Jump to content

RS 197 nekad slabije ide, a bučniji je


Zrmi RS

Recommended Posts

Prvi put prije 2 tjedna, a danas opet, primjetim da nakon sto poklopim gas auto neide kak treba. I bučniji je tada. Ugasim ga i upalim i sve normalno. Kad je hladnije sam to primjetio ali neovisno o tome dok se ne ugasi/upali problem je tu. Sto moze biti? Senzore na usisnoj mjenjao prije 1.5g.

Link to comment
Share on other sites

Iscitao mi je senzor bregaste tamo kod usisne ispod. Jel moguce da je senzor?

Link to comment
Share on other sites

Promjenio sam senzor, doma imam i onu kao pumpu za bregastu ali je steker drugaciji pa cu zamjenit steker i nju promjenit. Valjda vise nece zezat, osim ako nije varijabilna remenica. Al mislim da bi ona drugacije zezala ili?

Link to comment
Share on other sites

Prvi put prije 2 tjedna, a danas opet, primjetim da nakon sto poklopim gas auto neide kak treba. I bučniji je tada. Ugasim ga i upalim i sve normalno. Kad je hladnije sam to primjetio ali neovisno o tome dok se ne ugasi/upali problem je tu. Sto moze biti? Senzore na usisnoj mjenjao prije 1.5g.

Kut paljenja zbog krivog očitanja MAP senzora?

Link to comment
Share on other sites

Kut paljenja zbog krivog očitanja MAP senzora?

Ako mislis na onaj senzor gore na grani sto se silikonom brtvi i vezicama stegne, to je promjenjeno prije godinu dana.

Link to comment
Share on other sites

Sorry na off topic, meni nisu jasni ti noviji auti. Paziš, održavaš, a stalno neki drek.

Ne samo reno.

Imam 19 god stari auto sa 320k km na kojem se nije nikad ništa pokvarilo, samo potrošne stvari i redovno održavanje.

Velim samo, da bi bio jako tužan i ljut da iskrcam poveću svotu za nova kola i da onda prca sa glupostima.

Link to comment
Share on other sites

Necemo sad kako i zasto. Autonje 8g star tako da nije nov. Ima netko jos neku pametnu da savjetuje?

Link to comment
Share on other sites

Ako auto jako izgubi na snazi onda 99% da je ecu u tom trenutku retardirao paljenje i zato je slabiji...a to bi se moglo dogoditi i zbog krivog ocitanja temp. usisa. 

Link to comment
Share on other sites

Budeš promijenio hrpu senzora pa kad ti skroz rikne varijabilna remenica za par mjeseci, sjeti se ove teme. Neka sam u krivu. :)

Link to comment
Share on other sites

Zastobsumnjas na varijabionu remenicu? Nebi li se ona trebala cuti kad startas auto ili?

Link to comment
Share on other sites

Zato što mi se događalo ono što si ti naveo. Auto nekad ne bi išao, a uz to je motor znatno bučniji. Ne bi se događalo stalno, ali nakon što mi se desilo tijekom preticanja, ostavio sam ga kod BB da provjere o čemu je riječ i to je bio zaključak. Stavili novu varijabilnu remenicu i opet je išo kak spada i nije bučio.

Link to comment
Share on other sites

Zato što mi se događalo ono što si ti naveo. Auto nekad ne bi išao, a uz to je motor znatno bučniji. Ne bi se događalo stalno, ali nakon što mi se desilo tijekom preticanja, ostavio sam ga kod BB da provjere o čemu je riječ i to je bio zaključak. Stavili novu varijabilnu remenicu i opet je išo kak spada i nije bučio.

Nebi li se ona cula pri paljenju i stalno hebala?

Link to comment
Share on other sites

To sam i ja mislio, ali eto u mom slučaju povremeno je zajebavala. Nešto bi se čudnije čuo auto kad bi ga palio vrućeg, inače nikakvih znakova osim tog misterioznog gubitka snage.

Link to comment
Share on other sites

Meni je lambda prednja bila u krcu. Na hladno i na naglo kad bi ga stisnuo bi izgubio snagu i trokao, nije dao preko 3t/o..a kad bi se pomalo zgrijao nebi bilo problema. I bila je aktivna greska na dijagnostici a nije palilo nikakvu lampicu.

Pricam o 172 ali mozda pomogne.

Edited by laci
Link to comment
Share on other sites

Lambde su dobre. Kad kazem glasniji auto mislim na sam motor, ne na nikakvu remenicu. Nije ju problem zamjeniti ali nisam siguran da je do nje. Jel moguce da je do nje sam auto glasniji? Motor mislim?

Link to comment
Share on other sites

Grublji-glasniji. Ali ne podigne okretaje na minimumu?

Link to comment
Share on other sites

Grublji-glasniji. Ali ne podigne okretaje na minimumu?

nisam primjetio dizanje obrtaja. Problem koji sam imao davno sa prvim motorom i remenicom je bilo struganje i njeno cviljenje pri paljenju na hladno. I to je to. Novi motor je dosao s novom varijabilnom ali ima to vec godina dosta.

Link to comment
Share on other sites

Sad pričaš o remenici radilice koja je na kanalnom remenu i ona može cvilit, ali varijabilnu remenicu bregaste okreće zupčasti remen, zubi ne cvile, nemaš šta čut remenicu, osim kad ti auto nema snage i zvuči kao traktor, onda to čuješ. :)

Link to comment
Share on other sites

Ima li netko sa cliom 200 ali clio 3 da mi nesto poslika? Nije nista zahtjevno.

Link to comment
Share on other sites

Kaj?

onaj steker koji se ustekava kod bobina u onaj ventil koji upravlja tj propusta ulje u remenicu. Znaci tamo iznad cepa gdje uljevas ulje i do prve bobine. Da mi poslikas sam steker i ona dva mala pina na tom solenoidu? Ako moze i ako znas nasto mislim?

 

Ima li netko ovdje clio sport 182?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.