Jump to content

Upalila se lampica


R24

Recommended Posts

Pozdrav, može mi tko provjeriti što znači ova lampica? 

20160401_214354.jpg

Link to comment
Share on other sites

Čiščenje DPF filtera u toku jer je zasicenost preko 80%.

Potrebno voziti na višim okretajima dok se lampica ne ugasi.

Link to comment
Share on other sites

Ok, hvala ti.  Izgubio sam knjižicu s upustila. 

 

Link to comment
Share on other sites

Meni se ta lampica nikada nije upalila, a u međuvremenu se DPF napunio da je Laguna završila na šlepi, da nebi turbina dobila po piksi

Meni se povremeno palila lampica check engine, gdje sve upučuje na problem EGR-a

Nakon čiščenja DPF-a na kontrolnoj ploči su umrle sve lampice koje mogu i u vožnji ništa ne svjetli.

Link to comment
Share on other sites

Meni samo jednom na 68.000km i taj dan kad sam kupio auto i vozio ga doma.

Poslije vise ne jer sam na AC 90% km.

Link to comment
Share on other sites

Moj problem je što imam 80% gradske vožnje, a po zimi i kratke relacije.

Znam da to nije dobro za ovaj motor, ali uz redovitu izmjenu ulja ( svakih 10.000 ) nadam se da neće biti problema

Čišćenje DPF a na autoputu se obavi da nisi niti svjestan situacije.

Moj se napunio na 190.000 gradske vožnje, tako da si ti miran još milion km  :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Meni samo jednom na 68.000km i taj dan kad sam kupio auto i vozio ga doma.

Poslije vise ne jer sam na AC 90% km.

Mogu misliti, koji osjećaj. Par km i lampica :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Još žena vozila a ja sa drugim iza.

Reko i žvakaću bi potrgala [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

Još žena vozila a ja sa drugim iza.

Reko i žvakaću bi potrgala emoji23.png

Moja je žena nepogrešivo palila lampicu dok je još turbina slinila. Meni bi uspjelo tek svaki 10-i put i to u ganjanju na 3000+ rpm. A vozio se ja uvijek s njom, nije divljala, ne mogu reći...

Link to comment
Share on other sites

Haha, a moja je pogodila kuću, doma na dvorištu, da može šleper proći o tome nisam ni neću. Još to nisam složio, bar ne po ps-u.

Link to comment
Share on other sites

Moja izbjegava voziti Lagunu, uopće ne znam zašto. Kao da joj je auto velik, a i nema automatski mjenjač na koji je navikla (Toyota ima MMT).

Link to comment
Share on other sites

Moja izbjegava voziti Lagunu, uopće ne znam zašto. Kao da joj je auto velik, a i nema automatski mjenjač na koji je navikla (Toyota ima MMT).

Ne znam za žene, ali meni Laguna ima puno po upravljivosti svojstva od većine iz te klase i vremena. Upravljivija od passata, avensisa, mazde6 i mondea definitivno. Tu mi je negdje sa c-klasom i c5, ali moram priznati da mi je bmw e46 bolji po tom pitanju. Ali po preglednosti su mi svi loši, osim karavanskih verzija.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam za žene, ali meni Laguna ima puno po upravljivosti svojstva od većine iz te klase i vremena. Upravljivija od passata, avensisa, mazde6 i mondea definitivno. Tu mi je negdje sa c-klasom i c5, ali moram priznati da mi je bmw e46 bolji po tom pitanju. Ali po preglednosti su mi svi loši, osim karavanskih verzija.

Ja sam svoju sredio i sada guštam u svakom kilometru prijeđenom u njoj. Meni je kao brod. :) 

Za sada uopće ne razmišljam o drugom autu.

Link to comment
Share on other sites

Evo nakon dvadesetak km autoceste lampica se ugasila. Znači kada motor radi blizu 1000 okretaja onda radi regeneraciju dpf? Još si mislim zašto nekad ide u turažu

Link to comment
Share on other sites

Evo nakon dvadesetak km autoceste lampica se ugasila. Znači kada motor radi blizu 1000 okretaja onda radi regeneraciju dpf? Još si mislim zašto nekad ide u turažu

1000? Misliš 2000?

Link to comment
Share on other sites

Dobro je napisao. Ler je na 850, a regeneracija je na 950-970 okretaja.

Kada lampica svijetli onda je filter ozbiljno pun. Meni se regeneracija pali (bez lampice) na svakom rezervaru nakon 15-20 km voznje bez stajanja. Bez obzira bila to brza cesta, autocesta ili sl. Skužim po trenutnoj potrosnji koja poraste od 2-3L.

Iako nemam gradske voznje gotovo uopce i nisam njezan sa gasom regeneracija jednom u 1000 km obavezno, osim ako nisam napravio 1600 km u jednom danu.

Samo ciscenje traje 20-ak minuta bez obzira na brzinu i broj okretaja. Za vikend sam na AC presao 70-ak km dok se čistio. Da sam bio sporiji bilo bi manje km.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.