Jump to content

Megane 2 1.5 dci 74kw injection fault


collector

Recommended Posts

Pozdrav,
Imam Renault megane sedan 2005 god. prešao 245 000 km. Jučer mi se, dok sam vozio u 5. brzini na nekih 3500-4000 okretaja (160-170km/h) upalila greska na putnom racunalu "Injection fault".

Međutim, nema stop ni service signalizacije. Upali se i nakon 5 sekundi se ugasi. Auto i dalje normalno vuce i uopce nema neke naznake da nesto ne valja. Testira sam sve brzine u blokadu, jedino mi se upali u 5. brzini kad vozim otprilike 170km/h. Imao sam jedno prije 6-7 god isti problem i auto je stalo, te je promjenjen regulator pritiska goriva te i je od tad sve u redu.
Ako ima netko ko se razumije da kaze neki savjet ili podijeli iskustvo po pitanju te greške.

Auto je uredno servisiran. Ulje mijenjam svakih 10 000km, svi filteri su promjenjeni prije 10 000km, egr i cijev cisti ko suza (pogledano prije cca 2000km).
Hvala

Link to comment
Share on other sites

MIslim da je kod tebe pumpa problem da nema dovoljno tlaka u 5 brzini... ili ti jedan od dizni sprica krivo.

Vakum od turbine nebi trebao biti jer on radi od 2000-3500 o/min

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,
Imam Renault megane sedan 2005 god. prešao 245 000 km. Jučer mi se, dok sam vozio u 5. brzini na nekih 3500-4000 okretaja (160-170km/h) upalila greska na putnom racunalu "Injection fault".

Međutim, nema stop ni service signalizacije. Upali se i nakon 5 sekundi se ugasi. Auto i dalje normalno vuce i uopce nema neke naznake da nesto ne valja. Testira sam sve brzine u blokadu, jedino mi se upali u 5. brzini kad vozim otprilike 170km/h. Imao sam jedno prije 6-7 god isti problem i auto je stalo, te je promjenjen regulator pritiska goriva te i je od tad sve u redu.
Ako ima netko ko se razumije da kaze neki savjet ili podijeli iskustvo po pitanju te greške.

Auto je uredno servisiran. Ulje mijenjam svakih 10 000km, svi filteri su promjenjeni prije 10 000km, egr i cijev cisti ko suza (pogledano prije cca 2000km).
Hvala

Nemaš sada druge nego spojiti na dijagnostiku i vidjeti. Premda, ja sam imao istu problematiku, samo je kod mene 170 km/h na 3000 (1.9 motor) i tada se palila lampica. Kod mene je turbina bila problem. Ne slini ti na turbini? Ne troši ulje?

Link to comment
Share on other sites

Spojeno danas na dijagnostiku i učita je grešku "senzor bregaste osovine". Kupit cu novi senzor pa se nadam da nece biti problema, jer kad vidim ovaj injection fault odma mi lose dođe.

Turbina radi ko urica, ne slini i ne trosi ulje. Tvornička original.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pozdrav ,

Renault megane 2 2004g 74kw 1.5dci .

Pali mi se lampica injection fault , koliko sam primjetio dok se vozim po autoputu u petoj brzini 130kmh i stisnem ga malo vise upali se injection fault. Ili mi se znalo desiti da bih stao na odmoriste i nakon 10min krenuo dalje i na nekih 100kmh dok sam u 5brzini i onda se upali injection fault. Dali je netko imao taj slučaj i dali zna sta je kvar?

2. Pitanje.  Auto mi zna u zadnje vrijeme često ajmo to nazvati stucanjem. Npr Dok se vozim po ravnoj cesti 4brzina 70 kmh  , zna poceti stucati i obrtajka isto tako naprijed nazad ide i to traje svega par sekundi i onda se sve to vrati u normalu. A kad bih isao prema dolje sa nadvoznjaka nekoga i slično.. onda bih mi se uvijek to desilo. Ukoliko bih on poceo stucati kad bih pustio ili stisnuo gas on bih odmah prestao stucat. Ne razumijem se oko auta puno, inace sam cuo da ciste klapne gas ili kako se to vec zove potenciometar pa sve mislim da nije to. Inace to nisam radio na njemu. 

Nadam se da ste me razumili. 

Lp.

 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoj problem riješio malo dužim putem, ali bih ti preporučio slanje dizni i pumpe na kontrolu. 

Ja sam u svom slučaju provjeravao razne senzore, mijenjao filter goriva, reparirao anaser, promijenio grijače, reparirao glavu, dvije dizne i pumpu goriva,

čisto egr ventil, promijenio sve ostale filtere. Ipak sam poprilično siguran da ti treba jedna kvalitetna provjera dizni i pumpe. Meni je prva provjera otkrila da su mi 

dvije dizne malo lošije, ali da je pumpa goriva ok. I onda sam radio sve ostale stvari i nije bilo pomaka. Onda sam opet drugom mehaničaru poslao pregled dizni i pumpe 

gdje je uočeno oštećenje pumpe. Jbga :). Sad je nakon potrošenih cca 12.000 kn i brdo živaca napokon riješeno i auto doslovce leti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.