Jump to content

check anti pollution system megane 3


vlado112

Recommended Posts

javlja se poruka "check anti pollution system" na meganu 3, 1.5dci 81 kw, pomislio sam na fap filter, međutim kad se spoji renault clip pokazuje grešku na 3 dizne (a fap je ok) i piše da se provjeri sve oko dizni i kompresija, ali auto normalno vozi i pali, nema trzanja ni ništa sl. po stranim forumima sam primjetio isto takve probleme i svima su dizne nakon provjere bile u redu, neki spominju lambda sondu kao mogući problem, nakon poništenja greške opet se nakon cca. 150-200 km upali service i ista poruka

Link to comment
Share on other sites

Imao sam isti problem na svome. Kod mene je bio problem sa jednom diznom. Poništili smo grešku, ali se poruka ponovo upalila nakon 200km. Na kraju sam promijenio tu diznu. Sa ovom porukom sam se vozio nekih 2 tjedna sve dok nisam dogovorio zamjenu dizne i za to vrijeme se vjerojatno zapunio FAP kojeg regeneracija nije uspjela očistiti (nisam siguran da li se regeneracija uopće pali ako postoji greška) i jednostavno se pojavila greška "Engine failure hazard". FAP je bio pošteno zapunjen, propuhivanje auta nije pomoglo, pa smo pokušali sa prisilnom regeneracijom i to je konačno pomoglo. Nakon promjene dizne nisam imao neke duge relacije i vjerojatno sam nekoliko puta prekinuo regeneraciju (hvala im što nisu složili barem neku kontrolku koja bi signalizirala da je regeneracija u tijeku) što je uzrokovalo probleme sa FAP-om.

Link to comment
Share on other sites

danas opet spajao dijagnostiku, sad pokazuje grešku na dvije dizne, prošli put na tri. jel si imao kakvih promjena u vožnji ili radu motora kad je ta dizna bila u kvaru. meni je čudno da sve radi noramlno ako su dizne problem

Link to comment
Share on other sites

Sve je radilo normalno, nisam primjetio nikakvu razliku, samo što se prikazivala check anti pollution system poruka i više nije radio tempomat, speed limiter i indikator za šaltanje u višu odnosno nižu brzinu. Prvi put kad mi se to pokazalo sam imao problem i sa grijacom i i još nekim senzorom. To dvoje sam promjenio, a diznu sam još ostavio.Bilo je dobro još nekoliko mjeseci, ali sam na kraju ipak morao mijenjati jer mi se više nije dalo zezati sa brisanjem grešaka.

DSC_0915.jpg

Link to comment
Share on other sites

meni to sve ostalo radi, čudno mi je što je jednom pokazalo tri dizne, poslije dvije, a najčudnije što nema nikakvih simptoma što se tiče rada motora, probat ću negdje dati dizne na ispitivanje pa da znam točno

Link to comment
Share on other sites

Možda da ostaviš još neko vrijeme bi ti se pojavilo i na trećoj dizni problem. Možda nešto na dizni zeza s vremena na vrijeme, pa u trenutku kada ecu zabilježi odstupanje u zadanih vrijednosti zabilježi i baci grešku. Meni je kolega koji radi u Renaut servisu čak spomenuo da bi mogli napraviti i upgade softvera jer kao noviji softver ima veće tolerancije na odstupanja. Nisam imao vremena, a ni volje se s tim zezati. Promjenio sam diznu i auto je nakon prodan jer mi je trebao veći auto. Megan je bio 2010. godina.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Pozdrav!

Kupio sam megana III grandtoura 2012g prije par mjeseci..prvo se javila anti poluttion greska a nakon toga engine failure hazard..tad je motor izgubio snagu..promjenjen je egr ventil ali sve je ostalo isto..na dijagnostici su mi rekli da je neko crijevo nakon egr-a sa senzorom valjda pokupilo neke čestice čađe..kad se to odpoji auto radi normalno..al anti pollution se ne gasi..pa recite mi sad od kud da krenem? Update softwarea, novo ulje? Dizne? Aditivi za dpf?

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1.5dci 110 ks....165 000km

I kupio sam ga kod nas u autosalonu..dofurali su ga iz Francuske

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

pozdrav,

 

ima li novih iskustava sa ovom greskom? meni se danas u voznji prvi put upalilo naranđasto upozorenje "check anti-pollution system" te svijetle lampice motora i ključa. Nikakve promjene u radu auta nisam primjetio, ni gubitak snage ni nešto slicno.

Link to comment
Share on other sites

Na mom autu se od novoga palilo check injection system i ključ a motor je normalno radio. Problem su riješili updateom softwarea i za sad nikakvih problema. Auto je 1.5 dci 81 je euro 6 kupljen 02/16. Za sad sam na 85 tkm

Možda i za tvoj auto postoji neki update, pitaj

Link to comment
Share on other sites

skenirao sam danas greske preko mobitela sa vise aplikacija, i sve javljaju dvije iste greske:

 

P0380 glow plug/heater circuit "a" malfunction

P0202 injection circuit malfunction - cylinder 2

 

Vidim da je to na tragu nekih iskustava sa pocetka ove teme i ocito mi ne gine otic u ovlasteni. Al ne kuzim, grijač "a", pa injektor 2..Pokusao sam izbrisati greske ali nece.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Evo ti opisi.

Prva za grijače ne pali check engine lampicu, navodno

https://www.outilsobdfacile.com/code-obd-p0380-p0670-glow-plug.php

Dok druga pali check engine

https://www.obd-codes.com/p0202

Dakle nešto ne štima sa grijacem na prvom cilindru i ne štima ti nešto na drugim iniektorom.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.