Jump to content

Egr- blokirati?


laci

Recommended Posts

Sto puta prozvakana tema..

Dakle posto kompletiram 1.9dci, sve je novo ili reparirano u i oko motora i ostalo je jos rijesiti usisnu granu prije montaze motora.

Skoro sam pao u nesvjest kad sam vidio granu unutra..ostao je prolaz cca 15mm taman prije koljena prema cilindrima. 

Cistio sam granu vise od 3sata i ostavio za sutra..

Pitanje glasi ima li vec da je netko to blokirao na 1.9 dci i kako mu se pokazalo?

Milos se prijetio u nekoj temi da ce, jesi li?

 

Link to comment
Share on other sites

Jesam ja. Stalno čiščen ali kratkog vijeka. Nisam ga blokirao samo sam kabel iskopčao. Nepali nikakvu grešku,samo kada se spoji na dijagnostiku vidi se greška egr-a. Od tada prešao preko 100 t km i nikakvih problema nije bilo.

Link to comment
Share on other sites

Sto puta prozvakana tema..

Dakle posto kompletiram 1.9dci, sve je novo ili reparirano u i oko motora i ostalo je jos rijesiti usisnu granu prije montaze motora.

Skoro sam pao u nesvjest kad sam vidio granu unutra..ostao je prolaz cca 15mm taman prije koljena prema cilindrima. 

Cistio sam granu vise od 3sata i ostavio za sutra..

Pitanje glasi ima li vec da je netko to blokirao na 1.9 dci i kako mu se pokazalo?

Milos se prijetio u nekoj temi da ce, jesi li?

 

Kratko za probu, nikakvih beneficija nisam osjetio.

Ovo za usisnu je bilo i kod mene i sve se ozbiljnije mislim to trajno napraviti. Ak imas egr s 5zica ce ti sigurno izbacit gresku al se egr blokira na nacin da se zakrene za 180° tj elektromagnet se odvoji od tijela i samo se tijelo zarotira a elektromagnet ostavi u normalnom polozaju.

I tu ce zabeleziti gresku da je zaglavljen egr jer ce registrirat na MAFu da nije pao protok zraka al nece nis svetliti.

Link to comment
Share on other sites

Ja imao blokiran na 1.5dci. Nikakvih problema nije bilo.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao plan blokirati na ispusnoj grani protok plinova a ostalo pustiti na mjestu

Link to comment
Share on other sites

20160229_125442_zpshgcvjus1.jpg?w=480&h=

Milose imam i za tebe 2 cepa pa se javi..

Link to comment
Share on other sites

:D ovo izgleda jako lepo i uredno :) a i turbina je... uuuhhhh :D

za cepice se dogovorimo :) 

 

se neko zicanom igrao na turbini?

 

PS: drago mi je da ste presli na prave aute :D haha 1.9dci for the win :D

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da ne otvaram novu temu...

Nedavno sam čistio EGR i usisnu granu, a prije toga istu stvar radio prije dva mjeseca...i auto je super vuklo nije dimilo nimalo...

Kako vrijeme prolazi imam osjećaj da se EGR opet lagano začepljava jer auto postepeno gubi na snazi i lagano počinje dimit pri naglom gasu(nije onaj normalan dim kao kod dizelasa).

Sad sam vozio kratko s otkopčanom utičnicom za EGR i stanje je isto. Ali mislim da mi to nije relevantan pokazatelj ako je EGR vec zacepljen a s njim i usisna grana.

Auu jesam odužio ?

Uglavnom, sutra sam planirao ponovno očistit EGR i usisnu granu i prilikom vraćanja ga okrenut za 180° i tako ga blokirat.

Preporucujete li mi to uradit? Radi se o Laguni 2 ph1 1,9 dCi 120 ks.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ga neces moci okrenuti. Mogu sutra pogledati na ovoj grani viska sto imam da ne skidas bzvze.

Najbolje da stavis cepove kao gore na slici.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ga neces moci okrenuti. Mogu sutra pogledati na ovoj grani viska sto imam da ne skidas bzvze.

Najbolje da stavis cepove kao gore na slici.

Jel ove čepove stavljam izmedu usisne i EGR-a ili kako? Jel ostavljam EGR u motornom prostoru uopce?

Link to comment
Share on other sites

Cepove po jedan na svaku granu i sa starim selnama stisnes. Ja sam jos pod gornju na usisnu stavio malo loctitea a na ispusnu onaj cement u tubi za auspuhe..za svaki slucaj ako cepovi je brtve 100% 

A egr je ostao na svom mjestu i ukopcan u struju uredno, za ukras:bigl:

Link to comment
Share on other sites

Cepove po jedan na svaku granu i sa starim selnama stisnes. Ja sam jos pod gornju na usisnu stavio malo loctitea a na ispusnu onaj cement u tubi za auspuhe..za svaki slucaj ako cepovi je brtve 100% 

A egr je ostao na svom mjestu i ukopcan u struju uredno, za ukras:bigl:

Ok,hvala, sutra cu vjerojatno to odradit jer mi je dosadilo da Laguna nema onu punu snagu, a zadnji put kad je tek ociscen uvjerio sam se da je auto mala zvijer [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Moze se rotirati 180° samo to nije bas idealno rjesenje.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cepove po jedan na svaku granu i sa starim selnama stisnes. Ja sam jos pod gornju na usisnu stavio malo loctitea a na ispusnu onaj cement u tubi za auspuhe..za svaki slucaj ako cepovi je brtve 100% 

A egr je ostao na svom mjestu i ukopcan u struju uredno, za ukras:bigl:

Mogao si rec da si jos i zacementirao hahah :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moze se rotirati 180° samo to nije bas idealno rjesenje.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

A stavljanje neke čelične pločice između EGR-a i usisne?

Link to comment
Share on other sites

Moze se rotirati 180° samo to nije bas idealno rjesenje.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

I samo da priupitam, zasto nije idealno rijesenje?

Link to comment
Share on other sites

Jer ne brtvi bas idealno pa opet prolazi.

Ja sam posto nisam mogao montirat blindu na autu nju isturpijao i stavio u onu cijev s strane usisne grane i pored toga i zarotirao.

Pogledaj malo temu kolko sam se namucio oko toga

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sutra cu se posavjetovat s mehanicarom jos sto mi je najbolje ciniti, bi li zakretanje za 180° bar smanjilo kolicinu plinova koji prolaze i prljaju ventil? Jer mi je mutavo da evo vec dva tjedna nakon ciscenja EGR-a auto opet mrvicu izgubi snagu i dimi. Netko mi je rekao da ce mi se brzo zacepiti ako mi auto nastavi trositi litru ulja na 1000 km, al to u ovom slucaju nije problem jer auto odtad ne trosi ulje. Sto se dogodilo ne znam ?

Link to comment
Share on other sites

 

Mogao si rec da si jos i zacementirao hahah :D

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

a sta kad jesam  :bigl:

 

Link to comment
Share on other sites

Ja samo mogu reći da moj AHU 1.9 TDI veselo grabi  315.000km a EGR je već bio zablokiran kad sam ga kupio sa 245.000km , nikakvih problema nemam.

Uglavnom , ko je nekad skidao sam usisnu granu , posebno na F9Q motoru i čistio ona , bukvalno, govna  u usisu , njemu više ne pada na pamet držati ga otvorenog.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.