Jump to content

klima ne radi!


zac7654321

Recommended Posts

pomagajte jer ne znam više kaj da radim...

neki dan probam klimu i ne šljaka... prva pomisao je bila da fali plina... danas išao na punjenje i stalo je svega 100g na što je mladi električar rekao da je krepala špula (600 kn sa rukama), reko ok...

vrag mi nije dao mira pa sam otišel u kvart u auto klime dj... tamo sam liku rekao ovo gore, i frajer išteka kompresor, uzme komad žice i spoji + sa aku na tu žicu od kompresora i čuje se magični "klik"... veli lik: bar znamo da špula dela... spoji on to natrag, palimo klimu i nita... opet ne klika... 

veli on da je najvjerovatnije otišao otpornik ventilatora jer kao ne radi 1. brzina ventilatora preko koje, kad upališ klimu, ide signal koji pali kompresor klime...

nudi dvije solucije:

1. promjena otpornika i sve šljaka (ali je otpornik skup)

2. da prebrika pinove na otporniku pa će se automatski palit na 2. brzini ventilatora

to je sve palo u vodu jer sam mu uspio dokazat da ventilator radi na svim brzinama... čovijek se kulturno ispričao i rekao da onda najvjerovatnije gubi / ne daje signal za klimu na samom prekidaču ventilacije i da mu dofuram auto i ostavim pa će on raskopat komande ventilacije i vidjet koji k...

obzirom da sam to i sam rastavljao prije kada sam mijenjao lampice sam se odvažio sam to riješit...

i tako sam ja to raskopal i nutra nema kaj bit, po mojem, samo klizač po kojem se vrti kontakt, sve šljaka...

kaj da radim? 

Link to comment
Share on other sites

ak ga nađem... :) 

nego, kaj me kopka... obzirom da se uključil kompresor kad ga je spojil direkt na akumulator, možda je ta žica negdje u prekidu jer stoji ko da ju je moja cura spajala... a možda i gumb od klime ne daje signal? ima onu ledicu koja se upali ali ona nije na samom prekidaču nego zasebno...

Link to comment
Share on other sites

kompresor dobiva signal... ne znam kak ispitat presostat, moj ima tri žice (jubito veli da se smijemo igrat samo sa onima koji imaju dvije...) skužih da kutija sa relejima kod motora nema popis koji je za kaj... što je super...

Link to comment
Share on other sites

Ni meni klima ne radi. Zbog cega? Plina ima, kompjuter ubrizgavanja ga nije zajljucao, preko klipa dobije komandu na neko kvacilo ( pojma nemam jel sam dobro shvatio). Jel moguce da je presostat ak nedaje gresku na klipu?

Link to comment
Share on other sites

isto je i kod mene, kad vuzges klimu kompresor dobije signal al se kvačilo ne pali... suta ispitujem presostat pa cemo vidjet... milsil sam pogledat i relej klime al ga nemrem nac jer francuzi, za razliku od ostalih proizvođača, ne stavljaju oznake releja na kutiju od istih... danas provjerio... zvao koncesionare i nitko neda, kao poslovna tajna... ostaje samo da netko nađe u dilagysu... ak nemremo nac nikoga u renolu ko bi nam dao te "povjerljive" podatke

Link to comment
Share on other sites

upravo ispitan presostat po metodi kolega sa francuskog foruma:

http://www.forum-auto.com/pole-technique/mecanique-electronique/sujet551130.htm

ispravan je... 

Čudno je da je prije ispitivanja presostata kompresor dobivao signal kad je klima uključena, nakon ispitivanja više ne dobiva tak da sumnjam na je8eni relej koji nemrem nać... ili na komp klime ( ne znam jel ima zaseban komp samo za klimu ili ide sve preko istog)

probali smo ponovo kompresor spojit direkt na aku i opet je proradio, naravno, kad prisiliš kuplung da se ušteka puše hladno u kabinu... sve radi al ne radi :goni:

 

Link to comment
Share on other sites

uz tešku muku našao potrebnu dokumentaciju i odmah utvrdio da se radi o neispravnom releju... prebrikao sam pinove 30 i 87  (to ni dobro) i kuplung kompresora se aktivirao momentalno... sad samo treba dočekat ponedjeljak i kupit novi relej, polit se vodom, sjest u auto, klimu na najjače i ganjat upalu pluca da produljimo bolovanje...

a ovak se to radi ispravno:

https://www.youtube.com/watch?v=UAeKTlieYhw 

Edited by zac7654321
krivi navod
Link to comment
Share on other sites

bravo, nisam naveo... sve sam našel tu, osim onog gore linka. skinuo sam sa linka u kategoriji manuali :ahaa: al sam se naje... posteno... 

 

Edited by zac7654321
Link to comment
Share on other sites

Jel bi i u mom slucaju to bio problem?

nemam pojma, mozes pogledat, nemre škodit... nađeš relej klime i zamijeniš sa nekim drugim istim, a bez kojeg možeš... zato trebaš popis releja i prikaz pozicija... 

ak ne možeš zamijeniti, onda provjeriš jel ovaj kojeg imaš ispravan, al ne kak sam gore napisal, jer sam se preje..., ovo kaj sam ja napravil je isto kao i kad sam ga (kuplung) spojil direkt na aku samo preko instalacije... dakle, ne znam jel relej šljaka il ne... al, jbg... sutra je novi dan!

