Jump to content

scenic III 1,5 dci iskustva


micho_shaft

Recommended Posts

Već sam na temi Laguna pitao za Lagunu , sad ću i za Scenica

Kupujem polovnog Scenica III ili LAgunu III s 1,5 dci pa me zanimaju mišljenja vlasnika Scenica III s 1,5 dci 110KS motorom.Napominjem obiteljski čovjek s djecom , auto za svakodnevnu upotrebu ....

Ovako nešto mi ulazi u budžet http://www.askramar.com/vozilo.aspx?IDVozila=20082 , mada volio bi ja i i ovaj facelift , ali to ću morati pregovarati

Link to comment
Share on other sites

Ja ti imam u meganu 1.5dci 110ks motor i 260Nm stariji ima 240Nm mislim. Motor jako mirno radi potrosnja 3.6 do 4.1l na otvorenoj cesti. Nekih 4.5 do 5.5l max u gradu Zagrebu. U pocetku trosio 5.8 do 6.2l dok se nije motor razradio. Uglavnom ja jako zadovoljan motorom. Volio bi da ima vise Nm bar 320 al i ovo je super ak ne vuces brod na prikolici. Jeftin za odrzavat i jako pouzdan motor

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, imamo sam taj Scenic, ali s EDC-om. Sad imam 1.6dCi. 1.5 je sasvim dovoljno, za obiteljski auto nikad ne fali snage i na autoputu se može normalno održavati tempo. Meni je Scenic draži od Lagune jer je praktičniji, i ima barem jednako mjesta, a kraći je.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Pozdrav,

 

plan je kupiti Scenica 2013-2014 godinu sa 1.5 dci motorom (110ks),  koja su Vam iskustva sa servisom, da li je većinom redovni ili ima izimaka? Šta mislite o ovome na linku? Da li je to puno km ako je uredno servisiran?

 

http://www.oglasnik.hr/prodaja-automobila/renault-scenic-1-5-dci-2013g-business-oprema-119000km-navigacija-oglas-1464422

 

http://www.oglasnik.hr/prodaja-automobila/renault-scenic-1-5-dci-navigacija-led-2013-god-oglas-1472394

Hvala unaprijed!

Link to comment
Share on other sites

Drugi nema automatsku klimu niti naslon za ruke koji je jako dobar, a nije napisao ni kilometre. Uzeo bi prvog.

Ovisi na koliko km su rađeni servisi, ako je svakih 15000km mijenjano ulje onda super, ako je na 30000km kako Renault propisuje onda bi bilo dobro kod slijedeće izmjene ulja preventivno zamijeniti i leteće ležajeve.

Link to comment
Share on other sites

Koliko su ti leteći ležajevi, na šta to utječe? Nemam iskustva sa dieselima uopće pa zato pitam..

Što mogu očekivati od turbine i injektora na toj kilometraži uz pretpostavku da je sve rađeno po intervalima?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Koliko su ti leteći ležajevi, na šta to utječe? Nemam iskustva sa dieselima uopće pa zato pitam..

Što mogu očekivati od turbine i injektora na toj kilometraži uz pretpostavku da je sve rađeno po intervalima?

Ako zacvikaju možeš računati poveću cifru, ponekad je isplativije uzeti drugi motor. Ako je auto loše održavan (neredovito mijenjano ulje) nakon 150 000km možeš očekivati svašta... al mislim da s letećima nebi smjelo biti problema prije 200 000km

Od turbine,dizna,DPF-a,dvomasenog zamašnjaka... a svaki od ovih ti je barem 5000kn. Ako budeš uzimao obavezno uzmi dobrog mehaničara sobom, koji bude znao prepoznati simptome odlaženja tih dijelova...

Vidi kad su rađeni servisi, prema kilometrima vjerojatno jesu barem 1x godišnje, ako nisu na 20 000 (mada je idealno 15 000 ili manje) ja bi ga preskočio

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdrav ekipa, 

da ne otvaram novu temu, nastavit ću pisati u ovoj, jer se radi o istoj stvari...

znači, gledam za kupnju scenic III 1.5 dci, i skužio sam da postoje 106 ks i 110 ks, koliko vidim ovaj od 110 ks se ugrađuje u faceliftanu verziju, a kako stvari stoje ja bih kupio ovaj sa 106 ks. Za sad sam pročitao samo pohvalne stvari za taj motor, ok, skužio sam za leteće, no zanima me što bi im bila boljka, na što pripaziti prilikom kupnje?

 

Link to comment
Share on other sites

Boljki nema, ako je dobro održavan. Poželjno češće od 30000km. 

Provjere su standardne kao i za svaki diesel, da mirno radi u leru, da ne dimi, da turbina ne slini. Ako trese kad je hladan, neki od grijača je otišao...

