Jump to content

Auto se ugasi odmah nakon paljenja


iglocsfi

Recommended Posts

Pozdrav svima,

nisam imao dugo pisati stogod na forumu ali sam redovito pratio sto se pise. Nisam siguran da li sam vidio vec ovakav slucaj ali negdje mi zvoni a ne mogu naci ..

Ugl zena je vozila klince u vrtic i kaze da je gas odbio poslusnost i papucica gasa nije reagirala, zatim se upalila lampica od mislim grijaca. Stala je ugasila auto i upalila te se normalno iz vrtica dovezla doma. Poslije toga evo pred zgradom auto uredno upali ne izbacuje nikakvu gresku na kontrolnoj tabli ali se odmah nakon sekunde ugasi.

 

Mislio sam da je nekakav slus elektronike i cak sam bio skinuo klemu rekao nek se isprazni ali naravno nije pomoglo (klasa optimist)...
Da li je mozda netko imao takav slucaj ili da mu je poznat !?

 

Lijepi pozdrav,

Ivan

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eto i mene nakon dugo vremena... Situacija nikako dobra.

Preporuka majstora za drugi motor nije prosla a izgleda da bi bilo bolje nego sada. U svakom slucaju na autu zamjenjeno:

Turbina, tokarenje glave, intercoler, abs, brtva glave, set brtvi, karike, leteci lez., brtva kartera, semerinzi, zupcasti remen, natezac, pumpa vode, mikro remen, ulje, filter ulja, na kraju i blok motora da bi drugi dan otkazale kocnice... Otisli opet kod majstora da srikta kocnice i opet ne radi stovise se evo dva dana poslije pocelo cuti struganje disk plocica po diskovima.... Sutra opet kod majstora (kaze da vakum pumpa ako se ne varam ne odradjuje kako treba pa ce to pokusati nabaviti ovaj tjedan).

Suma sumarum 9000 kn otislo za crvenu lagunu... Dodje mi da ju zapalim na licu mjesta.

Link to comment
Share on other sites

Eto i mene nakon dugo vremena... Situacija nikako dobra.

Preporuka majstora za drugi motor nije prosla a izgleda da bi bilo bolje nego sada. U svakom slucaju na autu zamjenjeno:

Turbina, tokarenje glave, intercoler, abs, brtva glave, set brtvi, karike, leteci lez., brtva kartera, semerinzi, zupcasti remen, natezac, pumpa vode, mikro remen, ulje, filter ulja, na kraju i blok motora da bi drugi dan otkazale kocnice... Otisli opet kod majstora da srikta kocnice i opet ne radi stovise se evo dva dana poslije pocelo cuti struganje disk plocica po diskovima.... Sutra opet kod majstora (kaze da vakum pumpa ako se ne varam ne odradjuje kako treba pa ce to pokusati nabaviti ovaj tjedan).

 

Suma sumarum 9000 kn otislo za crvenu lagunu... Dodje mi da ju zapalim na licu mjesta.

Vakuum pumpa ne odrađuje??? A da ti promijeni cijeli motor+vakuum pumpu, bili onda bilo dobro? Pod hitno promijeni majstora, samo mi nije jasno zašto si ti ovo sve radio? 

Link to comment
Share on other sites

Turbina propisala skros bila, nabijao je kontra pritisak u eksp. posudu, interkuler je probusen u dnu ko da je neko pe5ardu ubacio u njega, grana bila skros pod uljem, mjesao ulje i vodu, masina bila crna od ulja sa svih strana, potrosnja ulja bila otprilike 5 l na pun tank goriva. Brtva glave bila spaljena na jednoj strani a i glava isto.

Majstor!? Hm... Svi ga hvalili od frendova i poznanika a radi u renolu pa sam onda isao tim sistemom. Sam kaze da je pozalio uppce sto je preuzeo ovaj auto na popravak. Toliko stvari da se moze poklopiti veli prvi put u zivotu to vidi :(

Link to comment
Share on other sites

 

 

Turbina propisala skros bila, nabijao je kontra pritisak u eksp. posudu, interkuler je probusen u dnu ko da je neko pe5ardu ubacio u njega, grana bila skros pod uljem, mjesao ulje i vodu, masina bila crna od ulja sa svih strana, potrosnja ulja bila otprilike 5 l na pun tank goriva. Brtva glave bila spaljena na jednoj strani a i glava isto.

 

Majstor!? Hm... Svi ga hvalili od frendova i poznanika a radi u renolu pa sam onda isao tim sistemom. Sam kaze da je pozalio uppce sto je preuzeo ovaj auto na popravak. Toliko stvari da se moze poklopiti veli prvi put u zivotu to vidi :(

 

 

Pa u što si gledao kad si kupovao auto? Jbmu da nisi mogao uočiti da je cijeli motor u rasulu. Jel ti jednostavnije (i jeftinije) bilo naći neki dobar polovni motor, ili si išao raditi svoj da izbjegneš "mačka u vreći"? Ako sam dobro skužio tebi je "otišla" turbina i brtva glave u isto vrijeme, ili?

Link to comment
Share on other sites

Auto je bio relativno ok kad sam ga uzeo. Poneka sitnica i to je to ali otprilike u 12 mjesecu krenule su razni problemi. Uredno je on vozio 10ak tkm i nakon 2 izmjene ulja i filtera jednostavno je poceo zafrkavati. Obzirom da ga vozi zena ja rijetko kada jer mi je posao pod nosom i nemam potrebe stlno ga vozikati jedan dan je samo otkazao poslusnost i desilo se ono iz prvog posta. Servis je bio u planu ali ne bas ovako rano malo je bilo nategnuto u 12 mjesecu i unazadilo me financijski za 2-3 mjeseca pa se moralo odgoditi.

