Jump to content

Megane II 1.6 16V


Bekrija

Recommended Posts

Dakle, ovako stoje stvari. Odnedavno sam ponosni  vlasnik Megane Sedan iz 2005-e od poznatog 1. vlasnika (kolega u firmi) sa pređenih 120000km i urednom servisnom dokumentacijom. S obzirom da sam do sada vozio Twingo-a (koji je na prodaju, klik na link) ovo je kao da vozim svemirski brod. ;-)

Pitanje glasi - na šta sad da obratim pažnju, šta sve trebam napraviti da Megy bude sretna i pouzdana. Kakvi su Renaultovi 1.6 16V motori? Koja je razlika između ovog primjerka iz 2005. i facelift-a iz 2006. (osim očiglednog facelift-a)? Eto, savjetujte neukog čo'eka...

Hvala.

Edited by Bekrija
Još jedno pitanje...
Link to comment
Share on other sites

Boljka im je varijabilna remenica i ponekad bobine. U globalu,pali i vozi. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Imao sam taj isti Megane sa 1.6 motorom i mogu ti reći da mi je bio odličan. Sjedi vozi i to je to, mjenjaš ulje i filtere redovito i skoro pa ništa drugo...

Vozio sam ga 3 godine i na njemu sam još samo mjenjao prednje ležajeve i kugle..

Link to comment
Share on other sites

Odmah sam primjetio da je kvačilo nekako tvrdo, teško ga odmjeravam pa auto pri staru trza. Kvačilo je još originalno. Doduše, i ja bi se trebao prilagoditi novom vozilu...

Link to comment
Share on other sites

Obavezno provjeriti kada je bio veliki servis(remenje i remenice) ako nije pod hitno to napraviti(intervali su 80000 ili 5g.).Sve ostalo sjedi i vozi.Za ovo poskakivanje imaš tu ispod par tema mogući odgovor na to pitanje.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Na tom motoru je interval zamjene zupčastog 120.000km ili 5 godina , ne 80.000.

A generalno jako zahvalna kombinacija auta i motora.

Motor kao motor , jednostavno nepoderiv , ali ima nekih stvari na njemu koje znaju praviti problem.

Najveći i najskuplji , varijabilna remenica , zatim bobine , zaprljan leptir gasa ,nedihtovanje usisne , propuštanje dihtunga na kućištu termostata što dovodi do pojave ulja u rashladnoj tekućini i tako slične sitnice.

Iako se velika većina vozila bez ijednog gore nabrojanog problema.

I ta linija Megija je u suštini solidna ,limarija perfektna, ovjes solidan i ne previše skup a većina problema je uglavnom vezana za elektroniku i elektriku kao što su pregorjevanje sijalica,crkavanje modula podizača stakala,zavojnice volana ,kontakti vazdušnih jastuka ispod sjedišta,kontakti prednjih žmigavaca...

Obavezno drži čiste odvode kišnice ispod šajbe čiste i odvod kondenzata vode , da ne bi imao poplavu u autu.

To su neke stvari koje sam se nabrzinu mogao sjetiti iako kažem , velika većina vlasnika istog se vozila uglavnom bez gore nabrojanih problema.

Isto tako održavanje će u nekim slučajevima biti dosta skuplje nego na Twingu , npr. kočioni diskovi nazad , predni ležajevi...

Link to comment
Share on other sites

Kud ulazi voda u gepek i sta se tamo moze zastopat?

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A gdje si vidio da piše da voda ulazi u gepek?

Pošto odvod kišnice uglavnom bude ispod prednjeg vjetrobranskog stakla , ne znam odakle si ti izvukao zaključak sa gepekom.

Link to comment
Share on other sites

Nisam vidio pa zato pitam ako slucajno znas jer vidim da si upoznat s boljkama doticnog auta.

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Druzio sam se neko vrijeme sa Meganima , pa sam koliko toliko upoznat sa tipičnim boljkama.

Uglavnom to ulazenje vode u kabinu nije samo što će tepih usmrdit nego npr. kod Megana nije toliko izraženo, ali kod Scenica ko to zanemaruje strada reostat ,jer ulazi kroz otvor ventilacije a u najgorem slučaju dolazi do truljenja instalacije ako se voda zadrži na podu...

A za to je dovoljno jednom godišnje skinuti one plastike i brisače i dobro očistiti slivnik.

Gepek nema problema sa vodom :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Kod mene u gepeku kao kondenzacija. Unutra je woofer i cesto je mokra membrana a sad kako je pun alata,kofer busilice vazda vadim mokar van pa reko odakle voda....

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kod mene u gepeku kao kondenzacija. Unutra je woofer i cesto je mokra membrana a sad kako je pun alata,kofer busilice vazda vadim mokar van pa reko odakle voda....

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Kondenzacija je od woofera, jer ga očito pržiš, pa kad kompresira zrak onda ga i zagrijava. Kad malo smanjiš onda se zrak hladi i kondenzira.

[emoji12] [emoji23]

Znači, stišaj muziku! [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

Znao sam da je do toga. :zubo:

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Generalno nemaju problema sa propuštanjem ali pregledaj standardne stvari oko svijetala , kakvi su kederi , pogledaj da ti se slučajno ne slijeva sa 3. stop svjetla , znači nema kroničan problem sa tim ali se može desiti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.