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

Ja imam verziju sa 110 ks, 2013. godina, ima DPF. Sve što je gore napisano stoji, trebao bi biti servisiran maksimalno svakih 15.000 km. Ja sam svog kupio sa 40.000 km, sada imam 72.000 do sada sam odradio 2 servisa. Potrošnja ovisi o ritmu vožnje, ali potrošnju deklariranu od strane proizvođača zaboravi. Meni po zagrebačkim gužvama u zimskom razdoblju troši i 9 litara, otvorene ceste, ako se lagano voziš, može i 5. Zbog aerodinamike na autocesti troši na 130 cca 6.2 do 6.5. Prošli vikend sam na putu bio strpljiv, pa nisam vozio brže od 120, u tom ritmu je trošio 5.5. Dosta vozim otvorenom cestom, tako da s DPF-om nisam imao problema. Važno je da u takav motor stavljaš ulje sa specifikacijom RN 720. Filter nafte je skup, ja sam ga na servisu platio mislim 450 kn. I još jedan detalj, na ovog mog ne ide felga za zimske gume manja od 16", provjereno, a na verziju sa 106 ks navodno idu 15" (tako su mi pročitali kod vulkanizera).

Link to comment
Share on other sites

odlično, hvala puno mladići...:hey:

MB110 jasno mi je ovo za potrošnju, no dosta ljudi iz mog kraja je reklo da su zadovoljni s tim mašinama i potrošnjom koja nije velika...

ja sam u svetoj nedelji ( kerestincu ) i svaki dan sam na potezu u centar zagreba, tako da očekujem prosjek 7 litara, naime, pola puta mi je avenija i autoput, pa vjerujem da će se tu desiti kompromis... budem vidio

 

uglavnom hvala vam još jednom....

Link to comment
Share on other sites

Nemaš na čemu, ako te još što bude zanimalo, samo pitaj. Ja sam inače isto jako zadovoljan svime. Auto je tih, udoban i sasvim dobro vuče, nema problema s pretjecanjem. E, još jedan detalj. Do sada sam već tri gume na pedali kuplunga zamijenio, obzirom da sam visok, stišćem je malo sa strane i onda se jako brzo potroši i izviri bočni dio pedale. Ne znam da li se naknadno mogu montirati one metalne koje sam vidio da neke verzije imaju, to ću istražiti, ili ako netko zna, neka javi, bio bih zahvalan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nadam se da će moj komentar biti koristan. Imao sam Lagunu 1.5 2009, 110ks i moram priznat da mi je falilo snage. Preteška karoserija za taj motor. Sada imam Grand Scenica III, 1.6, 130ks. Namjerno nisam htio 1.5. I dobro sam odlučio. 1.6 motor je razvio Nissan i super je. Ne kažem da 1.5 ne valja samo da je 130ks po meni minimum za tu vrstu vozila. Naročito kad se auto natrpa. A potrošnja je po mojim saznanjima od poznanika i manja nego kod 1.5. (čitaj 6.8L ljeti s klimom)

Link to comment
Share on other sites

1.6 dCi  nikako ama baš nikako nije razvio Nissan.

Link to comment
Share on other sites

Potrošnja od 1.6 je za 0.5l veća nego 1.5, ali je 1.6 ipak bolji, napredniji motor s lancem i bez uočenih grešaka u eksploataciji.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo mog iskustva. Kupili smo prosle godine scenica 2014. godiste 1.5 DCI 81 kw, 85.000 km. Potrosnja za sada 6.4, za obiteljske potrebe dovoljno snage, ove godine je palio na -20C bez problema. Jedino sto mi vozaceva vrata skljocaju pa to treba rijesiti na iducem servisu. Jedino nisam odlucio hocu li u ovlasteni ili negdje dalje

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo mog iskustva. Kupili smo prosle godine scenica 2014. godiste 1.5 DCI 81 kw, 85.000 km. Potrosnja za sada 6.4, za obiteljske potrebe dovoljno snage, ove godine je palio na -20C bez problema. Jedino sto mi vozaceva vrata skljocaju pa to treba rijesiti na iducem servisu. Jedino nisam odlucio hocu li u ovlasteni ili negdje dalje

 Ja bih ti kao što su meni preporučio Neostar za servis...Decki napravili odličan posao, garancija na dijelove, na web stranici vidiš sve koliko te košta sa radom i drito se preko nje naručuješ na servis...Ugl., ja sam više nego zadovoljan

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Rijesio sam vrata u neostaru i napravio redovni servis plus prednje plocice. S uslugom sam zadovoljan i planiram i nagodinu kod njih. Trebam savjet, planiram i filter goriva zamijeniti iduci servis i zanima me da li da mijenjam zupcasti? Auto sada ima 98.000 km, 2014. godiste, uvoz iz francuske. Rekli su mi u Fornixu da je interval 150.000 km ili 6 godina, ali sto mislite da li da mijenjam zupcasti ili slobodno cekam dvije godine?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kolika vam je potrošnja za Scenica 3 1.5dci 110 eco - po gradu i po autocesti (130kmh)  ??

Edited by braxinjo
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.