Jump to content

Kupnja laguna 2 1.9 dci


sinsin

Recommended Posts

Pozdrav svima ! Našao sam lagunu 1.9 dci 2005 god. Sa 231 000 km zanima me kakvi su motori potrošnja odrzavanje i sve ostale stvari vezane uz nju dobre i loše prednosti i mane i dali se uopce isplati uzimati sa toliko km !Po forumima sam čitao da imaju dosta problema sa elektronikom! dosad nisam vozio Renaulta i totalna mi je nepoznanica pa vas molim za savjet !

Link to comment
Share on other sites

pozdrav i tebi...evo ja kupio lagunu 2 1.9 dci sa 197000...auto je ok osim kaj sam 2 tjedna nakon kupnje trebao reparirat alternator cca 700kn...te nakon toga mi turbina otisla cca 500 eura i ljetos promjenio kiler klime jer je pustao cca 800kn...sad bio sa njim na pregledu u renaultu,treba mjenjat straznje diskove,donji nosac motora,desni nosac motora i letece lezajeve preventivno...od elektronike me ne zeza nista njoj...potrosnja zadovoljavajuca,udobnost za 5+ ako usporedis sa opelima ili wv-ima...servis na njoj ti je ko i na svakom drugom autu te klase,recimo ako si uclanjen kod tokica placas ulje elf evolution 900nf 5w40,filter goriva,filter ulja,filter zraka 284kn...

Link to comment
Share on other sites

Sve ti zavisi kako je održavana,ako ju je lik prije tebe servisira i cijena ti je OK kupuj,ako nije bježi od nje i neosvrci se

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru Jel znas možda koliko je veliki servis pošto bi morao njega odma riješiti ? I dali bi imao nekih problema pošto mi je 80 % gradska vožnja! Auto mi se jako svidja ima super opremu nadam se da mu 230000 ne predstavlja problem ako je imalo uredno servisiran? I još jedno pitanje koliko košta rezervna kartica pošto ima samo jednu?

Link to comment
Share on other sites

veliki servis neznam koliko je jer je kodmog bio napravljen prije kupnje...racunaj ovako set zupcastog ti je oko 1200 kn kod tokica sa popustom...a sad tko bi ti mjenjao neznam...a rezervna kartica u renaultu je 900 kn...mislim da nebi bilo problema zbog gradske voznje osim vece potrosnje nebi trebalo bit nekih problema...imam i ja dosta gradske bez brige...sad kad ti je bio besplatan pregled u renaultu mogao si otic tamo pa bi ti sve rekli...i da zaboravio sam ti napisat da provjeris injektore prije kupnje jer ti je cijena novog paprena a reparacija cca 900 kn komad...

Edited by maracmarta
Link to comment
Share on other sites

Na 1.9dci turbina ako nije mijenjana mijenjaj onavezno to ti je 300€ plus ruke majstora da preduhitris neke vece troskove koji mogu usledit kvarom iste.

S injektorima i pumpom nema problema tj nisu im problematicni. Naravno procjerit al nemoras ocekivat kvar.

9ooNF ulje je krivo treba ti 900sxr jer treba imat rn0710 normu.. Ili jos bolje shell helix ultra diesel

Link to comment
Share on other sites

A utorak idem vidit auto pa ću vidjet kakav je Jel ima Nesta na što bi trebao obratiti posebno pozornost ulje na nekim mjestima il tako Nesta ?

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj da li na turbini slini ulje i da li ima ulja kod filtera zraka.

Ako nisu mijenjani leteći ležajevi, njih bi prije promjenio nego turbinu. Odnosno odmah nakon kupnje.

Link to comment
Share on other sites

Turbine su poznate da isto lete na 150-200ooo km kao i leteci. Leteci su 500kn najskuplji plus ruke.

Spojit ovo s velikim servisom i turbinom i onda si 100% miran sto se masine tice.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prosle godine nabavio dijelove za veliki servis za nesto manje od 2000 kuna, nekakva osrednja imena, cisto iz razloga sto pravim malo km godisnje, oko 8-9 tkm. Uz to bi ti na tom motoru po nekom pravilu na velikkm servisu trebala ici preventivna promjena remenice radilice i alternatora, to dvoje je jos oko 700-800 kuna.

Inace ti se u ovlastenom na trecem velikom servisu (180 tkm) ili, u svakom slucaju, prije 200tkm preventivno mijenjaju leteci i mijenja/reparira turbina. Ja sam to sve napravio, ali ne preventivno nego iz nuzde, kad je vec otislo. U svemu ostalom, motor sam po sebi je jako dobar, stedljiv i izdrzljiv.

Inace, dijelovi su lako dobavljivi i nimalo skupi za tu klasu vozila. Obavezno provjeri sve plasticne spojeve, se zive tipkice i potenciometre. Uglavnom, SVE i na temelju toga skidaj cijenu ako nesto ne radi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.