Jump to content

Laguna 2 Grandtour 1.8 16v problemi, klapna gasa ili?


instrooktor

Recommended Posts

Lijep pozdrav svima!

Ovakva je situacija: kupio sam navedeni auto i počeli su mi se događati sljedeći problemi, ponekad mi se dogodi da auto zablokira na 2000 okretaja i ne prima gas, upali se Safe mod koji mi govori da posjetim majstora, ponekad problem riješim da ugasim i upalim auto, a ponekad moram skinuti klemu. To mi se počinje sve češće događati, a većinom nakon voznje od dvadesetak minuta kada recimo stanem natočiti gorivo i nakon toga ga upalim a on ubaci u taj safe mod. U zadnje vrijeme mi je počeo zatrzavati u vožnji nakon čega se zna dogoditi da i u vožnji zablokira. Pored toga nekad mi se zna dogoditi da kad stanem na semaforu da se i ugasi, doduše rijetko. Kad upali safe mod piše mi Einspritzung defekt (auto kupljen u Njemačkoj). Auto je spajan na CLIP i prijavljeno je da ne valja klapna gasa, nakon toga sam nabavio polovnu sa istim brojem, obrisane su greške, ali se ista stvar i dalje ponavlja tako da sumnjam da je do klapne. Na forumu sam vidio da su dvojica imala slične probleme ali nisam vidio da je itko stavio kako koje je rješenje problema.... Ako netko ima da je imao sličan problem, ili ima ideju kako bih ovo mogao riješiti bio bih zahvalan na prijedlozima.... 

 

Link to comment
Share on other sites

Meni se to dešavalo....Jedno vrijeme dosta često cca svakih mjesec dana jednom, ali nikad tako kao tebi.

Najčešće bi mi se dešavalo u vlažnu jesen (kao što je sad slučaj - barem kod mene u Dalmaciji) ili u rano proljeće kad su jutra bila hladna i vlažna, a dani suhi i vrući.

Jednom dva put u jesen i jednom dvaput na proljeće i to je bilo to.

Doduše meni se to dešavalo samo u trenutcima "pimplanja" po gasu kod više nekih laganih manevara. Isparkiravanje iz malog prostora pa se moraš često muvati naprijed nazad, a sve na vrh gasa. Nikad u vožnji.

Čistio sam klapnu gasa, čistio kontakte na pedali gasa ( i one unutarnje kad se papučica rastavi), promjenio sam klapnu, promjenio sam papučicu gasa i opet se dešava ista stvar. Spajao na CLIP, brisao greške, proučavao (dosta vremena potrošio).

Svaki put ( ali baš svaki put) rješenje je bilo otkopčati konektor na klapni gasa

Ovaj sa slike

klapna_gasa_-_konektor.thumb.JPG.ad29476


pošpricati ga kontakt sprejem, pustiti da se malo izvjetri i vratiti nazad.

Kad sam kupio "malo pametniji" kontakt sprej...po preporuci kolege MEDO s ovog foruma (pročitao naziv u jednoj sasvim drugoj temi) potreba za intervencijom se jako smanjila.

Toliko da sam zaboravi kad sam zadnji put morao otkapčati konektor.

Ispada da su pinovi na tom konektoru osjetljivi na koroziju i vlagu te kod malog odstupanja u otporu na tim pinovima ecu motora prebacuje u safe mod.



Meni su predlagali da maknem konektor s instalacije ii žice spojim direktno na pinove u leptiru lemilicom. 

Ja to nisam napravio jer sam "uspio" riješiti problem (ne znam do kad)

Manje brutalna metoda je da probaš nabaviti drugi konektor ili da se zamjeni gumica na konektoru koja sprječava ulazak vlage.

Navodno se to dešavalo i na nekim modelima/godištima Clia 2



Više od ovoga ti ne znam!

Ali definitivno nije problem u samim dijelovima (klapna, papučica) već u instalaciji koja je loše izvedena.

