Jump to content

Clio sport ph1 pouzdanost


Kasabian

Recommended Posts

Bok, sorry ak postavljam u krivu temu, nisam uspio nac informacije. Zanima me izdržljivost clia sport ph1 u smislu kilometara koje moze proc, koji su najveći kvarovi, kaj se može očekivat oko 200 000 km i sl. Fala 

Link to comment
Share on other sites

E sad si otvorio pandorinu kutiju :D Pisalo se puno o tome i bilo je puno flamea.

To su stari auti koji su u pravilu kupljeni da se gaze. Osobno mislim ako nisi u stanju sam rastaviti i sastaviti motor sa grabom ili dizalicom ili ako nemaš nekog bliskog tko je i može, onda možeš očekivati da će takav auto gotovo sigurno biti rupa bez dna. Nemoj se lažno nadati da češ kupiti super primjerak koji će biti pouzdan poput 3god starog 1.2 kupljenog od penzionera, a ići kao što RS treba ići. Više-manje češ uvijek imati nekog posla na njemu. Ako si želiš tu golgotu....

Link to comment
Share on other sites

Auto s 200 hiljada je auto s 200 hiljada. No eto ovdje su bili primjerci takvih auta sa preko 300 tisuca pa i dalje veselo skupljaju kazne za brzinu na prometnicama. 

Link to comment
Share on other sites

Nista taj motor nema sto i drugi motori...nije f4r neki sci-fi pa da ne moze trajati ko i svi drugi uz adekvatno odrzavanje. Taj motor ce najbrze ubiti ako auto promjeni 5 golobradih vlasnika u dvije godine a da okrenes naopako svu petoricu ne znam.jel bi skupio 100 kuna. Svaki od njih mu 6 mjeseci yebe mater i onda ga frkne dalje jer se izgustirao. 

Afaik...bivsi Clio od Raina ima dosta km i jos se vozi. Ne vidim razloga da ne okrene 250-300 tisuca...a sad, hoce li performanse biti na nivou i da li je ostatak auta u dobrom stanju - pitanje je.

Link to comment
Share on other sites

Problem tog auta je što sve košta... Bali ti na karteru ulja, moraš skidat most... I tako dalje... Imat ga kao jedini auto i nabijat kilometre nikako ne preporučam

Link to comment
Share on other sites

Problem tog auta je što sve košta... Bali ti na karteru ulja, moraš skidat most... I tako dalje... Imat ga kao jedini auto i nabijat kilometre nikako ne preporučam

nije nužno tako ali da.. sve košta i o vlasniku ovisi koliko je spreman i voljan imati takav auto..

ja osobno sam dugo pripremao teren da si ga mogu priuštiti i unatoč tome što mi je to jedini auto i što radim dosta kilometara meni je auto veliki gušti svaki dan izvesti na cestu..

imam svaki mejsec spremno nešto sastrane za iznenađenja, sve ostalo su planirana ulaganja i održavanje koje sam preuzeo od bivšeg vlaniska koji si je dao truda i lijepo vodio evidenciju..

mjesečno radim cca 1200km i prema tome radim servise, 90% ulaganja i troškova sam sam inicirao i odradio u svrhu poboljšanja stanja auta.

prema tome me auto u prosjeku mjesečno košta 300-500kn mjesečno + gorivo..

 

Edited by pufy
Link to comment
Share on other sites

Vidi, imao sam ga dugo, iskustva debelog vjeruj mi imam.
Mislim da je bacanje novaca svaki takav auto... Moja sveukupna ulaganja od 2006-te do 2010 su bila oko 15000 eura, postoji topic, clio rs ispočetka.
nemoguće je naći pouzdan primjerak, još prije 8,9 godina je vrijeme dalo tom autu po repu, najviše fazi 1 :)

Link to comment
Share on other sites

Postoji i faktor zvani sreca..ali ne racunaj na to.. racunaj da koliko platis auto jos cca toliko ce ti pojesti.

Iz vise razloga..

Ili ce biti ok auto pa ces se zaljubiti u to sto nudi kao i skoro svaki  normalan vlasnik pa ces ga ici upgreadati da bude odlican ili..

Ili ce biti ne bas dobar pa ces potrositi.. da bude ispravan i spreman za sljedeceg vlasnika da ga on moze dovesti u "pufy" stanje:yeah:

Ili ces ga klati neko vrijeme i nadati se da mu se nece nesto skupo desiti dok ga ne prosljedis za sto manji gubitak..

 

Sve ovisi kakve su ti zelje,  planovi i mogucnosti

Sretno

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ubili ste covika u pojam :D Nema straha stari, ako nadjes dobar primjerak, nema skoro nikakvog odrzavanja. Od kvarova te moze jedino zadesit motoric ler gasa i varijabilna remenica koja ode svako 80-100 tkm, to ide na svakome bez izuzetaka, inace za ono sto nudi, prejeftin auto i za odrzavat i za vozit.

Link to comment
Share on other sites

Opaku zabludu! :) Vjerojatno mu je ok da karter bali ulje, a i ok je da za promijenit dihtung treba skidat most, a opet je upitno hoće li uskoro prokapit i onda opet skidat sve dole :D To je samo jedna od niza pizdarija! Ne ponovilo se!!!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.