Jump to content

Savjeti kod kupovine Megane 3 RS


DarioGTI

Recommended Posts

Planiram kroz idućih godinu dana uzeti nekog Megija 3 RS. Budući da o tom autu ne znam baš ništa, molim forumaše da napišu par riječi što bi trebalo pripaziti/pogledati/provjeriti kod kupovine polovnog (ako ima neke karakteristične boljke).

Ono što gledam su modeli do maksimalno 100.000km, prvi ili eventualno drugi vlasnik, morao bi imati čistu povijest i punu servisnu knjigu. Auto bih uzeo u Njemačkoj, tako da mi Njuškalo ne igra ulogu.

 

Još me zanima - jesu svi modeli RS-a imali šper diferencijal, koliko su učestali servisni intervali, Cup ovjes vs "non-Cup" ?

PS - auto se neće uvoziti u HR, dakle ostaje na DE tablicama.

Unaprijed hvala.

Edited by DarioGTI
Link to comment
Share on other sites

Iz njemacke sam ja planirao uvesti , pa je prevelik uvoz zasada...dost co2 i dost velika kataloska vrijednost.

To jedino da ga za 8 9 uzmes pa ajde.

Kod nas nedugo su prosli par 250 za 11 12 komada ...a na njuskalu au 15-18

Odustao sam nakraju od meg3 rs...nista pametno trenutno za naci. Sve sto sam gledao je od 19-24t€ za 265 da valja ili 250 kakav...a to mi puno previse.

Link to comment
Share on other sites

Samo da dodam, auto se neće uvozit u HR, dakle ostaje na DE tablicama. Sada sam to dodao u prvi post.

Link to comment
Share on other sites

Tak se već da kupovat u dojčlandu jer inače zgineš trećinu vrijednosti auta na uvoz. Inače prolistaj temu o kupovini Megane Sport jer po ko zna koji put, vjerovali ili ne, to su isti auti, dakle: dijelovi prednjeg ovjesa: perfohub, kugle, letva i spone. Općenito kod hot hatceva: nosači motora, ispuha i sam ispuh.

Non-cup nema diff pa ako si forumski trkač definitivno cup, a servisni intervali, pa valjda jednom godišnje ili max 15k ako želiš održavati auto? Renault popisuje nešto nebulozno, tipa 25k, al nemojmo bit smiješni.

Sve u svemu vrlo redundantna tema, odgovori već postoje, ali lijepo da znamo da ćeš kupit RS 250/265/275.

Link to comment
Share on other sites

Planiram kroz idućih godinu dana uzeti nekog Megija 3 RS. Budući da o tom autu ne znam baš ništa, molim forumaše da napišu par riječi što bi trebalo pripaziti/pogledati/provjeriti kod kupovine polovnog (ako ima neke karakteristične boljke).

Ono što gledam su modeli do maksimalno 100.000km, prvi ili eventualno drugi vlasnik, morao bi imati čistu povijest i punu servisnu knjigu. Auto bih uzeo u Njemačkoj, tako da mi Njuškalo ne igra ulogu.

 

Još me zanima - jesu svi modeli RS-a imali šper diferencijal, koliko su učestali servisni intervali, Cup ovjes vs "non-Cup" ?

PS - auto se neće uvoziti u HR, dakle ostaje na DE tablicama.

Unaprijed hvala.

Ako vec kupujes u DE, trazi neki koji ima produzenu garanciju, ili jos bolje da ima odrzavanje ukljuceno u cijenu. Ima ih dosta, prvi vlasnik to pravo prenosi na slijedeceg. Nijemci ne prave probleme kad treba promijeniti komplet kocnice, diskove i plocice, govorim iz iskustva. Nemaju svi RS speru. Ja kad bih ponovno kupovao, isao bih iskljucivo na 265/275 verziju sa sperom i Cup ovjesom, Recaro. Auto jeste tvrd, ali kad odes na stazu (a otici ces), vrijedit ce.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Da ne otvaram novu temu, a ova mi se čini nekako najprikladnija...

Ukratko, Megane 3 RS mi je želja otkako je izbačen na tržište, a dosad sam mogao samo izdaleka "šprickati" u njegovom smjeru zbog, nazovimo to "obiteljske prioritizacije financija". Razni povoljni i nepovoljni događaji prošle godine su doveli do toga da ponovno mogu početi razmišljati o nabavci istog (250/265/275 dolaze u obzir). Glavna prekretnica je bila razvod (neki bi to smatrali plusem),  tako da ne moram više razmišljati o opremanju kuće, autima praktičnim za dječje sjedalice i prostora u bunkeru, minimaloj potrošnji i tako dalje... Dosta za uvod...