Po meni najlošiji dio lagune 2, barem ranijih godišta je sama instalacija koja podivlja zbog sitnih promjena otpora na konektorima.



Sretno u rješavanju problema i ako ga uspiješ riješiti podijeli s ostatkom da znamo što nam je činiti.

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Pokušao sam sa kontakt sprejom na tom konektoru ali nije mi dalo neke rezultate.... Kakav je to malo pametniji sprej? Ja imam WD kontakt sprej... Sutra cu pokušati opet... Primjetio sam da se to puno rijeđe događa na otvorenoj cesti a jako čest kad sam u nekoj gužvi, kod vožnje stani kreni....

Link to comment
Share on other sites

Evo tog "malo pametnijeg" kontakt spreja

http://www.chipoteka.hr/artikl/2573/spray-kontakt-60-200-ml

 

Meni se isključivo dešavalo kod isparkiravanja. Tako mi je kuća i parking smješten da se često moram "izvlačiti" i onda bi se javio.

bavezno ga treba ostaviti da ishlapi pa onda vratiti konektor

Link to comment
Share on other sites

Imao sam isti problem na svojoj laguni, cijelo ljeto sam se mučio s njom..mijenjao sam dio instalacije tj džekove koje ulaze  na klapnu gasa i koji idu na ECU automobila..nista nje pomoglo dok nisam promjenuo sam ECU automobila on najviše stvara problema na ovom motoru..

Link to comment
Share on other sites

Imao sam isti problem na svojoj laguni, cijelo ljeto sam se mučio s njom..mijenjao sam dio instalacije tj džekove koje ulaze  na klapnu gasa i koji idu na ECU automobila..nista nje pomoglo dok nisam promjenuo sam ECU automobila on najviše stvara problema na ovom motoru..

Ali kako da znam da ce taj drugi ECU koji nabavim biti bolji od ovoga kojeg trenutno imam, jer i da stavljam drugi uzeo bi polovni jer novi kosta sigurno puno..... Ti si stavio polovni? Koji je postupak kod ugradnje, treba li ga reprogramirati?

Link to comment
Share on other sites

Raspitivao sam se u ovlaštenom servisu nov košta oko 700 eura sa ugradnjom...ja sam stavio polovan i došlo me je sve oko 150 eura..uglavnom treba ga reprogamirati,majstor je skinuo moj komp i taj novi poslao čovjeku koji je to odradio valjda skinuo podatke sa mog kompa..samo problem je što je teško naći polovan komp, ja sam zvao i po zagrebu ali tražili su mi i po 250 samo za komp. i tako je nemaš garancije da se neće kvar opet javiti za neki period..iz priče sa majstorima taj komp valjda ima neku manu i pobrljavi bolje je valjda tražiti od novije godine..meni za sada radi sve jedino se nekad zna ugasiti auto kad stajem ali to je valjda problem sa leptir gasom treba ga očistiti..ako treba još info slobodno pitaj

Link to comment
Share on other sites

Inače nije uputno na elektrokontaktima sprejati wd-40, nije on za to . Ovaj kontakt sprej u čipoteci je ok .

Link to comment
Share on other sites

OK, tako znači, hvala na info.... Uglavnom za početak sam naručio ovaj sprej u chipoteci pa ću prvo s njim pokušati.... Nisam špricao sa WD-40 nego piše na tome WD-40 kontakt sprej, znači nije onaj obični WD-40 sprej....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo sad listam teme i vidim da nisam stavio rješenje svog problema, pa ako nekom zatreba da zna, prvo da se zahvalim kolegi Petku koji mi je u biti i dao rješenje, dakle kupio sam navedeni sprej u Chipoteci, sve kontakte u blizini klapne pošpricao sa njim i od tada nemam nikakvih problema, prošlo nekoliko mjeseci i nekoliko tisuća kilometara i nijedno paljenje safe moda...  Lijep pozdrav svima     :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Super povratna informacija. 

Drago mi je da sam pomogao u riješavanju problema. Barem indirektno.

Nadam se da će ti i ostati mir

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.