Jump to content

T-spoj crijeva za zrak na turbini 2.0 dCi


vip3141

Recommended Posts

Cini mi se da na jednom t-spoju crijeva za zrak koja idu u turbinu ne dihta sve kako bi trebalo.

Jel ovaj t-spoj treba biti u jednom komadu ili je napravljeno da se moze skidati, tj. da se ovo manje crijevo moze odvojiti od ovog veceg? Vece crijevo povezuje kuciste filtera zraka s turbinom, a za manje crijevo nisam skuzio odakle tocno dolazi.

Iako nisam pokusavao, da ne napravim nekakvu stetu,  kod mene se to manje crijevo pomice i mislim da bi ga mogao skinuti. "Na oko" bih rekao da to manje crijevo ne dihta 100% sad kako je ustekano, jer su se komadi gume oko spoja potrosili. Jel to smije tako biti?

Jel mi moze netko pogledati na svom autu kako bi to trebalo izgledati (Mata uzdam se u tebe :hey: jer imamo iste Lagune).

IMG_20151208_191511.jpg

IMG_20151208_191347.jpg

IMG_20151208_191503.jpg

Link to comment
Share on other sites

To bi mogao bit povrat uljnih para ili iberlauf... Nije masno okolo znači ne diraj ništa...

Link to comment
Share on other sites

99% da je odušak uljnih para poznat još i kao "iberlauf".

Link to comment
Share on other sites

Kod mene se ne mice nikuda, ne mogu ni mrdnuti.

Sa zadnje strane tj.one prema kabini ima malo distance od veceg crijeva, možda 1mm. Od naprijed je skroz spojeno. Ne mogu procijeniti da li se to manje može izvući tj.da li je to sve u jednom komadu.

Link to comment
Share on other sites

Mata hvala po drugi put. Vec si me jedanput spasio s onom slikom papucice pedale kvacila.

Posto je sad jasno da ta rupa nebi tu trebala biti i ako stvarno kroz nju moze vuci fals zrak u turbinu, koliko je to razlog za brigu?

Link to comment
Share on other sites

Za kvačilo sam zaboravio [emoji3]

Zato smo tu [emoji106] [emoji481]

Ako imaš rupu zabrtvi sa necim otpornim na ulja jer mislim da je to povrat uljnih para. Nisam uspio vidjeti na svom dokle ide ta cijev jer nisam mogao lagano skinuti PVC sa motora jer je bio hladan, a čupat ne volim jer to obično ne prođe dobro.

Link to comment
Share on other sites

... zabrtvi sa necim otpornim na ulja ...

Jel ima tko ideju sta bi se ovdje moglo koristiti?

Meni  jedino sto pada na pamet za brtvljenje je sanitarni silikon, a sumanjm da je on otporan na ulja.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.