Ono što bih htio čuti od vlasnika gore navedenih RS-a je onako iskreno malo o minusima posjedovanja tog auta. Pošto sam pogledao valjda svaki Youtube video o autu, pluseve znam :D Znači stvari koje mislite da su mogle biti kvalitetnije odrađene ili koje vam idu na živce, npr. da li je istina da nitko ne može sjesti na stražnju klupu ako je unutra Recaro (nije presudno :D), da li su se neki materijali iznutra počeli prerano habati, da li spone odlaze svakih 5000km na ovim našim cestama, da li je kvačilo premekano i volan ne prenosi dovoljno informacija s ceste i takve stvari, da li troši previše ulja, da li zapinje mjenjač, da li su dijelovi bezobrazno skupi ili u granicama "normale". Mene je npr Clio 182 iznenadio s relativno niskim cijenama rezervnih dijelova. Što god vam padne na pamet što vam nije po volji na autu... Pomozite mi da ne potrošim lovu :D

Znam da će mnogi biti suzdržani jer auti moraju zadržati status apoteke, ali ako vam je bed javno napisati možete i na PM :D.

Samo bih htio čuti onako objektivna razmišljanja o autu, za razliku od hrpe pristranih recenzenata na netu...

Link to comment
Share on other sites

gledaj čim očuvanijeg s malo km, ja uzeo 2012 265cup likvid žutog s 50tkm od frenda, apoteka auto ko nov, 5 godina jamstva, 19 trophy felge, recaro, špera, bla bla

problem im je zamašnjak a on košta 10k kn, al ak ima produženo jamstvo sve se može riješiti, pa imaš novi auto :D s svim novim dijelovima

recaro na meganu ima dolje prečku iza pa nemaš kam stavit noge ak sjediš iza, u 200rs s recaričima nemam tih problema jer nema prečke, položaj u meganu je super jer se niže sjedi nego su cliu, druge su vodilice i sicevi su malo širi, nije isti sportster to

mjenač ne zapinje ni najmanje, šalta se lijepo, dmf je pa i to ima veze, clio zapinje dosta prema tome, oba auta mi imaju 50tkm i u ko novi su ali meg je kvalitetniji po svemu, ali održavanje je ako nešto otiđe a bez garancije s sve odjetno osjetnoskuplje, taj kuplung-zamašnjak je 5x skuplje nego mi na 197 kojeg sam imao ili 200 sad.

gume trebaš neke po 200E komad i pojede ih moment, clio ne ubije gume tako, normalno to se zna 

ovo da je iznutra izlizan i ogreban, nisam primijetio, moj ima onaj crno lakiran interijer, lajsne i ostalo, i sve je ko novo, blutut radi super što za clio nemogu reć ali ja to ni ne koristim pa nema veze, 

na jamstvo ti neće proći diskovi i ploćice, to ak treba nabavi se novo s nekim popustom ,ali ovo gore se podrazumijeva

ovjes je isto ok, kolko znam ništa nije mijenjao a evo 50tkm je prošao u 4 godine i nigdje ni mm lufta, sve drži na oba auta bez lupanja

 

ako gledaš rs onda uzmi cup i recaro, ako nije cup nema ni šperu onda, a bezveze izgleda unutra s običnim sicevima, bit će ti žao, meni jedino žao kaj nemam leće ali rađe imam od freda auto, cup šperu likvid žutu i recaro i 50tkm s garancijom auto

a ovo za cup se ovdje već vodila polemika, imao sam prije sivog 197 vulgaris i sad 200 cup (akrap edišn) i razlika je dan i noč, ovo je rs mogu reći a ono je neznam kaj, nešto običnije za svaki dan i po meni nije rs, mene nije dojmilo kak s ponaša. isto sam vozio sivog 250 običnog, i onda kad probaš cup auto vidiš da vrijedi svake lipe. Da kupujem novog u ono doba 2010 kad su cijene bile prihvatljivije, dobar dan daj mi 250 cup, ostalo sve može biti najsirotinjskije kaj postoji. Ako te još kaj zanima, pitaj

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti na iscrpnom postu :)

U startu sam odlučio (ako se realizira kupnja) da bih išao na CUP + Recaro, ostatak opreme mi je nebitan, a vidim da si sličnog mišljenja :D

Ono što me malo brine (ali ne previše) je što posvuda po stranim forumima čitam da se ljudi žale na pretvrdu i "drndavu" svakodnevnu vožnju u verziji cup + 19 inča felge i da često "revertiraju" na 18-ice zbog loših cesta. Mislim, koliko to može biti tvrdo? Trenutno imam 182 Cup i ionako izbjegavam sve moguće rupe, šahte i grbe, koliko taj Megane s 19-icama može biti tvrđi? :D

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom, danas sam bio u Renaultu u Rijeci, "konfigurirao" Megane RS Cup, da bi me za sat vremena zvali da ga se više ne može nabaviti... Kraj priče.

