Jump to content

senzorni krug tlaka turbo napajanja u kvaru ili ne ?


dariozg

Recommended Posts

pozdrav

 

imam problem sa greskom senzorni krug tlaka turbo napajanja ona se brise i nema je sve dok se ne daje pun gas i opet se pojavi 

ako se vozi normalno bez punog gasa greska ne dolazi 

sada neznam jel taj senzor u kvaru ili ne auto ide normalno vuce dobro nema problema ali zasto ta greska svaki put dolazi nije mi jasno

Link to comment
Share on other sites

1.5 bara normalno? Jel pricamo o apsolutnom tlaku ili o boostu?

Ak je apsolutni tlak onda je prenisko

Ak je boost onda previse i tu ti vjerojatno izlaziniz opsega MAP senzora i javlja gresku

Link to comment
Share on other sites

1.5 bara normalno? Jel pricamo o apsolutnom tlaku ili o boostu?

Ak je apsolutni tlak onda je prenisko

Ak je boost onda previse i tu ti vjerojatno izlaziniz opsega MAP senzora i javlja gresku

e sad si me ... :)

kako da objasnim evo ovako dajem gas i on ide na 1.5 bar sve do 3500 rpm i nakon 3500 rpm pada 

imam cak i video koji sam snimio ali to je bilo sa delphi testerom mogu poslati

Link to comment
Share on other sites

jasno je meni al je bitno imati podatak dal je apsolutnbi tlak ili boost (razlika je od jednog bara/atmosfere :D ) stavi snimak trebalo bi pisati

Link to comment
Share on other sites

sta nisi mogao snimiti cijeli ekran... tu se samo vrijednosti vide (u raznim mjenrim jedinicama) jaoj 

Link to comment
Share on other sites

sta nisi mogao snimiti cijeli ekran... tu se samo vrijednosti vide (u raznim mjenrim jedinicama) jaoj 

reko da nemam dobar snimak nista snimam opet i pustim :)

 

prvi je tlak turbine drugi je RPM treci nije bitan

Edited by dariozg
Link to comment
Share on other sites

samo zabiljezi kad biras podatke dal je apsolute manifolt pressure ili boost pressure (slikaj samo sta si odabrao nemoras snimat ponovo sve.

Link to comment
Share on other sites

na kojoj si ti turbini??

2500 je previse za 1.9 dci (ustvari tvoj je mapiran jel tako? ) 

imas vjeojatno MAP od 2.5 bara a tebi turbo prelazi taj tlak i onda izbaci gresku da si izvan mjernog podrucja. 

Link to comment
Share on other sites

na kojoj si ti turbini??

2500 je previse za 1.9 dci (ustvari tvoj je mapiran jel tako? ) 

imas vjeojatno MAP od 2.5 bara a tebi turbo prelazi taj tlak i onda izbaci gresku da si izvan mjernog podrucja. 

serijska turbina...

ima drugu mapu i par jos drugih stvari

znaci ako prodje 1.5 on baci gresku da nemoze mjeriti u tom smislu...

Link to comment
Share on other sites

vidi dal je upravljan nekom elektronikom ili nije.

u svakom slucaju provjeri sva vacuum crijeva i westgate bi trebalo testirati. definitivno ti auto owerboosta. sad samo moras eliminacijom doci do uzroka istog. 

Link to comment
Share on other sites

vidi dal je upravljan nekom elektronikom ili nije.

u svakom slucaju provjeri sva vacuum crijeva i westgate bi trebalo testirati. definitivno ti auto owerboosta. sad samo moras eliminacijom doci do uzroka istog. 

sve je provjereno ima samo onaj vakum ventil koji zuji ali to je normalno kod njih da se cuje

e sada sta ja mislim jel postoji mogucnost sada neznam tocno jel ima koje veze taj senzor tlaka u cijeloj prici mislim jer on kaze dokle se ide ili ne 

vacuum crijeva su nova turbina nova nema ni 2000km 

Link to comment
Share on other sites

On kaze samo kolki je trenutni tlak, sto ocito radi dobro, tada ecu preko n75 ventila stela otvorenostnwest gate-a da odrzi prijasnje definiran tlak.

Znaci moze biti aktuator ili losa mapa.

Zna se desiti kad je auto lose mapiran tj kad ima previse goriva i pored skroz otvorenog westgate-a turbo previse vrti jer je previse ispusnih plinova.

Link to comment
Share on other sites

mapa nije jer i na orginal mapu isto ide ovako i izbaci gresku

bio sam kod pinjusica sa orginal mapom i covjek stavio manometar ja mu reko da me je strah da ne ide mozda u overboost 

napravili krug i kaze on sve ok turbina se rastereti kako treba 

e nisam ga pitao kad sam bio ovo zasto je tako visok tlak

znaci nesmije sa orginal biti veca od 2150 i sa remap 2300

na koji aktuator mislis da vidim i njega

Link to comment
Share on other sites

al ak ti je taj pratio manometrom i nije prelazio onda je moguce da senzor (MAP) lose mjeri ili da negde dobiva kratak spoj (ili se otspaja)

Link to comment
Share on other sites

danas promjenio vakum ventil i sensor tlaka turbine

i sada vise nemam gresku sensor tlaka turbine kao sto je prije bilo 

spojili smo manometar i isli na test i znaci puni gas 2 brzina 3 brzina 4 brzina tlak je bio max 1,9 bar min je bio 1,5 bar ali znaci pod optrecenjem

bila je i voznja na autoput 160 kmh konstatno i tlak je bio 1,1 bar 

ja koliko mislim sve je ok ili ipak nije neman ni ja vise pojima sta je ili nije :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.