci moraju pod obavezno mijenjati a samo oni dođu oko 800 kuna.

Pa da pitam šta mi se isplati. Popravljati ili ide u prodaju?

 

Nažalost nedavno sam promjenio plastični dekl ventila(novi) i brtve. Sad opet moram mjenjati brtve,bregastu i šta još?

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

Vijci se isto obavezno mijenjaju. Starima nije nista al preventivno...

Link to comment
Share on other sites

Vijci se isto obavezno mijenjaju. Starima nije nista al preventivno...

E jesam baksuz... :aua:

bregasta oko 1500 kuna

vijci 800 kuna

ležajevi bregaste ?

brtva ponovno 350 kuna

Majstor ?

Ovo će biti zanimljivo koliko će koštati.

Prije mjesec i pol dana napravio veliki servis, promjenio plastični dekl ventila i brtve, promjenio TDC senzor + konektor senzora, sve zajedno oko 8000 kuna.

Sad mogu računati na još minimalno 4000-5000 kuna. Za popizdit...

Link to comment
Share on other sites

Kad si htio predsjednicka kola... Povezi se lagerosom za dijelove.

Link to comment
Share on other sites

Kad si htio predsjednicka kola... Povezi se lagerosom za dijelove.

Auto imam već dosta dugo, problemi su počeli u zadnjih 2 mjeseca. Ali riješit ču i to jer mi je auto najdraži od svih koje sam dosad vozio (3 Renaulta prije njega)

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

Usisna grana nije puknula bez veze, provjeri (i očisti) EGR i njegovo kućište. Također, provjeri tlakove punjenja (ne smiju biti pre visoki).

Link to comment
Share on other sites

Vijci se isto obavezno mijenjaju. Starima nije nista al preventivno...

Na koje vijke misliš...? Bregasta se ne steže velikim momentom, onim vijcima sto ju drze nema sta biti.

Link to comment
Share on other sites

Usisna grana nije puknula bez veze, provjeri (i očisti) EGR i njegovo kućište. Također, provjeri tlakove punjenja (ne smiju biti pre visoki).

Nije usisna grana puknula, nego je bregasta osovina( usisna) malo van balansa i lagano baca remenicu oko 0.5-1mm i tako rasklima novi semering...

Link to comment
Share on other sites

Na koje vijke misliš...? Bregasta se ne steže velikim momentom, onim vijcima sto ju drze nema sta biti.

Provjerio sam sa mehaničarom i kaže da ne treba mijenjati vijke.

Link to comment
Share on other sites

Nije usisna grana puknula, nego je bregasta osovina( usisna) malo van balansa i lagano baca remenicu oko 0.5-1mm i tako rasklima novi semering...

Jasno mi je, ali napisao si da si mijenjao usisnu granu (plastični dekl ventila je ujedno usisna grana). Zato sam ti napisao da provjeriš te stvari, recimo kod mene je još originalna usisna grana (nisam je nikada mijenjao).

Link to comment
Share on other sites

SVi vijci u motoru se mijenjaju pod must, jer se svaki rastegne malo i svaki je predvidjen samo za JEDNO stezanje, i nema vise elasticnosti u njima kad ga drugi put ides stezat bla bla.... 

 

Link to comment
Share on other sites

Jasno mi je, ali napisao si da si mijenjao usisnu granu (plastični dekl ventila je ujedno usisna grana). Zato sam ti napisao da provjeriš te stvari, recimo kod mene je još originalna usisna grana (nisam je nikada mijenjao).

Pod tlakove punjenja misliš na kompresiju ili nešto drugo? Tako da znam reći mehaničaru.

Link to comment
Share on other sites

Pod tlakove punjenja misliš na kompresiju ili nešto drugo? Tako da znam reći mehaničaru.

Tlakove punjenja turbopunjača, vidi se na dijagnostici.

Link to comment
Share on other sites

SVi vijci u motoru se mijenjaju pod must, jer se svaki rastegne malo i svaki je predvidjen samo za JEDNO stezanje, i nema vise elasticnosti u njima kad ga drugi put ides stezat bla bla.... 

 

Mislio sam ovom metodologijom. Sebi bih pak skinuo i glavu i pogledao je na ploci just in case uz novu brtvu kasnije i vijke jasno... Ne raskopava se to svaki dan. Ja sam oba semeringa mijenjao,sve vijke,gumice ventila,brtvenu masu poklopca i brtvu glave a glavu slao doktoru. Bila je 100% ravna al *ebes 100kn...

Link to comment
Share on other sites

Inace teoretski mozes dat na brusenje bregastu ako ti nije i ostatak popigan nego samo tamo gde je simering ALI ono sto mene muci iskreno da ti kazem je kako se to kog djavola iskrivilo. A ako se iskrivilo pucanje je na vidiku. To je tolko kruti materijal/presek da je tu deformacija od 0.5mm ogromna. I stvarno mi nije jasno kako se moglo dogoditi

Link to comment
Share on other sites

Inace teoretski mozes dat na brusenje bregastu ako ti nije i ostatak popigan nego samo tamo gde je simering ALI ono sto mene muci iskreno da ti kazem je kako se to kog djavola iskrivilo. A ako se iskrivilo pucanje je na vidiku. To je tolko kruti materijal/presek da je tu deformacija od 0.5mm ogromna. I stvarno mi nije jasno kako se moglo dogoditi

To i mene zabrinjava, ne kontam ni ja kako se to moglo savinuti.

Link to comment
Share on other sites

Jasno mi je da ti je sad ovo veliki izdatak al mene iskreno jako zabrinjava tolka deformacija. Pa nije to sipka od 10mm od obicnog celika pa da se savila.

Link to comment
Share on other sites

SVi vijci u motoru se mijenjaju pod must, jer se svaki rastegne malo i svaki je predvidjen samo za JEDNO stezanje, i nema vise elasticnosti u njima kad ga drugi put ides stezat bla bla.... 

 

Ne znam da li Renault po protokolu trazi zamjenu svih vijaka koji se jednom skinu. Za vijke glave znam, to svatko pametan radi...za ostale bi trebalo pogledati sto kaze proizvodjac.

Vijak koji je stegnut (samim time i istegnut) unutar podrucja elasticne deformacije se smatra ispravnim. Ako je vijak stezanjem plasticno deformiran onda je bio stezan prevelikim momentom i kao takav vec nije dobar - treba novi. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.