Jump to content

R26 - nove poluosovine, isti problem


R26F1

Recommended Posts

Decki, da cujem i vase vidjenje situacije:

Kod naglih ubrzanja dogadalo se treskanje volana i auta, kada se pusti gas volan miran. Dijagnoza bila poluosovine otisle. Stavljene reparirane tvornicke od Renault u Starkelju. Naknadno iste popustile i mast iz manzeta izasla kao i manzete otisle sto se na srecu odmah uocilo i prestalo sa voznjom. Tada stavljene nove novcate (10ak tisuca kn) opet original Renault Sport R26 poluosovine. U pocetku je bilo ok, sada se opet javlja isti problem tresnje volana i kod naglih ubrzanja kao da nesto nije ok u prijenosu.

Brzine fluidno klize, volan nema lufta, kvacilo radi super, samo je taj cudan vibrirajuci osjecaj koji mi dize zivce.

Da li je spera? Da li nesto nije dobro stavljeno? Nakon nekih 1000km odraden checkup podvozja i sve je ok, spone, kugle sve ok.

Sto moze biti?

Auto je na KW var3, od tada se javio problem i krenulo u izmjene poluosovina kao sto sam naveo gore.

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

a da provjeris da ti amortizeri nemaju lufta u sebi ako i sam kazes da su time poceli problemi?? inace ti moze biti to i do nosaca motora..

Link to comment
Share on other sites

Mortizeri novi iz tvornice KW. Nosaci novi, onaj gornji uz turbo i desni ispred njega.

Jedino je ostao lijevi doljnji nosac kod mjenjaca ali nema cupkanja rucice ni nista sto bi dalo naslutiti na to.

Mortizeri u voznji ne pokazuju nikakve znakove lufta, dapace auto je karting ;)

Link to comment
Share on other sites

jedno trivijalno pitanje a dal si probao s drugim gumama?

probaj balansirat kotače...il zamjeniti prednje zadnje...ja sam sa sivim sportom imao par izleta na slucajna ostecenja na cesti...je da je bila xl guma...al ocito je dobila i ona je tresla. I to ne samo na 90 il 110...nego bas kod ubrzanja.

PProbaj drugi set stavit ako imas svoj il od nekoga samo za probu da opet nr bacas novce bezveze

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Gume su stavljane prednje na zadnje zadnje na prednje prije 200km sa balansom upravo da vidim je li to problem ali nista se nije promijenilo. Definitivno se i na samoj papucici gasa osjeti to sli kazem sve radi ok sve normalno osim tog treskanja. Jel moguce da se mora nesto i na samom diff podesiti kada se stavljaju poluosovine?

Link to comment
Share on other sites

Ak je sve ispravno netreba. Provjeri taj zadnji nosac. Tak je kolegi bilo da je cijeli auto zavibrirao na punom gasu

Link to comment
Share on other sites

Na meganu 2 dci 78kw....treslo je kad sam kretao 1 2 brzina, zamjenio sve nosače masine...i nešto manje se osjeti.ali po opisu isto to...kad se ubrzava 1 2 brzina najvise..poslje 3 4 slabije na 5 6 nestane.po tvom opisu mislim da je to identico.al na volanu se blago osjeti, full malo.

I tko vec godinj dana vozim i neznamo sto je....a kvacilo i kocnice sve ok ...i gume i sve novo...netko mi natuknuo da je moguce korpa/lamela/ zamasnjak.

2008g je auto na 90tkm mi se javilo sad ima 120tkm....

Link to comment
Share on other sites

Meni je najvise na visim brzinama, intenzivnije ukoliko je u autu jos osoba. Kada su bile stare poluosovine tada je bilo i u prvoj drugoj lagano poskakivanje.

Sada je kod jakih ubrzanja 3,4 trrrrtrtrrr treska

Kod 5 i 6 takodjer medutim sto je opterecenje masine manje (vece brzine od 130 na gore) manja je i tresnja.

Koliko su uopce ti nosaci doljnji kod mjenjaca? Znam da je ovaj kraj rutba bio oko 1500 kn.

Link to comment
Share on other sites

Aduma u split zovi ;)

Nosac getribe me izaso neki 95kn, donji neki 150, i onaj gornji iza neki 200, glavni najveci nisam dirao jer je bio dobar.tak nes me i izaslo za sivog sporta....i sve 5 s nosacima, novo je novo. Mislim da su sasic.

Taj kraj ruba je inace od 700 nadalje..ovisi ciji

20150903_155614.jpg

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Sasic je vrlo slabe kvalitete..

ja sam na oba auta bio zadovoljan.na trenutnom sportu su mi febi , i nema neke razlike...

Link to comment
Share on other sites

Samo Hutchinson :-)

Imam njihov gornji uljni nosac motora i onaj kod akumulatora. Sve 5.

Link to comment
Share on other sites

Samo Hutchinson :-)

Imam njihov gornji uljni nosac motora i onaj kod akumulatora. Sve 5.

a sta s ostalim nosacima? Posto ne nudi od hutcha?

Screenshot_2016-02-16-17-23-02-1.png

Link to comment
Share on other sites

Gdje to gledas da pogledam? Kaze Adum moguce da je diferencijal nakon promjene osovina.

Zalio sam se Renault Hrvatska na cijelu situaciju i zatrazio od agenta da me nazovi i da vidimo kako to rijesiti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.