Jump to content

Reparacija kočionih čeljusti


Pipo Zloba

Recommended Posts

Dakle, ako idem u DIY varijanti skidati čeljusti da ih dam reparirati, sa čim začepiti cijev da mi ne iscuri ulje dok nije zašarafljena na čeljust?

Sa kojima imate bolja iskustva? Gumametal ili Angor-servisi?

Reparirane čeljusti u servisu dolaze napunjene sa uljem. Kako to odraditi u DIY varijanti? Gdje u tom slučaju treba biti klip?

Link to comment
Share on other sites

Zablokiraj stisnutu pedalu kočnice ako možeš naći alat.

pod "alat" prolazi i štil od metle...

Link to comment
Share on other sites

Preporuka za Angorservis. Ja sam tamo reparirao straznju i jako sam zadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

Dakle, ako idem u DIY varijanti skidati čeljusti da ih dam reparirati, sa čim začepiti cijev da mi ne iscuri ulje dok nije zašarafljena na čeljust?

Sa kojima imate bolja iskustva? Gumametal ili Angor-servisi?

Reparirane čeljusti u servisu dolaze napunjene sa uljem. Kako to odraditi u DIY varijanti? Gdje u tom slučaju treba biti klip?

Cijev zacepis gumenim cepom. Klip moze biti u bilo kojoj poziciji, bitno je da napunis cilindar/klip uljem. O kojoj se celjusti radi? Ja sam nedavno reparirao straznju na Cliu, isti je sistem na Meganu, TRW. Set za reparaciju se kupi za neku sitnu lovu, do 150 kn, ukljucuje klip, gumeni dihtung klipa, gumenu zastitu klipa, gumice klizaca itd. Radi ih firma Frenkit, imaju sve verzije, od Ate, Bosch, Lucas/TRW sistema pa do Bendixa. Poslije odzracis kompletan sistem tako sto izvuces tecnost iz posude i ulijes novu do vrha, odzracis na svim tockovima, pri tome pazeci da nivo ne ode ispod min. Nakon toga par divljackih kocenja i zanosenja da pumpa ABS-a/ESP-a dodje na svoje. :D

Link to comment
Share on other sites

Ma TRW je čeljust. Gledam katalog od Frenkit-a, nema seta za TRW čeljust koji ima klip ... Ili krivo gledam, pa su Lucas i TRW isti ...

Sve radi više manje uredno ali kada otpustim ručnu kočnicu ne otpusti pločice do kraja, a sajla nigdje ne zapinje.

Link to comment
Share on other sites

klip nema potrebe mjenjati ako nije uništen od korozije,sa ručnom je problem u osovni koja pomiče mehanizam klipa...ako nije previše uništena osovina ne treba ju mjenjati,ako je korodirala onda ide nova,nju uglavnom imaju majstori koji rade reparacije...kad budeš odzračivao blokiraj klip jedne i druge strane,čeljusti nemoj montirati na nosače jer su na meg 2 to jako glupo napravili i kad je čeljust namontirana ne izađe sav zrak van...dakle digneš u zrak, da ventil za odzračivanje bude u najvišem položaju i tako odzračiš...

Link to comment
Share on other sites

Ma TRW je čeljust. Gledam katalog od Frenkit-a, nema seta za TRW čeljust koji ima klip ... Ili krivo gledam, pa su Lucas i TRW isti ...

Sve radi više manje uredno ali kada otpustim ručnu kočnicu ne otpusti pločice do kraja, a sajla nigdje ne zapinje.

TRW je isto sto i Lucas.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.