Jump to content

Polugeneralka Clio II. ph1 1.9D - 2000/01 god


franklin123

Recommended Posts

Odlučio sam dati auto na polugeneralku, ali ima mi majstor problem.

Kada je složio motor i vratio ga u auto, curi ulje na semeringu (na zadnjem, većem semeringu).

Uzeo je novi misleći da je od stajanja otvrdno, i tako još dva puta i na kraju opet curi, uzeo je i neki dvosmjerni ili tak nešto ali curi i dalje.

Došao je do saznanja da treba posilikonirati negde u blizini getribe i da će prestati, ali nije. (sa orginalnim slikonom iz Renaulta.)

Ima li tko savjet?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Najveci semering je na radilici ispod zamasnjaka i ako curi nakon 3 nova semeringa sigurno je na radilici kanalic od prvog semeringa i rijesit ce to tako da ode u renault i kupi original semering i ne nabije ga na isto mjesto di je stajao prvi vec ili malo dublje ili malo plice.

Ili ga svaki put osteti prilikom montaze.

Ili nije uopce semering od radilice nutarnji nego neki drugi kao sto pretpostavljam jer 2 puta naknadno skidati mjenjac nije uopce neki gust..

Link to comment
Share on other sites

Ovo mi vuce ili na pokrivljenu radilicu koja uporno ostecuje simering ili pak da je u pitanju to da je isti krivo montiran. Treba vidit gde tocno curi simering. A vidi se sigurno kad se skine mjenjac.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.