Jump to content

konektori na VT pumpi


Alen

Recommended Posts

Clio se počeo gasiti u vožnji izbacivati grešku P0231 (Fuel Pump Secondary Circuit Low Voltage), očitano s ELM327 i Torqueom.

Skužio sam da zezaju žice na ova dva konektora, skinuto dolje, našpricano kontakt sprejom i držalo je par dana. Danas se opet ženi ugasio, isti problem, ali nema više nikakve greške zabilježene, barem je ova OBD igračkica ne vidi. Ovaj zeleni konektor nešto zeze, malo radi dobro, malo se gasi motor čim dirnem te žice. Raskopao sam ga danas na parkingu ispred Kauflanda gdje je stao, spojio tako otvorenoga, žice utegnute u jednu stranu i auto je došao doma 15 km dalje bez problema. 

Žice su stvarno prekratke, vidi se na slici kako su prelomljene odmah na izlazu iz konektora, bojim se da ili su tu negdje popucale uutar izolacije ili je u konektoru unutra problem. Dodatno, na ovom zelenom ona mekana rebrasta gumica unutra je sjebana, neki lik je to silovao unutra i precvikao komad gumice na oštre rubove tako da to više ne dihta. Možda u renaultu prije x godina kad su pumpu mijenjali. Ovako ne mogu ostaviti jer je sve otvoreno na ovoj vlagi vani, najradije bi odrezao žicu malo niže i nadoštukao novim komadom. Ako zalemim spojeve i navučem gore termo bužir, da li će držati?

Drugi problem je kako to spojiti na postojeći konektor, ne znam da li je ponovno iskoristiv ili se mora novi stavljati?

Ima li tih konektora negdje za kupiti i kako bi se to točno zvalo, neki model?

Nažalost, nisam stigao slikati otvoreni konektor po ovom ružnom vremenu i u mraku na parkingu gdje sam to radio :)

 

connector_resized.jpg

Link to comment
Share on other sites

zeznuti su za skinut dosta, ali ako si pazljiv mozes ih opet stavit nazad. ja sam na twingu nesto kopao pa sam uzeo tanki sarafciger, stavio izmedu plastika i lagano micao lijevo, desno i uspio sam ga izvadit

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ću za početak odrezati žice, u miru na stolu srediti konektor i zalemiti nove, dulje žice. Jedino ne znam čime popuniti unutrašnjost konektora, neka spužva je unutra. Pada mi na pamet auto silikon ili vruća plastika.

Pitanje je samo da li se žice mogu skinuti s pinova, ovih ženskih unutar jacka?

Postam slike kasnije.

Link to comment
Share on other sites

Ako zalemim spojeve i navučem gore termo bužir, da li će držati?

Drugi problem je kako to spojiti na postojeći konektor, ne znam da li je ponovno iskoristiv ili se mora novi stavljati?

Termobužir će sigurno držati a nakon probe kvalitetnim silikonom ispuni konektor.

Link to comment
Share on other sites

Evo nakon par dana kiše, danas napokon malo prestalo pa sam pogledao auto.

Konektor izgleda kao na slikama, onu večer auto nikako nije htio raditi sa sastavljenim konektorom, ovako kako je na slikama je bio uštekan i to je radilo ok. Danas gledam žice, malo izgledaju izlomljene, ali cimao sam ih danas na sve strane, jack isto i auto radi ok.

Pa sad budi pametan :)

Gumica je s*ebana, izvukao sam je van ovakvu kao na slici, ne znam kada se to dogodilo, očito nekad ranije kad je to skidano.

Sastavio sam ga na krpu, uštekao pa ću pratiti idućih dana.

Što se tiče termobužira, imam doma samo obični, a navodno ima nekih koji imaju unutra masku koja se grijanjem rastopi i zadihta spoj. Zna netko di ima toga kod nas za nabaviti, možda ebay, ali kako se točno zove?

Guglanjem po ebayu nalazim ove "adhesive lined" pa nisam siguran da je to, po slici se ne kuži.

connector_rubber_seal.jpg

connector_back_resized.jpg

connector_front_resized.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Danas zamijenjena oba konektora, nisu novi,ali izgledaju ok. Žice zalemljene, termo bužir, sad bude valjda ok[emoji4]

Prekjučer sam oprao auto na Croduxu i 1km nakon toga mi se ugasio na raskršću. Zeleni konektor od temp. goriva nije toliko problematičan, ali smeđeg dok je bio mokar nisam smio niti taknuti. Ne znam kako su ga to zalijevali na benzinskoj, ali spužva ispod plastičnog pokrova se do danas tek osušila[emoji15]

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.