Jump to content

Ugradnja displaya u Lagunu


Reus94

Recommended Posts

Pozdrav, htio bi u svoju Lagunu 2003. godine ugraditi ekran koji bi dosao na mjesto radio uređaja, prostora za stvari i eventualno držača za čaše...Pošto sam poprilični laik u tome zelio bi da mi netko tko ima iskustva s tim kaže od koliko inča ekran da tražim, koje marke te na koje stvari trebam pazit po pitanje odgovaranja odredenog displaya na moju Lagunu...hvala unaprijed [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Jel je to netko nesto vec slicno radio??

Da, imas na google dosta slika a i po oglasnicima u Hrv i BiH možeš nać Lagune s velikim ekranom umjesto radija.

Link to comment
Share on other sites

ajd stavi neki da ne moramo traziti :D 

jel mislis na 2din uredjaj ili radio kojem se izvlaci ekran?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto razmišljao o tome.

Ima jedan turčin koji je to lijepo napravio, neznam link.

Meni je veći problem ukrasna maska oko uređaja, da to lijepo izgleda.

Maski nema za kupiti, moraš ih sam raditi, a neznam da li sam dovoljno vješt u tome

Ja sam gledao Kenwood  DDX 4016 BTod 6,25 inča, ili Alpine IVE W530E

Ide u lagunu a i cijena bez navigacije je ok

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto razmišljao o tome.

Ima jedan turčin koji je to lijepo napravio, neznam link.

Meni je veći problem ukrasna maska oko uređaja, da to lijepo izgleda.

Maski nema za kupiti, moraš ih sam raditi, a neznam da li sam dovoljno vješt u tome

Ja sam gledao Kenwood  DDX 4016 BTod 6,25 inča, ili Alpine IVE W530E

Ide u lagunu a i cijena bez navigacije je ok

A na koje sve čimbenike moram obratit paznju prilikom izbora displaya?

Link to comment
Share on other sites

Pokušaj izbjeći kineske no name proizvode jer nećeš biti zadovoljan.

Prijem signala je u velikoj večini loš, lcd ekrani su lošije kvalitete i sa manje pixela

Rađe uzmi neki od renomiranih brendova u cjenovnom rangu koji ti odgovara