Jump to content

kompresija motora nakon generalke


dariozg

Recommended Posts

nakon generalke smo isli mjeriti kompresiju

samo smo 3 jer za 4 smo trebali skinuti i cr pumpu i nismo htjeli jer smo vec dovoljno skinuli da mjerimo kompresiju :)

 

 

image1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Nešto mi ovdje ne štima. Prvi je u redu, drugi je tak-tak, a treći je lošiji nego što je bio kod mene na Opelu Astri kad sam išao raditi generalku:hm:

Zato ti moram postaviti potpitanje: jeste li mjerili odmah nakon sastavljanja motora ili je motor prije toga upalio i radio neko vrijeme? Naime, ako sastaviš motor i odmah ideš mjeriti kompresiju, dobit ćeš upravo ovakav kaos kakav si dobio. To je zbog toga što karike ni ventili još nisu "sjele". Dakle, motor treba upaliti, razraditi ga i odvoziti bar 1000 kilometara da bi motor postigao punu kompresiju.

Nakon dobro odrađene generalke i tisuću-dvije-tri kilometara kompresija ne bi smjela biti ispod 30, a sva četiri cilindra trebala bi imati priblilžno istu vrijednost.

Ako je ovo, nedajbože, rezultat nakon razrade motora, onda nešto nije dobro napravljeno.

Link to comment
Share on other sites

Je li rađena prava generalka sa obradom bloka, ili su samo stavljene nove karike i sređena glava tzv. "polugeneralka"?  Čudno mi je da kompresija odstupa u svim cilindrima.

Link to comment
Share on other sites

Ovo je dosta lose ali mozda mu "prikljucak" ne valja na motometru..

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da su cilindri premjereni i honani ako su u tolerancijama i bez zuba...

...a ako su u "zaglađene" cilindre stavljeni samo novi prstenovi i odmah mjerena kompresija - loš rezultat mjerenja kompresije ne čudi.

Inače...kod nas su jako popularne te takozvane polugeneralke di se u dosta slucajeva potroši novac i vrijeme a ne napravi posao.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Bez honanja minimum nema posla. Ostri vrhovi honanja su ti da potrose kariku da medjusobno sjednu..

Nadalje stariji dizli su bili beceg komp omjera pa je i tlak bio znatno veci. Al su turbine znatno slabije puhale. Danas su kompr omjeri manje al turbine pusu znatno jace.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ovo je mjereno nakon 400 km sto je napravljena generalka 

blok je busen novi klipovi nove karike i sve ostalo je napravljeno po ps-u ja sam odmah nakon 1000 km mijenjao ulje i filter i sada sam sigurno prosao preko 2000 km 

mjerit cemo opet da vidimo sta kaze

mislim u petak cu postaviti rezultat

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na Astri (dobro, nije Renault ali je dizel) nakon 200 000 mijenjao samo karike i ventile, jer je sve ostalo bilo dobro. Karike su bile toliko potrošene, da je razmak između krajeva karike koja je bila u cilindru bio skoro 1 cm. Centimetar, ne milimetar! Naravno, auto nije palio na temperaturama nižim od +2°C.

Kad sam stavio nove karike, auto je najprije jedva upalio (ne računam dovod goriva i sve to, govorim o paljenju nakon što je dobio sve što treba) i onda je prtljao i loše radio nekih 10 minuta. Malo-pomalo, stabilizirao se i onda je još nekih tjedan-dva teže palio ujutro, ali sve bolje i bolje. Jednako je bilo i sa snagom, najprije slabo, pa sve bolje i bolje.

Na kraju sam napravio novih 200 000 u pet godina, auto je i dalje palio "na zub", čak i na -15°C, ali sam ga na kraju morao odlogirati jer su rupe u podu i pragovima bile takve da su mi mačke već mjerkale ne bi li se uvalile unutra :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

evo ga danas izmjereno i moram reci da se popravilo stanje [emoji4] 

image1.thumb.JPG.bf6507d6ddbac491c8278ce91972e8df.JPG

Ljepo ljepo :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

O da, ovo je puno bolje.

Moram i ja na laguni izmjeriti, taman je presla oko 1000od generalne

Link to comment
Share on other sites

evo ga danas izmjereno i moram reci da se popravilo stanje :) 

E, to se zove kompresija :hdbg:

Još da se nekako ipak zavučeš i do četvrtog... makar, s obzirom da su sad ova tri "po špagi", za očekivati je da je i četvrti.

Link to comment
Share on other sites

Nekako pada graf pa bi cetvrti treba bit ispod 20?

LG G3 via tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nekako pada graf pa bi cetvrti treba bit ispod 20?

 

LG G3 via tapatalk

 

 

gde ti pada graf na razradjenom plotu :D

Link to comment
Share on other sites

1. cilindar 28,5

2. cilindar 26,5

3. cilindar 20,5

4. cilindar?

Popiti casu vode ako je pri ruci

Link to comment
Share on other sites

1. cilindar 28,5

2. cilindar 26,5

3. cilindar 20,5

4. cilindar?

 

Popiti casu vode ako je pri ruci

 

 

evo ga danas izmjereno i moram reci da se popravilo stanje :) 

image1.JPG

sva 3 su na 29 :D 

Link to comment
Share on other sites

E ovo je već druga stvar.

Popiti casu vode ako je pri ruci

Link to comment
Share on other sites

Popiti casu vode ako je pri ruci

promoviras zdrav zivot ? bit ce da ti fali malo vode kad nisi skuzio taj post :D  

Link to comment
Share on other sites

E ovo je već druga stvar.

 

Popiti casu vode ako je pri ruci

 

 

Može li iz plastične flaše? :-D 

Link to comment
Share on other sites

Ma to je potpis iz tapatalka, sta ste navalili ;)

Popiti casu vode ako je pri ruci

Link to comment
Share on other sites

Bolje to nego onaj dosadni "Sent from my phone using tapatalk". Mislim, ono, zašto meni ne piše "Sent from my computer using Google Chrome"?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.