Jump to content

Izbio filter ulja laguna 2 1.9 dci


sinsin

Recommended Posts

Pozdrav svima ! Pošto sam tek nedavno postao vlasnik lagune 1.9 dci 88 kW 2005 god.napravio sam sve servise i neke sitnice i jutros palim auto ( -12) auto je upalio jako dobro ali nakon 1min ispod auta vidim da Nesta curi dignem haubu i iz filtera ulja curi ulje , skroz odsarafit iscurilo mi 2.5 litara ulja! Pa vas molim ako je neko imao sličan problem da mi objasni u čemu bi mogao biti problem! Majstor mi je rekao da po jakim minusima i zbog gustog ulja zna da uljna pumpa nabije pritisak i da onda popusti gdje je najslabije a to je filer ulja??

Link to comment
Share on other sites

Malo mi je čudan odgovor tog "majstora".Bilo je i hladnijih dana pa se takvo što nije dešavalo.Prije bi rekao da nije bio dobro stegnut kod montaže.

Možda griješim.Iskreno, prvi puta čujem za takav slučaj da zbog niskih temperatura i gustog ulja izbije filter.

Link to comment
Share on other sites

Malo mi je čudan odgovor tog "majstora".Bilo je i hladnijih dana pa se takvo što nije dešavalo.Prije bi rekao da nije bio dobro stegnut kod montaže.

Možda griješim.Iskreno, prvi puta čujem za takav slučaj da zbog niskih temperatura i gustog ulja izbije filter.

I meni je malo cudno al prešao sam preko 1000 km otkad sam promijenio ulje i filtera i nije bilo nekih problema većih iako mi je negdje ulje kapalo ? 

Link to comment
Share on other sites

Majstor priča gluposti.

Ili je slabo stegnuto, ili je ostala stara brtva ispod filtera i onda je došla još nova.

Svakako filter treba skinuti i vidjeti da nisu dvije brtve.

Link to comment
Share on other sites

Majstor priča gluposti.

Ili je slabo stegnuto, ili je ostala stara brtva ispod filtera i onda je došla još nova.

Svakako filter treba skinuti i vidjeti da nisu dvije brtve.

Majstor priča gluposti.

Ili je slabo stegnuto, ili je ostala stara brtva ispod filtera i onda je došla još nova.

Svakako filter treba skinuti i vidjeti da nisu dvije brtve.

Filter sam skidao al nisam gledao jel ostala stara brtva nova stoji na filteru SAD me i strah uopće i voziti auto? Laguna ima 233 000 pa me SAD strah da možda nije ni motor u pitanju aute vozim već 13 god i ovo mi se nikad nije desilo!

Link to comment
Share on other sites

Za početak stavi novi filter( po mogučnosti orginalni)  dobro ga zategni rukom i nadolij ulje propisane gradacije.

Link to comment
Share on other sites

Ne bi trebao tu motor biti bilo što kriv. Skini filter, pogledaj da na onom dijelu gdje se zašarafljuje nije ostala stara brtva. Zategni rukom koliko možeš, natoči ulje i vozi.

Ako nisu leteći ležajevi mijenjani onda ih promjeni za cca 1000kn i mijenjaj ulje na 10.000km i uživaj.

Link to comment
Share on other sites

Ili loše stegnut filter ili je filter neki "low cost" brand koji već u samom startu nije dobar.

Možda je filter bio na krivo zategnut pa je bilo samo pitanje vremena kada će nešto procuriti.

Ako može još odgovor na pitanje, čiji filter je ugrađen, koji proizvođač/brand? A i oznaka s filtera bi bila interesantna, da netko nije nešto pripasao slučajno.

 

Edited by lageros-zg
Link to comment
Share on other sites

Ne bi trebao tu motor biti bilo što kriv. Skini filter, pogledaj da na onom dijelu gdje se zašarafljuje nije ostala stara brtva. Zategni rukom koliko možeš, natoči ulje i vozi.