Jedan jedini Cup na Njuškalu ima dosta kilometara i neke čudne kemije s plinom... Ovaj crni Trophy iz Zadra je predivan, ali ovo malo razuma što imam mi ne dozvoljava da dam 25 tisuća eura za 5 godina star auto, koji se do jučer mogao novi nabaviti za nešto manje od 35. Znam da je ovaj Trophy limitiran i da nema ništa kilometara i da je vjerojatno i pažen i kvalitetno tuniran i svaka čast vlasniku...

Link to comment
Share on other sites

neznam kakav je 182 cup u odnosu na clio 3 cup po tvrdoći. ali 200cup je 27% tvrđa od 197cup (R27ice)
200tka je meni taman jer guma radi, mekši nebi ni želio jer ne volim aute u kojima dobiš morsku bolest koja se ljulja, 197ica je recimo takva serijska obična. a kolko sam vozio megana i bio vožen prije u njemu, nije cup za svaki dan jer baš nabija na svaku neravninu na cesti, a opet je zakinut ako nema cup, onda je to ko GTI, budimo realni. Da nije auto bio cup, ja ga nebi ni gledao a kamoli uzeo.

a megan ima "problem" s tim kaj je guma 235/35-19 koja ima jako malo mesa u odnosu na tvoju 205/45 i kod mene na 215/45 koja je praktički već normlana guma, pa nije da ne voziš po izolirki.

Al to te nemora brinut, ja imam Speedline trophy 19ice gore s Mišlen PSS gumama i još imam njegove crne 18" od ph2 original, koje budu za zimu a ove 19 ću prodat i idem i ja na 18 neke racing felge jer su mi i gume eftinije i ljepše mi izgleda auto spušten malo i na 18, a i ljepše se vozi vjerojatno

Neznam kolko ga ti se iplati uvozit izvana jer je dosta visoka emisija ai sama vrijednost auta je ogromna. žuti makarski, crni riječi i sivi, sva 3 su cup, jednio bijeli od Požgaja nije, ni nema recaro

Ljepotice na okupu, baš su posebne boje ka kse lijepo sjaje na suncu, perla bijela i ta tekuća žuta, šteta kaj 250 i Trophy nemaju tu LY boju

776EC6D9-03DC-224D-BDD7-D3A796566F0E_thu

2D075D99-05D9-3A43-A2E8-A3F660FCC88E_thu

6A1255DD-461D-0E49-BCFC-EFD81248CE48_thu

768E0DCA-D906-734B-9D03-043A07A29F86_thu

 

 

Edited by Marekk
Link to comment
Share on other sites

Poštovane kolege,

Vec danima pratim vaše rasprave i kojekakve pametne savjete oko kupnje RS modela, a kako se i moje vozilo spominje u vasim postovima jednostavno moram vam napisati par stvari vezano uz moje vozilo. Kao sto vjerovatno vec znate auto je u garazi od prvog dana, kise a kamoli snjega nije vidio,u 23000 km koliko sad ima napravljeno je 7 servisa izmjene ulja kako u Renault ovlastenom servisu tako i u BB garaži, nije se iživljavalo s njim po grobniku i razno raznim "djecijim trkama", a koliko je stvarno ulozeno u auto znat ce ocijeniti onaj koji se stvarno razumiju u RS-ove, i zato vas molim da ne uspoređujete moje auto s ostalim tzv. dobrim RS-ovima jer me to vrijeđa. Kad sam kupovao Clia 200 vazno mi je bilo da auto nije bilo u zidu, da je od prvog vlasnika i da ima malo prijeđenih km. Kad sam nazvao čovjeka rekao mi je da je to ta cijena i da je auto u odlicnom stanju, prilikom upita kakve su gume on je rekao da se jos može voziti ali mu je isticao tehnicki za par dana. Ja sam se složio s tim i krenuo za ZG autobusom. Kad sam dosao na dogovoreno mjesto čovjek je dovezao Clia, po zavrsetku pregleda auta skužio sam da su gume mrtve i da ih treba mjenjati kao i onaj tehnicki koji je isticao za dva dana ostalo je sve bilo kako je čovjek rekao telefonom. Ja sam mu samo rekao idemo prepisati i vozim ga kući on me pitao sto ga nećes provozati ja sam rekao nema se tu sto vozati i provjeravati ja sam stvarno želio imati RS-a u perfektnom stanju.

 Zapamtite DA DOBRO i JEFTINO NE IDE zajedno .  

Lijep pozdrav iz ZD RS garaže:hey:

20160430_074830.jpg

20151118_153322.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.