Jump to content

Kratko svijetlo ne radi, a sve ok!!


pere

Recommended Posts

Evo ako ima ko ideju prije nek odem elektricaru... zaruljica H7 je ispravna, u faru struje ima ali dok ju zastekam, nece radit!! ostalo sve funkcionira, pozicija, dugo, zmigavac... sve ok...

Grlo daje 12V, zaruljica provodi struju... naravno osiguraci citavi... kontakti uredni... sam ja lud ili? :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Sponi zarulju i onda izmjeri napon! Mjerenje neopterecenog napona ti apsolutno nis ne znaci

Link to comment
Share on other sites

tnx milos... budemo probali... u medjuvremenu vise auto ne mogu upalit... vergla, al nema naznaka da stize gorivo... na guranje isto nista, nula bodova... auto je u radioni, sumnja se u pumpu goriva :(... ja se nekak blesavo nadam da je taj neki senzor na pumpi goriva (taj je reko lik, da je i to opcija)... ak je pumpa sam najezil jer nisam u hr... ludilo, sva sreca da sam kupil drugi auto u medjuvremenu... sutra budem ujutro znal vise... zarulja me sad opce ne brine :zubo:

a sutra trebal odvest clia doma!!! show program u zadnji cas!

Link to comment
Share on other sites

Evo ako ima ko ideju prije nek odem elektricaru... zaruljica H7 je ispravna, u faru struje ima ali dok ju zastekam, nece radit!! ostalo sve funkcionira, pozicija, dugo, zmigavac... sve ok...

Grlo daje 12V, zaruljica provodi struju... naravno osiguraci citavi... kontakti uredni... sam ja lud ili? :zubo:

Kontakti vjerojatno nisu uredni ;) Nagradno pitanje: grlo ili žarulja? :) Možda se sve rašililo zbog pregrijavanja od loše žarulje. Probaj s drugom žaruljom.

Link to comment
Share on other sites

Ili negde samo jedna licna ili jako slabi kobtakt prenosi struju i vise nemoze prenet istu. Puki napon na kraju provodnika koji nije opterecen nije uopce mjerodavan jer je za njega dovoljan jako mali presjek, no kad treba dat 5A to vise ne ide tako lako.

Link to comment
Share on other sites

evo da se javim... do zadnjeg casa su decki trazili... slozili ga i ja odma krenul na put od 800km...

zarulja bila ok, napon na grlu ok (bez opterecenja)... fora je bila da se neka zica usljed dugotrajne vibracije i naslanjanja na karoseriju (il cijev od klime) oljustila i eto sranja... prvo kaj je bilo na udaru je bila pumpa goriva... dok su mi decki rekli da ak nije neki od senzore da je vjerojatno pumpa koja "mora" otici do te kilometraze, pal mi je mrak na oci jer tam to kosta 800-1000e, reko za auto ne dobijem 1500 haha... na kraju izolirali tu zicu, al nikak ozivit pumpu! trazili sve po sud zakaj, na kraju maknuli akku na par sati da ju napune posto smo 20 put probali upalit auto... i nakon vracanja (i ciscenja par kontakata, nemam pojma kojih) pila radi ko da nikad nis ni bilo... ponistili greske, nova dijagnostika rekla sve pet... 5-6 sati su dumili nad autom... bio cijeli show jer sam se vec s novim spremil za doma, a kad ono clio u zadnji cas zabrundal.... prebacil sve u clio i po gasu... do doma je letil ko kuga, 140-150 po autoputu 650ak km i jos 150ak km otvorene... uz smijesnih 5 litara potrosnje... bio i ostao nr1 :dobroje:... restecta deda!!!

fala vam na pomoci i idejama!!

Link to comment
Share on other sites

Gluposti obično zadaju najviše glavobolja. 

Super da ste našli di je problem prije zamjene skupih dijelova

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.