Link to comment
Share on other sites

za relej pogledaj na Zagrebackoj ulici u ducanu CARGO autoelektrika

mislim da se tak zove

ja sam tam nasao za svoj 30 kn komad a u tokicu me trazili 90kn

Link to comment
Share on other sites

kupih relej al stvar nije riješena... bilo mi je lakše dat 41kn nego se zjbvt dalje... al ipak bum moral...

Link to comment
Share on other sites

sram me priznat koji je bio problem, klima radi... nakon kaj je pregledan kompletan sistem od klime nekoliko puta i nakon x minuta razgovora sa razno-raznim ljudima iz svakojakih servisa sam uspio preko frenda nabasat na lika koji radi u renault servisu u VŽ i lik je, prema onomu što sam mu rekao, rekao da je problem ili u gumbu na koji se pali klima ili negdje gubi masu... 

1783 puta dižem haubu u 10 dana i gledam aku... ima one plastike preko klema... skinem plastike, a ono - klema oksidirana, ne jako al vidljivo... kleme dole, žica za suđe i vrela voda (jer nisam imal šmirgla), 2 min, malo WD-a (stari mi je rekao da kleme namažem medom, frend da je najbolji špek tj. svinjska mast :) ), spojio sve natrag i sve šljaka :yeah:

autek više ne radi nemirno kad su upaljena sva 4 i sl... nije mi palo na pamet da bi moglo bit do kleme jer je auto normalno palil, sve je radilo (osim klime)... a da sam bio naivan i plah bi ga ostavio u servisu, baš me zanima mkolko bi me ispala ta zaje8ancija...

Link to comment
Share on other sites

Treba da te bude sram za med i špek a za ostalo te kužim. :zubo:

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tako sam ja imao muke isusove sa klimom , čitavo ljeto svi obigravaju oko nje , te moglo bi biti ovo , te moglo bi biti ono , ali klima ne radi tj. ne dobija plus na kompresor.

Sve ispitano , sve i jedan element u krugu klime ispravan ali plusa ni za lijeka...

I na kraju je sam popravim , trošak 0 kuna,maraka ili evra i 5 minuta posla da se dvije žice preleme , na nekakvoj glupoj pečurci , za koju ni danas ne znam koja joj je svrha a nalazi se na crijevu vode koja ide na mali hladnjak , a zbog glupog rebravog bužira nije se vidjelo da je u prekidu tj. skontao sam tek kad su se obe žice odlomile.

Ovo je to s**nje što me je momački iz.....

15mle6p.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja imam drugaciji problem, kada upalim klimu - radi uredno, ali je malo bucnija.. kao da je netko upalio priguseni ventilator.
Bio sam mjenjat kocnice pa reko liku da pogleda ako moze sta vidit ali da ne popravlja, nisam pri lovi.
E sad nisam ja osobno preuzimao auto pa nisam dobio tocne informacije - zato molim ako netko moze dati otpilike dijagnozu.

Dakle lik je rekao da se to da reparirati ali da dosta kosta (nije reka koliko), ovako da moze raditi ali kad crkne, da ce se "razletiti" tj da je onda gecrk.

Ima netko ideju sto bi to moglo biti? znam da nije neki opis... ali mozda netko i zna

Link to comment
Share on other sites

kaj znači malo bučnija? di je bučnija?

Link to comment
Share on other sites

znači nakon što čujem da se upalila sa "klik", zvuk dolazi sa krajnje desne strane, rekao bih između suvozacevog airbaga i desne prednje gume, znači krajnje desno dole a zvuk je sličan kao kada se mašina za suđe pali i vrti.. malo tiše

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

mene je nešto počelo klati, klima je radila super no više se ne čuje klik i kuplung kompresora ne spaja na gumb. mijenjao sam osigurač od pozicije i rastavio kompletnu onu blesavu kutiju pored akumulatora sa osiguračima i ostalim, (onaj tko je to dizajnirao treba mu dati nagradu dummie of the year)

ploča sa osiguračima je naopačke okrenuta u kutiji i sve je prepuno žica tak da treba akumulator van, njegovo kućište i tek onda sa mukom izvući tu ploču sa relejima i osiguračima.

ostali osigurači su ispod volana. neznam gdje bi oh još moglo biti..?

 

 

9a.jpg

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Prodrmao sam sve osigurace, malo ih sa WD40 pospricao i proradila je klima. Sad normalno ukopcava kompresor. Ali kako je ova kutija sa osiguracima konstruirana.. nevjerojatno..

Znaci zgore ti osiguraci od zadnjih svjetla i ak nisi spretan moras u servis da ti zamijene.. aaaah!!!

http://www.renaultsport.co.uk/forum/default.aspx?g=posts&t=75844

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.