Jump to content

Megane III 1.5dCi teško pali/ne pali


dpanijan

Recommended Posts

Megane III 1.5dCi 2009., 125000km, 85KS

Zadnja 4 puta teško upalio, nakon više od 5-10s anlasanja... Jutros na trećem pokušaju posustao akumulator, auto ostao doma... Na ekranu "injection fault"...

Prije 50000km mi je pri opterećenju pisao "injection fault", ali to sam riješio zamjenom filtera nafte. Ovih dana je samo teško palio, normalno je vukao. Toplo paljenje normalno, samo prvo teško, a temperatura oko 6°C. Mislim da nije zbog grijača. Također, akumulator nije najsvježiji, ali odradi 15-20 sekundi anlasanja.

Planiram prije servisa pogledati preko OBD-a greške, napuniti akumulator i zamijeniti filter nafte, pa ako ne pomogne (a brijem da neće) otići do nekog bosh majstora.

Ideje, savjeti ... ? Što da probam prije posjeta servisu ? 

Također, molim preporuku za "bosh majstora", nalazim se u ZG Dubravi, najbliži mi je Pinjušić, ali snašao bih se i za otići do nekog drugog ako je potrebno.

 

(edit) tražim po forumima, vidim da senzor radilice rezultira takvim simptomima... 

 

Edited by dpanijan
Link to comment
Share on other sites

Neznam kakav je Pinjušić,ja sam bio kod Purića u Samoboru.Rade injektore,turbine,pumpe,imaju i dijagnostiku.Bio sam 2 puta kod njih i prezadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

Akumulator se jucer punio, bio covjek sa dijagnostikom i nista ne nalazi. Kaze da je vjerojatno filter nafte, pa cu danas poslijepodne zamijeniti. BTW, sa osvjezenim akumulatorom je upalio nakon 5-6 sekundi verglanja. Nakon 10min rada, ugasen i upaljen i sada mu je trebalo 2-3 sekunde, ali ocigledno ga jos nesto muci.

Nadam se da je samo filter.

Link to comment
Share on other sites

Nije filter, moram do "bosh" majstora; može li tko preporučiti Kereš, Balog, Pinjušić, Preden, Purić... ?

Za Purića čujem sve najbolje, ali mi baš nije blizu. 

Link to comment
Share on other sites

Čuo sam i ja da Pinjušić nije baš prvi izbor, pa sam dogovorio u utorak rendes kod Kereša u utorak. Auto u međuvremenu ide, ali vergla po 5-6 sekundi.

Link to comment
Share on other sites

Majstor Kereš odradio posao, reparirao sve 4 dize po 700kn/komad. Kaže da su imale preveliki povrat, što znači da nisu OK. 

Kaže da ne može reći što je uzrok kvaru, kaže imao je slučajeva i na 60000km da se pumpa razleti. 

 

Link to comment
Share on other sites

Je li ti zamijenio i regulator tlaka na visokotlačnoj pumpi goriva? 

Link to comment
Share on other sites

Ništa osim diza nije dirao... Čini mi se auto ok sada 5-6 dana nakon popravka

Link to comment
Share on other sites

Prevelik povrat uzrokuje dugo verglanje, pogotovu na topal motor

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Da nastavim u "svojoj" temi... Auto je ubrzo nastavio po starom, ali pošto je novi akumulator ipak lakše upali.

Nedavno sam skužio da ako parkiram nizbrdo - pali OK, tj. potpuno normalno. Zaključio sam da neki nepovratni ventil ne drži, a kada pumpam onu "krušku" za gorivo mjehurići idu naprijed-nazad, definitivno tu negdje ne drži nepovratni ventil. Samo, ne znam gdje se isti nalazi, u "kruški", nekom lajtungu ili u samoj visokotlačnoj pumpi.

Znam da bih trebao opet do majstora, ali radije bih to sam popravio; za majstora trebam uzeti slobodan dan, a čini mi se da niti dize nije trebalo dirati pošto se ponaša kao i ranije. Kada sam uzimao auto rekao je da ako se simptomi ponove da se vjerojatno pumpa počela ljuštiti i da treba ići u tom smjeru (tražiti špenu u filteru itd...). Obzirom da auto pali kada stoji nizbrdo siguran sam da nije pumpa.

Mišljenja ?

Link to comment
Share on other sites

mislim da je nepovratni u toj rucnoj pumpici.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Saga je napokon gotova; u međuvremenu, zamijenio leteće ležajeve, pošto je starom zacvikao leteći na Scenicu II na nekih 145000km (rabljeni iz Slovenije, nemoguća provjera stvarne kilometraže, završilo zamjenom motora)...

Auto je opet bio na dijagnostici i vidio se pad tlaka "u railu" (ako se dobro sjećam); ništa konkretnije.

Zakazao rendes kod Purića... U roku pola sata pronašli da ne drži podtlak na dva injektora, kažu to bi Kereš trebao priznati pod garanciju. Rekoh, Kereš mi je htio tražiti špenu i kopati po visokotlačnoj, a injektore očito nije dobro napravio jer je auto samo malo bolje radio, a i ne mogu još jedan dan gubiti na servis - popravite to vi.

Majstor radio skoro 4 sata, naplatili nešto preko 800kn i auto je sad OK. 

Trebao sam odmah kod Purića...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.