Jump to content

Clio 2 poludilo nesto


tino

Recommended Posts

Pozdrav Renault forume! 

Primjetih danas da mi auto opet ima neke muhe. Dakle kad ga pričepim i držim gas brzina konstantno raste a okretaji motora totalno ludi. Kaj mislite vi o tome?

Desava se u 3. i 4. brzini, za ostale nije bilo vremena za eksperimentiranje.

Thx!

Link to comment
Share on other sites

Bas srel Renault majstora...veli kuplung set :/ u Auto kreši vele 1200kn cca. Sve saznal u pet min. 

 

Ako je to to..

Edited by tino
Link to comment
Share on other sites

Puno? Ima di jeftinije? Moram prvo utvrditi jel to to.

Link to comment
Share on other sites

Mjenjan vec jednom prije neg sam ga ja kupil. A ja ga kupil sa 143tkm.

Link to comment
Share on other sites

ne vidim u tapatalku koji je motor, ako je dci moguće da je cijena OK. Raspitaj se tko drži npr. Valeo pa pitaj, nije AutoKrešo jedini. Inače, premalo ti je trajao. 

Moj zamjenjen na 296.000km

Link to comment
Share on other sites

Ne znam zasto. Auto kupljen u HR, od prve vlasnice. Kad sam isel gledat auto mehanicar mi je rekel da je vec zamjenjen i stavljen zamjenski. E sad..na kolko je drugi put mjenjan, ko zna.

 

Moja sogorica na obicnom puntu 1.2 isto negdje ok tvoje kilometraze :O

Ne znam zakaj je tak malo trajal. Vecinom se vozim na otvorenoj cesti.

 

P.S. 1.5 dci. Pitat cu malo okolo, trazi me i gume i ne znam zakaj mi se raspala remenica alternatora nakon godinu dana pa sad opet.. ko bude jeftiniji tam kupujem, do tog je doslo :)

Edited by tino
Link to comment
Share on other sites

Ako je prvi vlasnik ''vlasnica'' onda je sve jasno. A zamjenski je vjerojatno bio neki daj-što-jeftinije

Link to comment
Share on other sites

Sto se vlasnica tice vjerujem. I sto se jeftinog tice i to vjerujem.

 

Nego.. nisam dugo skuzil da sam sva tri renolčeka kupil od vlasnica. Nije ni cudo da me j...  :D

 

Link to comment
Share on other sites

Nemoj kupiti najjeftinije nego kvalitetnije. Razlike u cijeni najcesce nisu vece od 20% a trajnost je puuuuuuno veca

Link to comment
Share on other sites

valeo i Sachs su dobre kvalitete, LUK se poprilično srozao od nekad premium branda do prepakiranja tuđih dijelova

Link to comment
Share on other sites

Da, ono je kuplung. Probaj dati gas u dugom zavoju pa da vidiš kako pobjegne :D

Kuplung za Clio dCi košta dvostruko više nego za benzinca. Ostalo su ti dečki već sve rekli. Jeftin kuplung neće biti dobar od prvog dana kako ga staviš. Bit će pretvrd i mijenjat češ ga opet za 2-3god. Moj glas također za Valeo. LUK sam imao na starom autu i nikad više.

Link to comment
Share on other sites

Da, ono je kuplung. 

A reci mi, kad ode kumplung, kaj nebi to trebal osjecati i na papučici? Ne znam, tipa visoko/nisko prima i to..

Link to comment
Share on other sites

Nema ti toga više, to je davno bilo tako i to ne na svim autima. Moj je primao normalno, nije bio tvrd, nije cvilio, kretao sam bez ikakvih problema na uzbrdici, a kad su ga skinuli dolje lamela je bila skroz pojedena. Stršali su komadi željeza iz nje kao tanke ufrkane trakice. To je bilo mislim na 75000km. Prvih 37000km je napravila žena od koje sam kupio auto pretežno po gradskim gužvama :)

Stavio sam novi Valeo set za 610kn + ruke još toliko. Papučica kuplunga je bila mekša od gasa :D  Sad ima 135000km. Izmjena kuplunga je skupa, pa stavi najbolji koji možeš nabaviti. Kod zamjene kuplunga getriba ide dolje pa je to idealno vrijeme za izmjenu ulja u getribi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.