Jump to content

Laguna Grandtour nizak zadnji kraj


dodoxxx

Recommended Posts

Primjetio sam na dosta laguna pa tako i na svojoj da izgleda ko "gliser" :D u prijevodu zadnji kraj mi je niži od prednjeg, opruge su originalne ispred i iza i ispred su novi amortizeri bilstein b4. 

Da li postoji razlika u tvrdoći / visini originalnih opruga?

Kako riješiti taj problem a da se izbjegne stavljanje sportskih opruga?

Link to comment
Share on other sites

Primjetio sam na dosta laguna pa tako i na svojoj da izgleda ko "gliser" :D u prijevodu zadnji kraj mi je niži od prednjeg, opruge su originalne ispred i iza i ispred su novi amortizeri bilstein b4. 

Da li postoji razlika u tvrdoći / visini originalnih opruga?

Kako riješiti taj problem a da se izbjegne stavljanje sportskih opruga?

mozda amortizeri zadnji nevaljaju. Bez gewinda nikako. Osim da pilis krug na prednjima sto je najveca debilana sto ljudi neki rade. Probaj stavit druge opruge npr eibach. 

Link to comment
Share on other sites

zadnji amortizeri su ok - gewinde ne dolaze u obzir , eibach je opcija ali tek kad vidim ako postoji neka razlika u originalnim oprugama

Link to comment
Share on other sites

Kupis V6 Lagunu i nemas taj problem 

Link to comment
Share on other sites

Pitanje da li su opruge čitave, isto tako sa godinama opruge pomalo legnu.

Stavi standardne nove opruge i otiće u zrak koji mm.

Link to comment
Share on other sites

Iamo sam isti problem - puknute stražnje opruge. Zatim sus tavljene nove, ali su legle (vjerovatno za clio), ankon što su stavljene neke čvršće (i duplo skuplje) auto se vratio u normalu.

Link to comment
Share on other sites

opruge su citave, mjenjao ih je bivši vlasnik pred god dana - moguće da su od megana ili slično - auto je sam po sebi viši ispred a jos kad posjednem nekog iza onda je gliser u pravom smislu..... Ispred imam cca 10cm i više do ruba blatobrana ( 17" su gore) tako da mi se cini da možda ni prednje nisu original .....nema druge nego 4 opruge nove kupit pa probat

Link to comment
Share on other sites

Iako se visina nikad ne mjeri do ruba blatobrana , jer prednji uvijek ima više prostora.

Orijentir za ujednačenost visine je prag tj. on mora biti u ravni sa putom.

Link to comment
Share on other sites

Jasno da ne, ali isto tako je meni osobno ljepše kad je auto vizualno nagnut prema naprijed nego kontra... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Jedno je estetika a drugo su vozne osobine , raspored masa je primarniji nego vizuelni efekt , kad je sve na nosu , to je auto sve samo ne vozljivo.

Osim u slučaju kad se pravi drag FWD vozilo...

Link to comment
Share on other sites

Moja isto izgleda tako sa prednjim krajem koji je malo viši, valjda tako mora biti, a možda su i zadnje opruge za mijenjanje, kod mene ne znam kad su mjenjane...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da li netko ima iskustva sa Fk oprugama -30? Mogu ih dobiti u nekoj kombinaciji pa me zanima kakve su se pokazale? Amortizere imam bilstein b4 .....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Stavljene kayaba rh2709 opruge i problem riješen....auto se odlično vozi,nema skakanja i lupanja,drži cestu odlično. Ispod su slike od sad i od prije na original oprugama ( oznake zelena-bijela)

IMG_20160817_193957.jpg

IMG_20160803_144200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kupis V6 Lagunu i nemas taj problem 

Ja imam V6 VS, pa vidim da imam taj problem bez obzira na masu motora :) Bivši vlasnik je mijenjao sve amortizere i prednje opruge prije 60000km. A i lupka nešto preko rupa.

Pregledan je ovjes, ali nema lufta nigdje. Pošto su opruge prošle 280 000km vjerojatno su za mijenjanje.

A možda su i puknute :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.