Jump to content

Para_Bellum

Recommended Posts

Pozdrav !
Ima li netko iskustva sa cudnim okretajima motora dok je u leru, i to naročito kada prilazim semaforu i stisnem kvačilo, okretajima se zaustave na odprilike 1300 ? 


U igri je Renault Megane 1.4 16V 2003.g 127 000 km

Nove su bobine i svjecice, ocistio sam usisnu granu i uglancao klapanu gasa.
Dijagnostika ne pokazuje nikakvu grešku na motoru. 
Mislio sam da alternator odlazi pa ECU pokusava to kompenzirati sa višim okretajima ali mi se čini kako bi to trebalo onda biti konstantno.

Evo i video https://youtu.be/5k-kV33XUvg ako ce nekome pomoci ( zanemarite rezervu, balkanski weight reduction mrgreen1.gif )

1. Provjeriti motoric ler gasa - unutra je poteciometar pa bi ga se moglo malo kontakt sprejem ocistiti i propuhati na kompresor cijeli motoric


2. Provjeri MAP senzor - narocito gumica 

3. Provjeri lambda sondu - bilo bi u redu iako bi dijagnostika mislim trebala pokazivati probleme na ispuhu

4. Senzor radilice

5. Senzor temperature

6. PCV ventil

7. EGR ventil

8. Provjeri sva vakuum crijeva/vodove, od usisa do usisne grane - mislim da bi u tom slučaju se čulo šištanje 

9. Imas plasticnu granu, mozda je ona negdje napukla

10. Ta plasticna usisna grana nema klasicni dihtung nego gumice, ponekad je u njima problem.

Ovo je originalan post sa 
http://www.forum.hr/showthread.php?p=58260233#post58260233 koji sam postavio na forum.hr 

Malo kada sam pošpricao wd-om na spoju usisne i glave na prvom cilindru poceli su mu se spuštati okretaji ( ne znam koliko je to bilo pametno sa wd-om ali nisam imao ništa drugo pri ruci , a nisam se mogao strpiti do ponedjeljka da kupim sprej za ciscenje kocnica). Uglavnom, sutra idem po nove gumice i nadam se da ce to rjesiti problem. 

Nadam se da sam nekome pomogao i ako netko ima još kakvu ideju gdje pogledati rado bih je htio čuti :) 

Link to comment
Share on other sites

Kad čujem da neko sa WD šprica padne mi mrak na oči.

Kao prvo: WD je trenutno sredstvo koje NE PODMAZUJE nego NAGRIZA metal (hrđu i tako je skida). 

Drugo: Kad nešto pošpricate WD (najčešće šaraf) najbolje kupiti drugi isti takav pa zamijeniti, ali ako nemate isti takav za kupiti dobro ga isprerite, obrište i podmažite sa sredstvom za podmazivanjem (mast).

Treće: WD se koristi u krajnjoj nuždi (najčešće za ošarafljivanje hrđavih i zapeknutih šarafa)

Oprosti, ali ovo sam morao reći jer je mnogima riješenje svega WD.

Edited by tomislavwarm
Link to comment
Share on other sites

Spoji se na OBDII. Vidi koliko zraka vuče i fuel trimove.

Nadopunio bi samo da WD40 nije ono što bi proizvođač htio da bude, a to je univerzalni sprej za ama baš sve. Naprotiv, treba paziti gdje ga se stavlja. Leptir odnosno grlo usisa definitivno nije mjesto gdje se šprica WD40. Zapravo WD40 nije za špricanje po motoru uopće zbog visokih temperatura koje se tu stvaraju jer je WD40 zapaljiv.

Link to comment
Share on other sites

ako ti vuče falši zrak na gumice usisa to nikakva dijagnostika neće vidjeti jer se nalazi poslije svih senzora. 

Pa sad da je WD toliko agresivan, prvi put čujem. Nije to Odvijač spray kakav je nekada postojao u jugi i služio za otpuštanje hrđavih šarafa. 

I još da je najbolje kupiti novi šaraf jer će ga WD što, pojesti, dezintegrirati, omekšati, struliti? 

Link to comment
Share on other sites

WD - water dispenser, 40 - jer su iz 40og puta došli do mirisa...

Link to comment
Share on other sites

ako ti vuče falši zrak na gumice usisa to nikakva dijagnostika neće vidjeti jer se nalazi poslije svih senzora.

Krivo. MAP senzori na našim motorima dosta dobro registriraju falš zrak. Ukoliko se nešto ipak provuklo ECU će kompenzirati presiromašnu smjesu i to se vidi.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Pa vidjet ce da je siromasna smhesa, ali ne i gdje vuče zrak

LG G3 via tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.