Ako nisu leteći ležajevi mijenjani onda ih promjeni za cca 1000kn i mijenjaj ulje na 10.000km i uživaj.

FIlter sam skinuo staru brtvu nisam nažalost gledao ponovo sam zasarafio filter nasuo ulje i SAD sam ga malo provozao i nigdje necuri SAD ćemo vidit sta će vrijeme pokazati !

Link to comment
Share on other sites

Ili loše stegnut filter ili je filter neki "low cost" brand koji već u samom startu nije dobar.

Možda je filter bio na krivo zategnut pa je bilo samo pitanje vremena kada će nešto procuriti.

Ako može još odgovor na pitanje, čiji filter je ugrađen, koji proizvođač/brand? A i oznaka s filtera bi bila interesantna, da netko nije nešto pripasao slučajno.

 

Filter sam sad gledao champion f136 mislim da je oznaka !

Link to comment
Share on other sites

Filter sam sad gledao champion f136 mislim da je oznaka !

Oznaka je dobra!
Inače Champion spada u jeftinije filtere, premda je to respektabilan brand koji spada u Federal Mogul grupaciju,

tako da je tu moguće i jedno i drugo što sam gore nabrojao.

A original Renault filter (kod mene) je 52,00 Kn/1kom, dok je Championov 26,00 Kn/1kom i uglavnom ga od mojih stranaka i ovdje forumaša nitko ne kupuje niti traži kao neki od izbora filtera za Renault vozila. Bira se uglavnom Renault Original, MANN, Purflux, Mecafilter, Coopersfiaam (jer je taj brand isto Purflux s istih tvorničkih pogona).

Uglavnom, na filteru bi se moglo vidjeti (na navoju) ako je krivo zašarafljen ili je jednostavno bio loš filter (iako ne mislim da bi bio baš toliko loš da se to dogodi).
Možda se javi još netko tko je moćda imao neki sličan slučaj, ali mislim da su dečko gore već manje-više sve rekli.

 

Link to comment
Share on other sites

Oznaka je dobra!Inače Champion spada u jeftinije filtere, premda je to respektabilan brand koji spada u Federal Mogul grupaciju,
tako da je tu moguće i jedno i drugo što sam gore nabrojao.

A original Renault filter (kod mene) je 52,00 Kn/1kom, dok je Championov 26,00 Kn/1kom i uglavnom ga od mojih stranaka i ovdje forumaša nitko ne kupuje niti traži kao neki od izbora filtera za Renault vozila. Bira se uglavnom Renault Original, MANN, Purflux, Mecafilter, Coopersfiaam (jer je taj brand isto Purflux s istih tvorničkih pogona).

Uglavnom, na filteru bi se moglo vidjeti (na navoju) ako je krivo zašarafljen ili je jednostavno bio loš filter (iako ne mislim da bi bio baš toliko loš da se to dogodi).
Možda se javi još netko tko je moćda imao neki sličan slučaj, ali mislim da su dečko gore već manje-više sve rekli.

 

Uspoređivao sam MANN-ov filter s Championovim (uložak za 2.2 dCi) i nisam naišao na neku bitnu razliku u kvaliteti (papir, a i kućište su gotovo identični). E sad je li papir gušći, propusniji itd ne znam. Ni MANN, a ni Champion nemaju tzv. cik cak uzorak papira koji povećava filtarsku površinu. To je izgleda svojstvo jedino Purflux filtera.

Link to comment
Share on other sites

Moguce je da je i filter bio pretegnut (ljudi to znaju posteno stezat alatom za skidanje, jer da slucajno ne popusti...) i da je uslijed toga stradala brtva.

Link to comment
Share on other sites

Danas sam ga upalio i gledao u filter i sve je uredu nigdje necuri zasad Gumica je bila u super stanju nigdje nije bila prezabita sve mi se čini da nije filter bio odma zasarafit dobro i kao što reče lageros-zg bilo je samo pitanje vremena kad će se odpustiti! Nadam se da je to da nije Nesta gore u pitanju ? Hvala svima na odgovorima!!

