Jump to content

Megane II reostat


tomislavwarm

Recommended Posts

Zanima me je li neko zna gdje se ovaj dio nalazi, kako se dolazi do njega i slično. Uglavnom dio služi za reguliranje brine ventilatora (meni je pregorio). 

Našao sam ga na njuškalu : http://www.njuskalo.hr/autoelektrika-elektronika/renault-megane-ii-02-1.5-dci-otpornik-ventilatora-kabine-oglas-16265158 

Normalno kupio bih novog (u servisu cca 800 kn). Zanima me je li je neko to ugrađivao , kako se dolazi od njega (skidanje + stavljanje) i kataloški broj ako neko ima. 

Link to comment
Share on other sites

On mora doći na motor koliko vidim. Za to,treba centralni greben rasturit a to nije nimalo jednostavno...

Link to comment
Share on other sites

Laptop mi nije doma a na njemu mi dialogys. Dragane,spašavaj. :)

Link to comment
Share on other sites

Baš imam problema sa vetilacijom pa eto da se pridružim. Zadnjih par mjeseci ventilator u kabini se nekada neće uključiti. Imam osjećaj da je to sve češće. Kada lupim šakom po konzoli ispred suvozača u pravilu odmah proradi normalno i dalje radi ok.. Iduće paljenje auta zna opet zezati i tako random..  Našao sam dosta priča po forumima o tome i vidim da ne mogu biti siguran dali je samo kontakt loš ili je taj famozni reostat. Imam automatsku klimu. Nisam primjetio da ne rade dobro brzine veltilatora. Rekao bih da je taj dio ok. Znači kod mene ili radi ili ne radi. Dali iz toga mogu zaključiti da je problem u kontaktu na motoru ventilatora ili ipak može biti problem taj reostat? Svakako bi to probao riješiti sam jer se grozim skidanja cijele konzole i to još kod nekog servisera. Imao sam priliku vidjeti kako sve potrgaju i ne vrate kako spada. Sam ću to sigurno napraviti strpljivo i sa većom pažnjom.  

Link to comment
Share on other sites

da bi izvuko reostat van netreba ništa raskapat, malo se zavučeš među pedale dole, zaguras ruke ispod armature, sve je vidljivo kad posvjetlis sa lampom, a i nemora nužno biti do reostata, ako nisi sto posto siguran da je riknuo, nemoj kupovat, uglavnom se zna desit ( što je u mojem slucaju bilo) da dođe do korozije na đeku koji se spaja na sami ventilator, ili na đeku koji dolazi na sami reostat.. to se otpoji, počiste kontakti i piči dalje :)

Link to comment
Share on other sites

Hvala na pomoći, i sam sam nekako mislio da bi moglo biti do korozije, jer kod mene ili radi ventilator ili ne radi.. Sve brzine rade normalno i ne vidim nikakve druge probleme. Ajde budem se malo zezao sa time ovaj vikend. Javit ću rezultate. :) Hvala.

Link to comment
Share on other sites

meni je baš prije 2 dana isto riknul ventilator ondasno samo prve 3 brzine dok je 4 radila noramlno i otišao je termo osigurač na reostatu..12kn i piči dalje..:)

Link to comment
Share on other sites

Na kojem đeku ima korozije slika ili slično može ? Ja koliko sam skužio jedna kraj ide na ventilator jedan ide dole kraj vozačeve noge. Kako izgledaju ti đekovim može detaljnije da ne bih isčupao onaj dio koji se spaja na dijagnostici -_- . Je li samo da skinem koroziju ili da kupim nove đekove ?

Link to comment
Share on other sites

Ja još nisam stigao pogledati što stvara probleme, no definitivno se problem odražava kada je vani toplije. Recimo prije nekoliko dana kada je hladno sve ok, a ovih dana čim je zatoplilo radi samo ako lupim po armaturi tj. još bolje dolje kod nogu. ??? 

Link to comment
Share on other sites

Danas sam gledao dole i vidim ove žice:

 

IUdnha.jpg UUGltW.jpg XXStNh.jpg  UUGltW.jpg

Jeli tu možda neki utikač za ventilator ? Neke sam pokušao ištekati te nisam mogao...  

Link to comment
Share on other sites

drugačije izgleda nego kod mene, ali u principu to je to, ovaj šareni skup žica koji dolazi na đek i dalje od njega idu samo dvije žice crna i crvena, to ti je od ventilatora

Link to comment
Share on other sites

E ovako... Našao sam ispod dva releja u kutijici (jedan rozi koji radi) i drugi  podataka 12 V (akumulator) i 70 A. Moguće da je to od ventilatora (radi velike struje). Provjerom ne škljoca kad ga priključim na 12 V. Sigurno je pregorio. Ima li neko kataloški broj ili slično ? Je li može neko potvrditi da je od ventilatora?  

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.