Jump to content

Elektronika


Reus94

Recommended Posts

Ponovno problemi, nisam mislio da ce mi bit zao sto sam kupio Renault

Uglavnom jucer auto nije htjelo verglat, problem bio u akumulatoru, crko. Stavljen novi auto uredno pali, danas mi se upalila lampica akumulatora i stop. Promijenjen regler na alternatoru, nakon toga auto uredno radilo cijeli dan. Veceras mi se prvo upalila lampica absa i service, nakon toga se radio ugasio, oslabila svjetla i osvjetljenje unutra, postepeno dok nisu skroz nestala, jedva kuci dosao. Sredisnji display trepti, ugasim auto i nakon toga vise ne vergla uopce. U cemu bi sada mogao bit problem, jel bas ozbiljan kvar?

Link to comment
Share on other sites

Mozda. Najbolje da odvezes auto elektricaru da ti prekontrolira alternator opet i malo instalacije provjeri.

Link to comment
Share on other sites

Akumulator pod hitno na punjac. Jako duboko si ga ispraznio. I to je kobno za isti. A jos opasbije da je duze vrijeme u takvom stanju brze bolje ga napuni.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jbg, morao sam se do kuće dovuć. Jutros sam išao kod električara i akumulator je napunjen, on je promijenio regler koji je jučer stavljen, i auto sada ok radi. Ali i jucer je radilo cijeli dan normalno pa uvečer s**nje da oprostis. Pa cemo vidit jel rijesen problem, poslijepodne cu otic jos jednom da izmjerimo kako puni alternator.

 

Jel imao itko ikad ovakvih problema?

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Ja. Slicnih.. Na kraju uzrok LOS majstor..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mozes li malo detaljnije opisati kakvih si problema imao, i sto je bio uzrok tome?

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

U kratko:

Prestao punit

Ja ajd najjeftinije promjenim cetkice, naravno nije do toga. Izmjerim otpor nema ga u prekidu he rotor,

Odnesem na reparaciju rotor, taj je krepao za 5 dana jer samo kao dobio reparirani. Da mi drugi taj nakon 3000 okretaja ne puni.. 0a mater mu.

Na kraju se ispostavilo da je kolektor bio tolko pokrivljen da su cetkice poskakivale i naravno nisu mogle punit. Naravno uz to i cinjenica da je jezgra u rotoru plesala tango.. Tj slobodno se micala nekih 4mm ljevo desno.. Tj i ona ne bi dugo izdrzala. A reparavija ocjno napravljena.. Da nemoze ocajnije biti...

Treba provjeriti sistem i zice a ne samo promjeniti dio. Nije regler krepao tek tako bi prvi a pogotovo bi drugi ako je stavljen nov...

 

PS: nema potrebe da citiras post koji je odma iznad tvoje poruke. 

 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Treba provjeriti sistem i zice a ne samo promjeniti dio. Nije regler krepao tek tako bi prvi a pogotovo bi drugi ako je stavljen nov...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Ok hvala ti danas kad budem ponovno isao upitat cu za ovo, to jel provjeren sistem i zice. Zanimljivo je bilo jutros, dosao elektricar meni do kuce, upalimo auto, spojen moj aku na drugi, i cim se skinu kablovi auto se gasi. Pa sam vozio s podignutom haubom i drugim akumulator na suvozacevom sicu spojenim na moj aku. Fino me je policija pogledala kad sam prolazio, sreca zaustavljali iz drugog smjera, da su mi izbacili palicu tesko da bih stao, ionako sam zurio do servisa dok se ne ugasi [emoji2]

Link to comment
Share on other sites

samo da pitam,jel to isti onaj majstor koji ti je cistio egr i provjeravao turbinu?

Link to comment
Share on other sites

samo da pitam,jel to isti onaj majstor koji ti je cistio egr i provjeravao turbinu?

Nije, nije :)

Link to comment
Share on other sites

Samo da javim, jučer je ponovno stavljen drugi regler i sada auto stvarno ok radi sto se svega tice, nadam se da ce tako i ostat.

Ima li broj obrtaja u leru veze sa strujom? Jer sam primijetio u zadnje vrijeme da mi Laguna u leru radi na 900-950 obrtaja i dosta je bučna, a nakon promjene reglera ler je na 800 obrtaja kako i treba biti.

Link to comment
Share on other sites

Ako je punjenje odgovarajuce smanji okretaje. Ako nije digne ih.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Broj okretaja u leru ima veze sa strujuom, zbog preniskog napona alternatora elektronika je to pokusala nadoknaditi podizanjem okretaja motora. Sad kad je napon alternatora normalan 14.4-14.8V okretaji su se vratili na normalu.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Otkad imam Lagunu ide mi na živce što ona sama prema vlastitom nahođenju pali zadnji grijač stakla i grijače retrovizora. Pri tome nema indikatora da su grijači upaljeni. Obično pali kada je vlažnije vrijeme ili kada je temperatura blizu ili ispod 0°C, bez obzira da li ima potrebe ili nema za grijanjem istih.

Da li postoji opcija na CLIP-u da se to deaktivira?

Link to comment
Share on other sites

Treba pogledati lako moguce da ima.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako faza1 ima mogucnost gasenja hf kljuca i otkljucavanje samo vozacevih vrata preko kartice i gasenja rasvjete insteument table onda vjerujem da sei  ovo moze deaktivirati

Link to comment
Share on other sites

Otkad imam Lagunu ide mi na živce što ona sama prema vlastitom nahođenju pali zadnji grijač stakla i grijače retrovizora. Pri tome nema indikatora da su grijači upaljeni. Obično pali kada je vlažnije vrijeme ili kada je temperatura blizu ili ispod 0°C, bez obzira da li ima potrebe ili nema za grijanjem istih.

Da li postoji opcija na CLIP-u da se to deaktivira?

kako znaš da ih pali ako nema indikatora?

btw, pa nije to toliki baš problem, meni nebi smetalo 

Link to comment
Share on other sites

Znam jer kada stavim ruku na retrovizor ili na zadnje staklo bude toplo. Smeta jer kada stanem onda bude ler gas za 50-100 okretaja veci od normale jel fila akumulator.

Isto tako pali kompresor klime bez indikatora prema tome što mu puhne iako nije klima na Auto modu.

Znam da Citroen i Ford ima isti slucaj sa retrovizorima i zadnjim grijacem i pali se od 3°C na nize. Ta se opcija moze ugasiti preko kompa.

Link to comment
Share on other sites

Imao sam jednom nešto slično na Megane 1. Na kraju je bila neka prašina u kutiji s osiguračima koja je postala vodljiva i kako se micala po vodovima tako je povremeno spajala masu za zadnji grijač i tako ga nasumično palila i gasila. Kad sam sve lijepo očistio i prebrisao više nije bilo problema. Provjeri kutiju s osiguračima i njenu tiskanu pločicu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.