Link to comment
Share on other sites

Filter se uopće ne treba stegnut, koliko možeš rukom dovoljno, i naravno brtva se prije stavljanja malo namaže uljem .

Link to comment
Share on other sites

Uspoređivao sam MANN-ov filter s Championovim (uložak za 2.2 dCi) i nisam naišao na neku bitnu razliku u kvaliteti (papir, a i kućište su gotovo identični). E sad je li papir gušći, propusniji itd ne znam. Ni MANN, a ni Champion nemaju tzv. cik cak uzorak papira koji povećava filtarsku površinu. To je izgleda svojstvo jedino Purflux filtera.

Mann vjerojatno ima više papira, količinski gledano (već sam negdje stavljao filimć gdje tip pokazuje koliko papira ima Mann filter i neki drugi, jeftini).
A što se papira tiče, sve što spada pod FILTRAUTO/SOGEFI grupaciju, bi trebali imati cik-cak uzorak papira, a to sam vidio da ima Purflux i Coopersfiaam koji zapravo dolaze s iste trake, ali u različitoj boji (plava i crna)

https://www.youtube.com/watch?v=C9xgLZifJvU 

 

A evo našao sam i taj video za Mann filtere ulja

https://www.youtube.com/watch?v=rKwmk1RYHpk 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mann vjerojatno ima više papira, količinski gledano (već sam negdje stavljao filimć gdje tip pokazuje koliko papira ima Mann filter i neki drugi, jeftini).A što se papira tiče, sve što spada pod FILTRAUTO/SOGEFI grupaciju, bi trebali imati cik-cak uzorak papira, a to sam vidio da ima Purflux i Coopersfiaam koji zapravo dolaze s iste trake, ali u različitoj boji (plava i crna)

https://www.youtube.com/watch?v=C9xgLZifJvU 

 

A evo našao sam i taj video za Mann filtere ulja

https://www.youtube.com/watch?v=rKwmk1RYHpk 

 

 

Imam oba filtera (MANN i Champion) i vizualno se ne razlikuju. Ali dopuštam mogućnost da MANN možda ima više papira, ne znam izgledaju mi isto.

Link to comment
Share on other sites

Imam oba filtera (MANN i Champion) i vizualno se ne razlikuju. Ali dopuštam mogućnost da MANN možda ima više papira, ne znam izgledaju mi isto.

Ma to su one male tajne velikih kuhara, jer autoindustrija ne da je samo kuhinja, već i kupleraj :rotfl:
(zato treba dobro paziti da se ne pokupi nešto falično)

Edited by lageros-zg
Link to comment
Share on other sites

Ma to su one male tajne velikih kuhara, jer autoindustrija ne da je samo kuhinja, već i kupleraj :rotfl:

(zato treba dobro paziti da se ne pokupi nešto falično)

Preporučaš li sva 4 filtera najbolje original uzeti ili za iste/slicne novce postoji (ajmo reći) bolji proizvod? Isti motor kao sa početka topica je u pitanju...

Link to comment
Share on other sites

 

Preporučaš li sva 4 filtera najbolje original uzeti ili za iste/slicne novce postoji (ajmo reći) bolji proizvod? Isti motor kao sa početka topica je u pitanju...

Ja najviše ledam po onome što meni kupci vole uzimati, a uzimaju ovako (za Laguna II 1.9 Dci 88kW - s time da za svaku ponudu posebno ipak preferiram još i broj šasije radi točnosti ponude i isporuke za svaki model posebno)

- Brtva čepa kartera, OE broj 110265505R:
SASIC 1640540 = 3,00 Kn/1kom (ima za odmah)

- Filter ulja, OE broj 8200768927:
RENAULT Original 8200768927 = 52,00 Kn/1kom (ima za odmah)

- Filter zraka, OE broj 8200430865:
RENAULT Original 8200430865 = 109,00 Kn/1kom (ima za odmah)

