Jump to content

Pokazivač ulja


Reus94

Recommended Posts

Pozdrav, od danas na Laguni imam jedan problem za koji ne znam niti uzrok niti rijesenje.

Kad ubacim karticu u čitač pojavi se poruka ----- oil te gori lampica SERV

Takoder auto pri jacem gasu izbacuje crni dim a ulje je vec pri kraju sipke iako je mijenjano zajedno s filterom ulja prije mjesec dana ilitiga 2000 km. Auto također nekad slabije vuče.

Ikakve ideje do cega bi moglo biti i cijene popravka?

Link to comment
Share on other sites

Plavi dim ce biti jedino ako ispusta uljeniza komore izgaranja. Ako ti pusta ulje npr na usisnoj strani eto ti savrsenog scenarija za uberturazu...

Ulje kojentako dospije bude isto tako daje crn dim.

Takodjer za turbinu je normalno da fucka.

Link to comment
Share on other sites

Plavi dim ce biti jedino ako ispusta uljeniza komore izgaranja. Ako ti pusta ulje npr na usisnoj strani eto ti savrsenog scenarija za uberturazu...

Ulje kojentako dospije bude isto tako daje crn dim.

Takodjer za turbinu je normalno da fucka.

Uberturaza je zadnje sto zelim [emoji19]

Auto ide danas ili u ponedjeljak kod majstora pa cemo vidit do cega je, nadam se da nije ogroman popravak jer je auto nedavno kupljen

Link to comment
Share on other sites

Plavi dim ce biti jedino ako ispusta uljeniza komore izgaranja. Ako ti pusta ulje npr na usisnoj strani eto ti savrsenog scenarija za uberturazu...

Ulje kojentako dospije bude isto tako daje crn dim.

Takodjer za turbinu je normalno da fucka.

nebi se slozija da kad turbina zviždi ili fučka da je to normalno

Link to comment
Share on other sites

definitivno turbina...meni isto tako bilo...skini crijevo na usisu i sve ce ti bit jasno...isto tako 2 mj nakon kupnje ode turbina...kolko km ima auto?

Link to comment
Share on other sites

nebi se slozija da kad turbina zviždi ili fučka da je to normalno

Tvoje pravo ;)

Gla turbina se vrti s 120000 okretaja pa navise na manjim motorima sta mislis da zrak pri dodiru s istom ne fucka, da je cijeli usis slozen tak da nigde zrak ne kaci o neku icivu o koju bi fuckao?

Link to comment
Share on other sites

definitivno turbina...meni isto tako bilo...skini crijevo na usisu i sve ce ti bit jasno...isto tako 2 mj nakon kupnje ode turbina...kolko km ima auto?

191500 km...Turbina nikad nije mijenjana.

Link to comment
Share on other sites

e pa to ti je definitivno to...moja bila na 198500 mjenjana...neodrzavanje prijasnjeg vlasnika tj neredovito mjenjanje ulja dovodi do tog...cijena reparirane u sloveniji u rogaskoj ti je 335 eura a cijena nove je 550  + set brtvi je 160 kn kod tokica...pa novo ulje elf 5w 40 nemoj sipat nf vec sxr novi filter ulja i zraka...i sad po mogucnosti promjeni letece...

Link to comment
Share on other sites

Gle ne vjerujem da je osteceno jos nesto...ali navodno spena od letecih ostecuje turbinu i ista zbog toga ode...ja cu letece mjenjat sad nisu nesto  skupi dodu 250 kn glyco...prilikom mjenjanja turbine ih nisam promjenio vec samo ovo navedeno...turbina,set brtvi,filteri,ulje,te cijevcice dovoda i odvoda ulja u turbinu...

Link to comment
Share on other sites

Gle ne vjerujem da je osteceno jos nesto...ali navodno spena od letecih ostecuje turbinu i ista zbog toga ode...ja cu letece mjenjat sad nisu nesto  skupi dodu 250 kn glyco...prilikom mjenjanja turbine ih nisam promjenio vec samo ovo navedeno...turbina,set brtvi,filteri,ulje,te cijevcice dovoda i odvoda ulja u turbinu...

Ok, hvala sutra Laguna ide u mehaničara, javim u cemu je bio problem.

Link to comment
Share on other sites

Prije sat vremena je Laguna ostavljena kod mehanicara, u trenutku kad sam je parkirao stize jos jedna ista Laguna na vučnoj službi...Jel ovo neko prokletstvo s ovim Lagunama?

Javim sta je sa mojom bio problem

Link to comment
Share on other sites

Evo taman dosao od mehanicara, uglavnom promijenjen je filter zraka, ociscen EGR, usisna grana i ti dovodi EGR-a, nisam bas strucan u nazivima...za potrosnju ulja mi je rekao da pratim ubuduce kako ce bit, mene zanima ima li filter zraka, zacepljene usisna grana i to sve veze s potrosnjom ulja?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pozdrav, od danas na Laguni imam jedan problem za koji ne znam niti uzrok niti rijesenje.

 

Kad ubacim karticu u čitač pojavi se poruka ----- oil te gori lampica SERV

Takoder auto pri jacem gasu izbacuje crni dim a ulje je vec pri kraju sipke iako je mijenjano zajedno s filterom ulja prije mjesec dana ilitiga 2000 km. Auto također nekad slabije vuče.

 

Ikakve ideje do cega bi moglo biti i cijene popravka?