Drugi motor nije bio opcija zbog financija + macak u vreci jer je majstor odbijao 2 turbine i rekao da nece garantirati za iste a meni je bilo u cilju da zbog financija prodjem sto jeftinije na kraju isti vrag ali eto imam skoro pola masine novo... Sto da kazem...

Btw kad je mehanicar raskopao sve pod haubom nazvao me i rekao da je to fino sve zamaskirano te da su u motor ugradjivani dijelovi koji ni nisu za taj motor...

Pusku mi je smjestio i sad se mogu slikati... Mogu se jedino nadati da sam sad miran jedan dugi period.

Link to comment
Share on other sites

Auto je bio relativno ok kad sam ga uzeo. Poneka sitnica i to je to ali otprilike u 12 mjesecu krenule su razni problemi. Uredno je on vozio 10ak tkm i nakon 2 izmjene ulja i filtera jednostavno je poceo zafrkavati. Obzirom da ga vozi zena ja rijetko kada jer mi je posao pod nosom i nemam potrebe stlno ga vozikati jedan dan je samo otkazao poslusnost i desilo se ono iz prvog posta. Servis je bio u planu ali ne bas ovako rano malo je bilo nategnuto u 12 mjesecu i unazadilo me financijski za 2-3 mjeseca pa se moralo odgoditi.

 

Drugi motor nije bio opcija zbog financija + macak u vreci jer je majstor odbijao 2 turbine i rekao da nece garantirati za iste a meni je bilo u cilju da zbog financija prodjem sto jeftinije na kraju isti vrag ali eto imam skoro pola masine novo... Sto da kazem...

 

Btw kad je mehanicar raskopao sve pod haubom nazvao me i rekao da je to fino sve zamaskirano te da su u motor ugradjivani dijelovi koji ni nisu za taj motor...

 

Pusku mi je smjestio i sad se mogu slikati... Mogu se jedino nadati da sam sad miran jedan dugi period.

 

Ovo je za plakati.

Link to comment
Share on other sites

Sa autom sam dobio hrpu papira sto je na njemu po servisima radjeno od servisa do drugih sitnica. Pretprosle godine u renault servisu servis u 7 ili 8 mj. Zatim u BiH u 12 mjesecu i eto docekalo mene rasulozalosno ali sto je tu je sad.

Link to comment
Share on other sites

Pa ako se tebi sve to razletilo vraga je on po servisima bio...

Link to comment
Share on other sites

Vrlo sličan slučaj kao i moj, s tm je kod mene otišla turbina i za sobom povukla neke vitalne dijelove motora zbog iberturaže. Ja sam mijenjao koljenasto skupa sa letećim, podizači, bregasto, remenje i turbinu (koja je u međuvremenu opet propišala pa će ići na reparaciju). Tu su još i ulje i filter, filter goriva, izmjena antifriza, novo mjenjačko ulje i ulje za kočnice. ovih zadnjih 5-6 stvari je bilo planirano i prije, bez obzira na havariju.

Kod tebe mi nije jasno što je (prvo) otišlo :/  Brtva glave? Je li ti turbina ranije puštala ulje?

Link to comment
Share on other sites

Nije bilo vidljivo. Jedino sto je bilo vidljivo da je kiler bio mastan jedno 10*10 cm i to je to. Majstor mi je rekao da je ispitao kiler a da je ta masnoca na kileru vjerojatno bila od interkulera kako je spricalo iz njega.

Ne znam sto bi rekao iskreno.. :(

Link to comment
Share on other sites

Sa autom sam dobio hrpu papira sto je na njemu po servisima radjeno od servisa do drugih sitnica. Pretprosle godine u renault servisu servis u 7 ili 8 mj. Zatim u BiH u 12 mjesecu i eto docekalo mene rasulozalosno ali sto je tu je sad.

Sve to skupa što si naveo baš i ne pogađa često 1.9 dCi ni u kojoj inačici snage, konstrukcijski su oni vrlo dobro složeni. Bojim se da ti je netko fušario po motoru prije no što si ti postao vlasnik. Iskače li ti što čudno/učestalo po tim prijašnjim papirima iz servisa?

Link to comment
Share on other sites

Nažalost naletio si loš motor koji je netko spakirao za prodaju. Ovi motori su dobri i dugotrajni, ali traže održavanje kao svaki drugi.

Nadam se da je majstor dobro složio i da ceš biti miran.

Link to comment
Share on other sites

Sve to skupa što si naveo baš i ne pogađa često 1.9 dCi ni u kojoj inačici snage, konstrukcijski su oni vrlo dobro složeni. Bojim se da ti je netko fušario po motoru prije no što si ti postao vlasnik. Iskače li ti što čudno/učestalo po tim prijašnjim papirima iz servisa?

Svi papiri su mi u autu. Sutra pogledam sve pa javim.

Link to comment
Share on other sites

Nekada davno na papiru napsano:

Dizne 4 kom, grijaci 4 kom, turbina, EGR ventil, reguator protoka zraka

11. Mjesec 2014 u Cazinu

Set zupcastog, prednje disk plocice, antifriz, ulje, filter, luft meser polovan, spaner, vodena pumpa i mikroremen

12. Mjesec 2014 Sisak

Cijev vakuma za upravljanje turbinom, ciscenje kanala usisa za regulaciju egra, demontaza i montaza klapne usisa i zamjena brtve na istoj, provjera funkc. racunala, brtva

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ajde valjda će sada to fercerati dugo. Puno sretnih km ti želim i da kune ostaju u novčaniku.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.