- Filter goriva, uložak, OE broj 7701478972:
RENAULT Original 7701478972 = 62,00 Kn/1kom (ima za odmah)

- Filter kabine s aktivnim ugljenom, OE broj 7701048749:
RENAULT Original 7701048749 = 150,00 Kn/1kom (ima za odmah)
CORTECO CC1084 = 110,00 Kn/1kom (ima za odmah)

- Motorno ulje, RN0710:
ELF EVO SXR 5W40 5L = 195,00 Kn/5Litara (ima za odmah)
ELF EVO SXR 5W40 1L =   45,00 Kn/1Litra (ima za odmah)

Cijene su s PDV-om za gotovinsko plaćanje i podložne promijenama ovisno o cijeni dobavljača ili tečaju €ura ukoliko znatno poraste/padne

Inače u ponudi još mogu biti filteri od: MANN, PURFLUX, MECAFILTER, COOPERSFIAAM, MAHLE/KNECHT, DENSO, VALEO, CHAMPION, MISFAT, COMLINE i još njih.
ali ovo je ono što klijentela traži zbog zapravo povoljne cijene za original proizvod. Iako da, CHAMPION, MISFAT i COMLINE spadaju u jeftine brandove, ali to samo ako baš netko inzistira na jeftinom proizvodu, jer to nemam namjeru skladištiti.
Ako netko od Vas pak ipak želi da proširim ponudu i sa svim tim ostalim proizvođačima, samo recite, a isto tako slobodno recite i da li ste zadovoljni ovim cijenama što su gore ponuđene.

Anđelko

Link to comment
Share on other sites

Ja najviše ledam po onome što meni kupci vole uzimati, a uzimaju ovako (za Laguna II 1.9 Dci 88kW - s time da za svaku ponudu posebno ipak preferiram još i broj šasije radi točnosti ponude i isporuke za svaki model posebno)

- Brtva čepa kartera, OE broj 110265505R:
SASIC 1640540 = 3,00 Kn/1kom (ima za odmah)

- Filter ulja, OE broj 8200768927:
RENAULT Original 8200768927 = 52,00 Kn/1kom (ima za odmah)

- Filter zraka, OE broj 8200430865:
RENAULT Original 8200430865 = 109,00 Kn/1kom (ima za odmah)

- Filter goriva, uložak, OE broj 7701478972:
RENAULT Original 7701478972 = 62,00 Kn/1kom (ima za odmah)

- Filter kabine s aktivnim ugljenom, OE broj 7701048749:
RENAULT Original 7701048749 = 150,00 Kn/1kom (ima za odmah)
CORTECO CC1084 = 110,00 Kn/1kom (ima za odmah)

- Motorno ulje, RN0710:
ELF EVO SXR 5W40 5L = 195,00 Kn/5Litara (ima za odmah)
ELF EVO SXR 5W40 1L =   45,00 Kn/1Litra (ima za odmah)

Cijene su s PDV-om za gotovinsko plaćanje i podložne promijenama ovisno o cijeni dobavljača ili tečaju €ura ukoliko znatno poraste/padne

Inače u ponudi još mogu biti filteri od: MANN, PURFLUX, MECAFILTER, COOPERSFIAAM, MAHLE/KNECHT, DENSO, VALEO, CHAMPION, MISFAT, COMLINE i još njih.
ali ovo je ono što klijentela traži zbog zapravo povoljne cijene za original proizvod. Iako da, CHAMPION, MISFAT i COMLINE spadaju u jeftine brandove, ali to samo ako baš netko inzistira na jeftinom proizvodu, jer to nemam namjeru skladištiti.
Ako netko od Vas pak ipak želi da proširim ponudu i sa svim tim ostalim proizvođačima, samo recite, a isto tako slobodno recite i da li ste zadovoljni ovim cijenama što su gore ponuđene.

