Jump to content

Scenic 1.6 16v Ne pali


riceburner

Recommended Posts

Situacija slijedeća

Scenic 1.6 16v, 2008g, 105 000km, bobine original, senzor radilice original (ciscen jednom)

u subotu normalno vozen, paljen vise puta bez problema, stajao od subote do sad, dodem, sjednem stisnem gumb za paljenje i samo vergla u prazno,

probal par puta, nista, malo se osetil benzin, ostavio ga sada, alata nemam nikakvog :D  neki savjet jos kaj da probam prije nego dogovorim assitance da ga ujutro odvezu?

Link to comment
Share on other sites

Najvjetojatnije senzor GMT. Meni je u takvim situacijama na laguni pomagalo da ga ubacim u brzinu i nogom gurnem malo naprijed, nazad. Otvorim vrata i odgurnem se nogom od cestu dok nebi zastao znog kompresije. Zaljujao bi ga. Nakon toga bi upalio.

To mi se dešavalo jedno vrijeme cca jednom u dva mjeseca. 

U međuvremenu bi zaboravio na problem dok mi se nebi opet desilo.

Onda sam nakon cca pola godine i više odlučio očistiti senzor i od onda nisam ima problem.

Senzor je još uvijek isti.

Ovo ti je za prvu ruku bez ikakvog alata i da ne zoveš pomoć.

Link to comment
Share on other sites

jooj bas se ponadal, da bi to moglo pomoc, ali nazalost nista :(

probal ga zgurat u prvoj i u sestoj, cca 30 cm, ali i dalje nista, smrdi gorivo...

provjeril sam uvjete assitance, imam free šlepu ili popravak na licu mjesta ako je moguce,  placam vec godinama taj assitance pa da ga jednom i iskoristim :D

Link to comment
Share on other sites

daklem, grešaka na kompu nema, pumpa goriva mrtva, osigurači svi ispravni :(

Link to comment
Share on other sites

Uh!

Pa kako pumpa....nisam čuo da na benzincima odlazi.....

To je ona koja se nalazi u rezervaru goriva?

Može li se samo uložak promjeniti ili mora ići sve u kompletu (nivokaz i pumpa)?

 

Link to comment
Share on other sites

kolko sam uspel vidit na netu to citavi neki sklop se mijenja i treba pol auta rasturit...

a eto, ne zuji, ne baca gorivo napred, nikakve greske nema na dijagnostici, mozda je neki konektor, nekaj se olabavilo, zivina neka pregrizla zicu (ne stoji mi vise auto u garazi) ne znam :help:

sutra ujutro dolazi slep sluzba i ide u servis na detaljnu analizu... :hey:

Link to comment
Share on other sites

gdje se točno na 1.6 6V nalazi taj senzor koji zafrkava? I meni teško pali pa da ga očistim...

Jel to onaj ispod usisne grane s gornje strane motora?

Link to comment
Share on other sites

Prije par godina kad mi je otisla pumpa goriva u rezervaru na L1ph2 1.9dCi onda mi je frend koji radi u ovlaštenom Fiat servisu popravio auto za 25-30 min. Rekao je da je zamjenio fazu na pumpi (što god to bilo) i kasnije nije više bilo problema.

Nisam uspio saznati što je radio jer je zajebant pa sve izvrće i na svaki upit ima odgovor koji nema veze sa poslom.

Link to comment
Share on other sites

Ne. Nalazi se na spoju motora i mjenjaca(ako pricamo o senzoru gmt) i treba ti nesto alata..

Mozda nije bas pumpa, mogao bi biti relej.

Nisam sig za scenica ali na dosta auta se moze samo ulozak promjeniti i on ne kosta puno, 200-700kn, sve ovisi o kvaliteti..

Link to comment
Share on other sites

Prije par godina kad mi je otisla pumpa goriva u rezervaru na L1ph2 1.9dCi onda mi je frend koji radi u ovlaštenom Fiat servisu popravio auto za 25-30 min. Rekao je da je zamjenio fazu na pumpi (što god to bilo) i kasnije nije više bilo problema.

Nisam uspio saznati što je radio jer je zajebant pa sve izvrće i na svaki upit ima odgovor koji nema veze sa poslom.

Fazu na pumpi, LOL. Pa vidiš da ti je rekao što je napravio. A što da ti je odgovorio: "promijenio sam cincilator na ventildeklu konusne zemfrice"? :D

Link to comment
Share on other sites

Ne. Nalazi se na spoju motora i mjenjaca(ako pricamo o senzoru gmt) i treba ti nesto alata..

Mozda nije bas pumpa, mogao bi biti relej.

Nisam sig za scenica ali na dosta auta se moze samo ulozak promjeniti i on ne kosta puno, 200-700kn, sve ovisi o kvaliteti..

Ne znam što ima otići na senzoru GMT-a osim konektora, ili da se eventualno zazor ne namjesti kako treba. Odnosno jedino se može zaprljati od prašine koja nastaje normalnim trošenjem lamela i/ili ulja u kombinaciji s tom prašinom (auti koji imaju senzor na zamašnjaku), ili da se mehanički ošteti.

Link to comment
Share on other sites

Krivi post, prebačeno u "Što ste danas napravili..."

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

bolesnik doma, el instalacija pumpe nije dobra... trebat ce novo uzet, sad samo popravljeno...  :yeah:

 

IMG_20160413_062232.thumb.jpg.c3e275174f

 

 

Edited by riceburner
Link to comment
Share on other sites

Nije mi drago kad ovo čitam, em zato kaj je rice odličan lik, em kaj je ovo za moje pojmove nov auto, 100k km i 8 godina, ništa...

Link to comment
Share on other sites

bolesnik doma, el instalacija pumpe nije dobra... trebat ce novo uzet, sad samo popravljeno...  :yeah:

Uf, totalno bezveze... :/  ima li detalja, što točno kod instalacije? 

Link to comment
Share on other sites

Uf, totalno bezveze... :/  ima li detalja, što točno kod instalacije? 

Taman htio pitati....koji dio instalacije nevalja?

Jel nužno uzeti "novu" kompletnu ili se može "popraviti"?

Link to comment
Share on other sites

a nije bilo vise servisera koji je radio na autu kad sam dosel da pitam, 750kn dode novi taj dio instalacije plus ugradnja...

budem imal detalje kad se vratim iz engleske i budem to promenil, sad samo da napravim tehnicki da nemam brige s time...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.