Jump to content

ulje iz otvora za sipanje i dim malo vise


dariozg

Recommended Posts

Pozdrav

 

danas malo cudan dan ali eto primjetio sam da mi u sistemu intercollera malo vise ulja ima od obicnih uljnih para i naslaga i tako da sam iberlauf koji ide iz usisne produzio do iza auta 

i tako kako sam to radio sve provjerio da ne pusta otvorim ja cep od ulja i imam sta da vidim ulje se dize prska na sve strane i dim 

naravno toga je manje kad je auto hladan 

e sada meni padaju par stvari sta moze biti jel vrijeme za generalku to jest kompletnu mislim karike leteci i sve ostalo ili sam mozda nesto zaboravio ili sta vec

moram napomenuti da mi je prosle godine klip jedan puko to jest sudario se sa ventilom :)  kad smo isli sa mora kuci tu je majstor mijenjao klip ventil letece i karike ali nije naparvio generalku vec kako se kaze polugeneralku

turbinu sam u 1 mjesec ove godine zamjenio sa novom ujedno se i mijenjao digtung glave i na novo se obradila

e sada zasto kad se otvori cep toliko ulje baci i dimi jel to normalno ili nije neko kaze jeste neko nije e sada vise neznam ne bih zelio da se ulje vrati u turbinu ode u uberturazu i ode sve ....

Link to comment
Share on other sites

Nabija ti kompresiju u karter.

Nisu mi jasne stvari.

Znaci mjenjao ti je klip i ventile i karike?

Na svim klipovima ili samo na puknutom? Stavio je nove karike ili polovne?

Zasto si naknadno opet mjenjao brtvu glave ako ju je promjenio kad je klip mjenjao? 

Ocito je blok imao zuba i samo su gurnute nove karike u blok koji im je prevelik.

Cijena 1 tarabusi klipa sa karikama je oko 850kn x4 brusenje bloka na mjeru 400-600kn cijene lezaja vec znas ako si ih mjenjao i brtvi.a ima toga more..vijci radilice oko900 pa spricaljke za hladenje klipova pa..

Dakle nije jeftino a di su ruke jos.. Koliko sam shvatio to je senic1 i treba dobro izracunati ima li smisla strpati toliku sumu novaca i koliko mislis da ces morati voziti taj auto jos jer cijenu i kad je ispravan nema bas neku..

Link to comment
Share on other sites

promjenjeno su na sva 4 nove karike i leteci i onaj ventil koji je puknut znaci nisu svi ventili

kad je turbina svoje dala jedan hajmo reci pametan majstor kad je krenuo skinuti usisnu i granu na jednom sarafu mu je krenula voda i on kaze pukla glava nisam se htio sa time pomiriti ja zvao hak i kod drugog covjek skinuo glavu odnjeo na pregled i sve ok je bilo

znam da sve ovo kosta ali vec sam sigurno ulozio u njega i vise nego sto on vrijedi 5 puta i sta sad da radim da ga ostavim necu mogu jedino da ga zapalim :)

problem je sto nisam jos nasao stvarno dobrog majstora da ovo slozi kako treba

koji majstor ako znate hoce da ovo preuzme i da napravi kako treba i usput koje karike uzeti i sve ostalo mislim od koje firme  

jednom kad krenes nema stajana 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sve novo slozeno to jest busenje bloka novi klipovi karike glava obradjena ventili 

absolutno sve sad ce valjda da ide jos jedno 200.000 km

 

Link to comment
Share on other sites

Nece ako ne budes pazio i tocio ulje koje treba. 

Koliko te doslo to sve? Ja sam sebi prestao zbajati nakon 5-6tkn..

Link to comment
Share on other sites

islo je preko prijatelja od prijatelja sve me izaslo 800 eur ali u BIH 

Ja bi za 800 eura bio kupio drugi motor i mir. Ovako si relativno siguran ako ti majstor nije fušario (kao onaj prošli) a ako je onda ces opet imati probleme.

Link to comment
Share on other sites

Ja nebi.

Ali ja sam mehanicar, ne placam ruke, znam sta sam ugradio i na koji nacin i nije mi glava u torbi sa polovnim motorom. Slozio sam si motor za lagunu sve novo, novaca xy potrosio a imam jos jedan razbijeni auto sa istim tim motorom koji ceka nesto drugo.

Link to comment
Share on other sites

Ja nebi.

Ali ja sam mehanicar, ne placam ruke, znam sta sam ugradio i na koji nacin i nije mi glava u torbi sa polovnim motorom. Slozio sam si motor za lagunu sve novo, novaca xy potrosio a imam jos jedan razbijeni auto sa istim tim motorom koji ceka nesto drugo.

Naravno da sebi neces fušariti i da ces napraviti sve kako spada. Tebi je svakako bolja i sigurnija opcija slaganje motora. Jedino gdje imas nekakav rizik je strojna obrada jer tu opet ovisis o drugima.

S druge strane...odvesti auto nekome da ti "promjeni i složi sve sta treba u motoru" je danas velik rizik. Jedino sto si siguran je da ces sve platiti...a što ce biti odrađeno i na kakav način - obicno vrijeme pokaze. 

Imao sam prilike vidjeti X auta koji tresu, dime, trose ulje itd...a unutra "sve novo" i treba samo voziti 1000km "da karike sjednu" reko mehanicar lol.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Svima je sigurnija opcija sloziti motor na novo jedino je pitanje novaca i kakav je plan za daljnje koristenje pa zato vecina ide na polovan motor. 

Smatram da svi koji imaju aute bi trebali imati nekog mehanicara od povjerenja kao sto imamo svi svog frizera, zubara, doktora, omiljeni kafic itd. 

Ali ljudi kad idu mehanicaru idu sa stavom jbte sta ce mi sad izmisliti i koliko ce mi para izbiti.. 

Tako sam i ja za veterinare mislio do prije mjesec dana dok silom prilika nisam promjenio misljenje :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ja bi za 800 eura bio kupio drugi motor i mir. Ovako si relativno siguran ako ti majstor nije fušario (kao onaj prošli) a ako je onda ces opet imati probleme.

nije fuser 20 god radi posao od strojeva ima sve sto se tice obrada motora  turbine  ujedno radu i bosch servis tako da je kod jednog sve slozeno prosao sam vec 800 km i nije ni kap ulja potrosio motor u leru radi dobro i sve ostalo izgleda i cuje se dobro

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.