Jump to content

Zamašnjak, obični ili DMF?


Pipo Zloba

Recommended Posts

Dakle, kataloški broj je 8200214391. E sada jel to dvomaseni ili obični u jednom komadu?

Motor je 1.5dci, 74kW, K9K728, mjenjač JR5108.

U svim diskusijama na forumu je bio konstatcija tipa, "to je 1.5dci 74kW i taj nema DMF", ali ono što mene zanima jel netko imao u rukama kutiju sa tim kataloškim brojem i što je bilo u kutiji. Komad željeza ili DMF?

TNX

Edited by Pipo Zloba
Link to comment
Share on other sites

po svim slikama i opisima artikla za taj kataloski broj dolazi DMF 

Link to comment
Share on other sites

E zato i pitam jel netko otvorio kutiju i imao u rukama sadržaj kutije sa tim kataloškim brojem ... :-D

Poslikama i opisima, ja ne mogu 100% zaključiti ... Ne vjerujem da kod Renaulta postoje dva rzličita sadržaja kutije za isti kataloški broj ...

68470605_ratas-plaukiojantis-renault-8200214391.jpeg

Link to comment
Share on other sites

kad gledam po kataloskom broju lamelu zza taj motor iz potpisa opet pak dolazi lamela s odvojenim srcem tj za obican zamasnjak a ne DMF :D ok misliom sam da cu moc pomoc al ocito nis od toga

Link to comment
Share on other sites

8200214391 - po tom kataloškom mi nudi Valeo (836004)/Sachs (2294 701 003) DMF koji je za Megane/Scenic II 1.5DCI 63kW, kodna oznaka motora K9K.7.24, Tip mjenjača JR5.

Međutim, kada tražim baš po tvom autu, onda mi ponudi istu stvar. Kataloški brojevi:

12310BN70077014765688200214391

 
Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Da, to je po katalozima. :-D

Ali prava star je kada netko izvadi iz kutije original ... :-)

 

Link to comment
Share on other sites

Dakle, kataloški broj je 8200214391. E sada jel to dvomaseni ili obični u jednom komadu?

Motor je 1.5dci, 74kW, K9K728, mjenjač JR5108.

U svim diskusijama na forumu je bio konstatcija tipa, "to je 1.5dci 74kW i taj nema DMF", ali ono što mene zanima jel netko imao u rukama kutiju sa tim kataloškim brojem i što je bilo u kutiji. Komad željeza ili DMF?

TNX

Obicni zamajac. Na JR5 ne ide dvomaseni.

Link to comment
Share on other sites

Na fotografiji je jednomaseni zamašnjak.

Link to comment
Share on other sites

to smo odavno zakljucili al proguglaj sta dobijas pod tim kataloskim brojem za kupit zamjenski dio

Link to comment
Share on other sites

to smo odavno zakljucili al proguglaj sta dobijas pod tim kataloskim brojem za kupit zamjenski dio

Dobijes to sto si narucio. Nije sve 100% tacno u katalozima. 

Link to comment
Share on other sites

Zato i je moje pitanje, što je u Renault kutiji sa tim kataloškim brojem ...

Trenutno za moj auto u Valeo katalogu NEMA zamašnjaka, pa je nagradno pitanje što uzeti kao zamjenski, ukoliko ga bude potrebno zamjeniti prilikom zamjene lamele ... A ne želim iznenadjenja, naročito financijska ...
 :-)

 

Link to comment
Share on other sites

Ako je single mass flywheel onda se mozda treba samo ravnat ukoliko je sjeban a to ide kod tokara za 100kn max nikakav novi zamasnjak

Link to comment
Share on other sites

Dakle, kataloški broj je 8200214391. E sada jel to dvomaseni ili obični u jednom komadu?

Motor je 1.5dci, 74kW, K9K728, mjenjač JR5108.

U svim diskusijama na forumu je bio konstatcija tipa, "to je 1.5dci 74kW i taj nema DMF", ali ono što mene zanima jel netko imao u rukama kutiju sa tim kataloškim brojem i što je bilo u kutiji. Komad željeza ili DMF?

TNX

Pozdrav!

Mogu li dobiti broj šasije vozila pa da direktno vidim u Renault programu kako je to tamo zavedeno odnosno što i kako pokazuje mikrofilm.
Zahvaljujem unaprijed!

LP

Anđelko

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom na mom od 106 KS je dvomaseni, a čitao sam da sva vozila preko 100 KS imaju dvomaseni, a ispod jednomaseni. 

Pozz 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Definitivno je komad željeza, tj. nije dvomaseni :-)

Hvala svima ...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.