Anđelko

comline izbaci iz ponude. Meni se na njem btva plastificiraa i ulje mi iscuilo. Nikad nesto slicno mego ni ja vidjeli nismo. A star je bio 9 mjeseci

Link to comment
Share on other sites

comline izbaci iz ponude. Meni se na njem btva plastificiraa i ulje mi iscuilo. Nikad nesto slicno mego ni ja vidjeli nismo. A star je bio 9 mjeseci

Ma to je onako reda radi, kad netko uspoređuje neke niske cijene i slično pa onda i ja imam konja za utrku :D 
Šalim se, to ljudi uzmu filter kabine koji kao nije toliko bitan (iako osobno mislim da je i on bitan za komociju i čist zrak, pogotovo alergičare.

Ali drago mi je da se netko javio po tom pitanju i pročitao sve i izbacio uljeza :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Ne znam za filter na Laguni, ali na Cliu II mi se ulje puno manje zacrni kada je Mann filter gore nego kad je Purflux. U Baotiću su mi davali Mann ili Purflux kako kada otkako sam kupio auto. Mijenjao sam dvakih 10.000km +-1.000km.   Prvo sam mislio da je to zbog pretežno zimske ili ljetne vožnje ali nije.

Trenutno imam Mann filter kupljen u Lagerosu sa 9.000km. Ulje je na krpi svjetlo smeđe kad obrišem šipku. Sa Purfluxom bi već bilo crno kao ugljen. Od proljeća su mi svi filtri Mann.

Također sam pisao i stavio sliku u proljeće sa Purflux i Mann filterom kabine jedan pored drugoga. Mann je imao dvostruko više rebara i više aktivnog ugljena... i dosta veću cijenu :) Kad sam ga namontirao protok zraka je također bio osjetno veći. Čak je i žena primjetila da joj "na dvojki prejako puše" :) Mijenjam ga svakih pola godine.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam za filter na Laguni, ali na Cliu II mi se ulje puno manje zacrni kada je Mann filter gore nego kad je Purflux. U Baotiću su mi davali Mann ili Purflux kako kada otkako sam kupio auto. Mijenjao sam dvakih 10.000km +-1.000km.   Prvo sam mislio da je to zbog pretežno zimske ili ljetne vožnje ali nije.

Trenutno imam Mann filter kupljen u Lagerosu sa 9.000km. Ulje je na krpi svjetlo smeđe kad obrišem šipku. Sa Purfluxom bi već bilo crno kao ugljen. Od proljeća su mi svi filtri Mann.

Također sam pisao i stavio sliku u proljeće sa Purflux i Mann filterom kabine jedan pored drugoga. Mann je imao dvostruko više rebara i više aktivnog ugljena... i dosta veću cijenu :) Kad sam ga namontirao protok zraka je također bio osjetno veći. Čak je i žena primjetila da joj "na dvojki prejako puše" :) Mijenjam ga svakih pola godine.

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ne znam za filter na Laguni, ali na Cliu II mi se ulje puno manje zacrni kada je Mann filter gore nego kad je Purflux. U Baotiću su mi davali Mann ili Purflux kako kada otkako sam kupio auto. Mijenjao sam dvakih 10.000km +-1.000km.   Prvo sam mislio da je to zbog pretežno zimske ili ljetne vožnje ali nije.

Trenutno imam Mann filter kupljen u Lagerosu sa 9.000km. Ulje je na krpi svjetlo smeđe kad obrišem šipku. Sa Purfluxom bi već bilo crno kao ugljen. Od proljeća su mi svi filtri Mann.

Također sam pisao i stavio sliku u proljeće sa Purflux i Mann filterom kabine jedan pored drugoga. Mann je imao dvostruko više rebara i više aktivnog ugljena... i dosta veću cijenu [emoji4] Kad sam ga namontirao protok zraka je također bio osjetno veći. Čak je i žena primjetila da joj "na dvojki prejako puše" [emoji4] Mijenjam ga svakih pola godine.

Hvala na preporuci!

Ovakav info je poprilicno vrijedan

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.