Vrlo vjerojatno senzor razine ulja, tj njegov spoj. Konektor ti se nalazi dolje s prednje strane motora, bit će ti lakše ako skineš zaštitnu plastiku s motora. Isključiš, pošpricaš kontakt-sprejom i utikač i utičnicu i vratiš nazad. Također, ako te smeta, isključiš ga i voziš se bez njega. Neće ti svjetliti SERV ali nećeš niit moći pogledati razinu ulja iz kabine.
 

Evo taman dosao od mehanicara, uglavnom promijenjen je filter zraka, ociscen EGR, usisna grana i ti dovodi EGR-a, nisam bas strucan u nazivima...za potrosnju ulja mi je rekao da pratim ubuduce kako ce bit, mene zanima ima li filter zraka, zacepljene usisna grana i to sve veze s potrosnjom ulja?

Pa jel ti pogledao meho turbinu? Po ovome što si naveo, potrošnja ulja itd... Možeš i sam pogledati/napipati turbinu, ako je slinava, bojim se da je ona... :(

Link to comment
Share on other sites

Vrlo vjerojatno senzor razine ulja, tj njegov spoj. Konektor ti se nalazi dolje s prednje strane motora, bit će ti lakše ako skineš zaštitnu plastiku s motora. Isključiš, pošpricaš kontakt-sprejom i utikač i utičnicu i vratiš nazad. Također, ako te smeta, isključiš ga i voziš se bez njega. Neće ti svjetliti SERV ali nećeš niit moći pogledati razinu ulja iz kabine.

 

Pa jel ti pogledao meho turbinu? Po ovome što si naveo, potrošnja ulja itd... Možeš i sam pogledati/napipati turbinu, ako je slinava, bojim se da je ona... :(

Senzor razine ulja je u redu jer prikazuje stvarno stanje, tj.sipka toliko isto pokazuje.

A turbina kaze mehanicar da je u redu, da nema lufta nimalo i da ne pusta ulje.

Posto mi je auto trebao samo sam nasuo ulje, takoder je i dalje povecana potrosnja, al auto dobro vuce i ne dimi...Al svakako cu ostavit auto kod mehanicara da pronade razlog povecane potrosnje ulja...što sve moze biti?

Link to comment
Share on other sites

 

Senzor razine ulja je u redu jer prikazuje stvarno stanje, tj.sipka toliko isto pokazuje.

 

A turbina kaze mehanicar da je u redu, da nema lufta nimalo i da ne pusta ulje.

 

Posto mi je auto trebao samo sam nasuo ulje, takoder je i dalje povecana potrosnja, al auto dobro vuce i ne dimi...Al svakako cu ostavit auto kod mehanicara da pronade razlog povecane potrosnje ulja...što sve moze biti?

Nema veze pokazuje li senzor dobro ili ne, rijetko kad se dogodi da baš potpuno rikne. Greška s njim se pojavi ako makar jednom, u krugu u kojem je spojen, otpor bude veći od 20 ohma, ako se dobro sjećam. Imaš još jedan način za to testirati. Neka kartica bude vani, stisni i drži dugme putnog računala i tada stavi karticu unutra. Pokrenut će ti se tzv dashboard self-test. Sada možeš otpustiti dugme putnog računala. Dok kazaljke idu tamo-vamo, ti stisni nekoliko puta dugme putnog računala dok ti na ekranu ne budu četiri crtice (----), ili eventualno nekakva slova na mjestu tih crtica. Ako je kojim slučajem zadnje slovo "h", problem je u senzoru razine ulja.

Što se potrošnje ulja tiče, ako je veća od 2-3 dL na 1000 km, bojim se da pušta na turbini. Tj. moguće je da je nešto drugo (možda ti spadaš baš u onaj 1%), ali u svim slučajevima sa 1.9 motorom ovdje na forumu se ispostavilo da je turbina... Taj motor jednostavno ne gubi ulje.

Link to comment
Share on other sites

Nema veze pokazuje li senzor dobro ili ne, rijetko kad se dogodi da baš potpuno rikne. Greška s njim se pojavi ako makar jednom, u krugu u kojem je spojen, otpor bude veći od 20 ohma, ako se dobro sjećam. Imaš još jedan način za to testirati. Neka kartica bude vani, stisni i drži dugme putnog računala i tada stavi karticu unutra. Pokrenut će ti se tzv dashboard self-test. Sada možeš otpustiti dugme putnog računala. Dok kazaljke idu tamo-vamo, ti stisni nekoliko puta dugme putnog računala dok ti na ekranu ne budu četiri crtice (----), ili eventualno nekakva slova na mjestu tih crtica. Ako je kojim slučajem zadnje slovo "h", problem je u senzoru razine ulja.

Što se potrošnje ulja tiče, ako je veća od 2-3 dL na 1000 km, bojim se da pušta na turbini. Tj. moguće je da je nešto drugo (možda ti spadaš baš u onaj 1%), ali u svim slučajevima sa 1.9 motorom ovdje na forumu se ispostavilo da je turbina... Taj motor jednostavno ne gubi ulje.

Hvala ti puno na iscrpnom odgovoru [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti puno na iscrpnom odgovoru [emoji4]

Kein problem.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ide auto dobro sada, nema lampica i crnog dima?

Link to comment
Share on other sites

Ide auto dobro sada, nema lampica i crnog dima?

Haha evo bas sam otvorio novu temu, valjda nece biti problem

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.