Jump to content

Regulator pritiska 1.5dci clio 3


siksa

Recommended Posts

Vele mi u servisu da mi je regulator pritiska goriva pri kraju pa zbog toga klepeće na cca 1500-1800 okretaja i na hladnom se lagano zaletava. E sad, još vele da to nema utjecaja dok ne počne jako zajebavati i gasit se auto. Al mi to nekak ne drži vodu, dal ja moram to mijenjat odmah ili zbilja nema nekog utjecaja na motor?

Drugi problem je senzor temperature usisa koji javlja grešku. Jednom sam ga mjenjao al opet greška. I za to vele da je normalno za dci i da samo teraj! ko je tu lud? i to sve u ovlaštenom... 

Link to comment
Share on other sites

ja bi malo pitao nekog drugog majstora u nekom drugom servisu, jedno je javljanje greški,a  drugo je gdje je uzrok.

 

Link to comment
Share on other sites

To je inače slučaj kod svih dci motora da klepeću kada ode regulator pritiska. Međutim, motori mogu klepetati i kada je delphi pumpa pred generalkom, kao što se meni dogodilo. Par dana je motor klepetao i onda auto stao usred vožnje kroz križanje.

Možda bi bilo bolje da su pregledali pritisak pumpe. Ako je ispod granica, onda preporučam odmah generalku pumpe ili  kupovinu nove za 350eura, što je daleko bolja opcija nego da popušiš za posljedice kvara 25.000kn kod Baotića ili 12.000kn kod Purića. To je bila procjena kod jednih i drugih kada sam se ja raspitivao............a mogao sam daleko jeftinije proći, kao što sam malo prije naveo.

Edited by geor06
Link to comment
Share on other sites

Još  malo za senzor temperature zraka. Naime, ECU ili  procesorska jedinica koja podešava rad motora na osnovu inputa senzora radi u ovisnosti o dobivenim podacima sa periferije, u ovom slučaju riječ je o temperaturi zraka u usisnoj cijevi. Kada je temperatura zraka viša ECU daje naredbu da brizgaljke uštrcaju manju količinu goriva i obrnuto. Dakle, riječ je o balansiranju rada motora u ovisnosti o vanjskim utjecajima. Motor može raditi i u tom režimu, međutim upitno je kolike su razlike u očitanju temperature u odnosu na prave vrijednosti i koliko je veća potrošnja goriva zbog toga.

Edited by geor06
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.