Jump to content

Popravak sustava za hlađenje na Clio 3/1,2/2012


geor06

Recommended Posts

Prvo paljenje klime u novokupljenom Cliu 3/1,2/16v//2012 i novo razočarenje, sustav ne hladi. Autodiler Klarić ne želi refundirati kvar iako sam mu prilikom preuzimanja auta rekao da klimu ne mogu ispitati pošto je vani hladno, na što mi je isti rekao da smo ljudi i da ćemo se dogovoriti..............malo sutra!

Bez puno razmišljanja otišao sam do punionice R134A i kod prethodnog testiranja utvrđeno da sustav pušta ispod senzora pritiska na AC kondenzatoru, slika 1 i 2 u prilogu(slikano kroz rešetku prednje maske).

Nakon toga sam kontaktirao nekoliko radiona koje popravljaju kilere i svi su me odvraćali od popravka, navodno da se ne može popraviti, a cijena novog kondenzatora je 

2500 kn ili polovni od 1000 do 1500 kn + popravak 700kn.

U svakom slučaju  preskupo i neplaniran trošak.

Malo sam guglao i došao do ovih  videa:https://www.youtube.com/watch?v=2rH681CYDgw  https://www.youtube.com/watch?v=ehMJPQ9ShyU

Nazvao sam čovjeka (iz Umaga) koji mi garantira popravak. Ako i ne uspijem, cijena za pokušaj je 200kn, što je zanemarivo u odnosu na ostale opcije.

Da li je netko radio sa ovim ili možda zna tko je?

 

wp_20160423_14_22_44_pro.jpg

AC.jpg

Edited by geor06
Link to comment
Share on other sites

Neznam zašto se nebi dalo popraviti,da imam tig aparat i ako je čisti aluminij nema beda da se nebi popravilo,nebi mi bilo prvo prvi put da krpam kilere,kartere itd. :smije:

Link to comment
Share on other sites

"Var" u Planinskoj radi  popravke AC sustava, no kada sam došao sa autom kod njih i pokazao o čemu se radi isti su odbili popravak već predložili samo agregatnu zamjenu. Vele da se materijal pjeni i da naprave veću rupu nego što je bila. Nisam ih pitao sa kojom tehnologijom rade, no meni se čini da rupa nije na nekom saću ili nedostupnom mjestu pa da se ne bi dalo popraviti.

Ako misliš da možeš srediti ovo, pogotovo ako ne moram skidati kondenzator, onda bi se mogli dogovoriti, samo ako si još u krugu Zagreba?

Link to comment
Share on other sites

 klimu ne mogu ispitati pošto je vani hladno

e da, na kojim temp. se neće upalit?

ovaj durafix je sve što nam treba u životu...

Edited by zac7654321
Link to comment
Share on other sites

popravio bih ja to ali nažalost nemam TIG aparata za varenje,odnosno neradim više nažalost :(  mada mislim da bi se dalo i sa autegenim i deguzom fino pokrpati ,raspitaj se malo kod varioca

Edited by marioaskz
Link to comment
Share on other sites

Ne vidim zašto se ne bi moglo pokrpati durafixom. Ja imam HTS-2000 elektrode koje su zapravo ista stvar što i durafix i s njima sam spajao i popravljao razne aluminijske komade. Bitno je kad se radi ne prijeći temperaturu taljenja aluminija, znači treba imati malo prakse.

Tako zalemljeni spoj je poprilično jači od baznog metala (ako ideš testirati i lomiti, puca na živo, a ne na spoju).

Druga opcija za popravak je zavarivanje AC TIG aparatom i to bi isto moralo ići bez problema.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim zašto se ne bi moglo pokrpati durafixom. Ja imam HTS-2000 elektrode koje su zapravo ista stvar što i durafix i s njima sam spajao i popravljao razne aluminijske komade. Bitno je kad se radi ne prijeći temperaturu taljenja aluminija, znači treba imati malo prakse.

Tako zalemljeni spoj je poprilično jači od baznog metala (ako ideš testirati i lomiti, puca na živo, a ne na spoju).

 

Druga opcija za popravak je zavarivanje AC TIG aparatom i to bi isto moralo ići bez problema.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

Šteta što nisi malo bliže, lako bi se  dogovorili. Ovdje izgleda da je majstorima popravak svemirski program, samo bi mjenjali za nekoliko tisuća kuna.

Izgleda da ću morati sam odraditi popravak uz malo prethodne prakse na nekim al proizvodima...........

Može samo jedno pitanje, kao što se vidi senzor sa nosačem je iskrivljen uslijed nekog udarca i trebalo bi ga izravnati nazad da bude pod 90 stupnjeva,  e sad , da li ga treba ispraviti na hladno ili na toplo, zagrijavanjem? Što bi bila najbolja opcija? Svakako, senzor se treba skinuti kod grijanja!?

Edited by geor06
Link to comment
Share on other sites

To ti je presostat i bome je dobro savijen na tom spoju. Bojim se da bi ispravljanjem mogao otkinuti sve i onda si napravio posao.

Link to comment
Share on other sites

Da zaključim ovu priču, ...........na kraju nisam uspio zavariti sa durofixom. Naime, sa kartušom na butan nisam uspio postići temperaturu na kondenzatoru od 400 C tako da se elektroda nije razlijevala kako treba što je uvjetovalo otpadanje vara. Još uz to kućište se skroz odvojilo od kondenzatora kada sam ga pokušao izravnati.

Sa druge strane na kućištu presostata elektroda se rastapala jer se uspjelo dovoljno zagrijati kartušom.

Kako nisam imao jači plamenik, odustao sam i rješio sve preko AHC-a za 2.600,00 kn.

Nadam se da ću nekom drugom prilikom testirati preostale 4 elektrode i uvjeriti se u njihovu mogućnost popravka ovog kondenzatora.

 

Link to comment
Share on other sites

Dobro je sto si naveo dilera kLARIĆ AUTOMOBILI pa da znamo zaobici takve likove u sirokom luku. Sretno s novim dijelom. 

Link to comment
Share on other sites

Za njega sam vec ranije cuo da je na losem glasu. Cesto ima nepostojeće aute u oglasu, korisi tuđe slike i modele samo da te privuce na plac, a onda ti nastoji uvaliti nešto drugo jer je tvoj bas sad prodao prije 5 min

LG G3 via tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.