Jump to content

majstor za skidanje turbine mi treba ?


dariozg

Recommended Posts

Pozdrav

 

konacno sam nasao servis da mi slozi hybridturbinu ali nije kod nas u HR 

treba mi neko da skine turbinu i kad se bude vratila da je postavi ali pod hitno

ko voli nek izvoli imamo cak i radionu sa dizalicom ali mi se neda vise sarafiti puko sam ko kokica od sarafljena vise ili da ga odnesem kod nekog

 

Link to comment
Share on other sites

Javi se kristijan1710

Ko ce ti raditi da nije 3D Turbo :)

Koja je cijena ?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ipak ga ja skinuo niko nema vremena ( :) )

sad ce biti hybrid turbo pa da vidimo hoce biti 180 KS ili ne  :) 

Link to comment
Share on other sites

bas neces da kazes ko ce ti raditi turbinu ? 

ipak ga ja skinuo niko nema vremena ( :) )

sad ce biti hybrid turbo pa da vidimo hoce biti 180 KS ili ne  :) 

Link to comment
Share on other sites

kakva je to hibridna turbina??

Kad se ili ostavi staro ispusno kuciste i ono pripase na vecu turbinu i tada se podrezuju krilca na turbini, ili se ostavistaro srce i ispusna strana a stavi veci kompresor.

Ova druga opcija je jako losa jer stavljas mnogo vece opterecenje na uglavnom malu osovinicu i ona tada puca zagarantovano

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

bude to sve kako treba samo imam sada drugi problem MAP sensor 

njegov ide do 1,5 bar max mi cemo sad imati sigurno 1,8 -2,2 bar

jel ima neki koji mi mozda odgovara od drugih modela da njega probam ako znate 

 

orginal ovaj imam :)

 

https://www.onderdelenlijn.nl/en/car-parts-stock/information/make/opel/model/vivaro/part/boost-pressure-sensor/partid/5836646/

 

 

Link to comment
Share on other sites

2.2 bara ti je dosta za 230konja na 18:1 AFR.. to je bez dima, nema teorije da ta turbina napuse 2.2 bara bez da pukne.. ako dodjete do 1.8 bara sigurnih ste napravili jako dobar posao.. 2.0 bara uz AFR od 13:1 ide na 300 konja.. ok to je puno crnog dima. al nema ta turbina (ispusni) dio za taj protok zraka. hibrid od 17ke turbine ide na nekih 170-180konja max, a za to ti ne treba tolki tlak, na 1.6-1.7 bis vec trebao imat jako cistu mapu i 180konja..

jel tvoj scenic ima DMF? ako ne razmisli o kvacilu na takvoj snazi.. 

Link to comment
Share on other sites

1.6 bar ce biti sigurno ali ce peak takozvani overboost ici do 2.0 bar  i ne vise moramo da vidimo u mapi da bude sto manji max 0,2-0,3 bar peak-a

nema DMF

 

mislio sam sada neznam mozda odgovara neko kvacilo od jaceg modela 

 

 

Link to comment
Share on other sites

sve je rijeseno i sve slozeno sada samo koji MAP senzor uzeti da odgovara jel neko mozda zna ???

ovaj moj ide samo do 1,5 bar to je malo treba mi najmanje 2,5 bar

Link to comment
Share on other sites

Neznam. Nasi su 3pinski a svi jaci koje sam do sad nasao su 4

Link to comment
Share on other sites

Neznam. Nasi su 3pinski a svi jaci koje sam do sad nasao su 4

mislim nije problem napraviti kalibraciju u mapu sto i treba 

evo trazim od jucer nesto nasao ali opet nisam siguran stoji kao 250kpa to je 2.5 bar e sada jel se treba odbiti odmah 1.0bar ili ne kako oni to racunaju stvarnu vrijednost ili

Link to comment
Share on other sites

MAP je Manifold Apsolute Pressure (apsolute je amosferski plus boost) sad imas 250kPa MAP

I nije problem kalibracija nego to kako on (map s 4 pina) daje signal.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

jel ima neko da zna sta kako treba sa tim senzorom i koji bi mogao ici da idem do njega

MAP je Manifold Apsolute Pressure (apsolute je amosferski plus boost) sad imas 250kPa MAP

I nije problem kalibracija nego to kako on (map s 4 pina) daje signal.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

jel

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.