Jump to content

Jedno totalno glupo pitanje: koliko u Twingov motor stane ulja?


logan

Recommended Posts

Našao sam se u nedoumici i nemojte se čuditi što ja starac postavljam ova ko glupa pitanja. Priroda je neumoljiva i proces zaboravljanja je na žalost normalna pojava :deda:

Već sam mijenjao ulje na Twingu dok je još bio kćerin ali se da me ubiješ ne sjećam koliko litara ulja stane u motor.:headbang:

Guglao sam i tražio te došao do podatka da u motor 1,2 8V staje 4 l + 0,2 dcl u filter.

Kupio sam 5 litara i odnio mehaničaru da ga promjnei a ja sam za to vrijeme popravljao njegovu perilicu rublja. On je to na brzinu odradio i nakon izravnavanja računa ja sam otišao dalje ali sam nakon sat dva u prtljažniku pronašao jednu neotvorenu bocu ulja + jednu iz koje je naliveno oko pola.

Nazvao sam ga i dobio odgovor da u motor staje nešto više od 3 litre skupa sa filterom. Naravno da sam prije provjerio i uvjerio se da je nivo ulja u motoru na crti do max.

E sad ne znam kakvi su ovo podaci koje sam ja našao na Googleu :nezna:http://oil-change.info/renault-twingo-1-engine-oil-capacity/

Link to comment
Share on other sites

Moji imaju clio s tim motorom i stane skoro 4 lit. Dali je sve ispustio? Promijenio filter ili fa samo obrisao?

3 lit ide u moj megane 1.4 8V

Ta patata lk

Link to comment
Share on other sites

Meni nakon izmjene ulja od 4L uvijek ostane 2dcl u kanti, a u manualu piše da ide točno 4L s filterom. Filter je svaki puta promijenjen na moje oči. Ostane ulja u motoru pogotovo ako si s hladnim uljem došao na izmjenu.

Link to comment
Share on other sites

meni u moga ide oko 3,5l, mozda malo vise radi filtera. od 5l ulja uvijek mi ostane skoro litra i pol

Link to comment
Share on other sites

Našao sam se u nedoumici i nemojte se čuditi što ja starac postavljam ova ko glupa pitanja. Priroda je neumoljiva i proces zaboravljanja je na žalost normalna pojava :deda:

Već sam mijenjao ulje na Twingu dok je još bio kćerin ali se da me ubiješ ne sjećam koliko litara ulja stane u motor.:headbang:

Guglao sam i tražio te došao do podatka da u motor 1,2 8V staje 4 l + 0,2 dcl u filter.

Kupio sam 5 litara i odnio mehaničaru da ga promjnei a ja sam za to vrijeme popravljao njegovu perilicu rublja. On je to na brzinu odradio i nakon izravnavanja računa ja sam otišao dalje ali sam nakon sat dva u prtljažniku pronašao jednu neotvorenu bocu ulja + jednu iz koje je naliveno oko pola.

Nazvao sam ga i dobio odgovor da u motor staje nešto više od 3 litre skupa sa filterom. Naravno da sam prije provjerio i uvjerio se da je nivo ulja u motoru na crti do max.

E sad ne znam kakvi su ovo podaci koje sam ja našao na Googleu :nezna:http://oil-change.info/renault-twingo-1-engine-oil-capacity/

To je to , nemaš brige.

Nije sve za vjerovati guglu...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Izvadis stangicu i izmjeris ulje. Ak je razina ok, pusto kaj pise google.

Link to comment
Share on other sites

Moji imaju clio s tim motorom i stane skoro 4 lit. Dali je sve ispustio? Promijenio filter ili fa samo obrisao?

3 lit ide u moj megane 1.4 8V

 

Ta patata lk

 

 

Tri litre ide i u motor moj Logana 1,6 8V. Zato mi je ova nedoumica bila veća.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

...u twinga 1.2 8V ide 3.5L ulja sa uljem koje stavis u filter. ja ga godinama tako sebi mjenjam i uvijek mi bude na sredini sipke

Link to comment
Share on other sites

...mozda sam njemu zakasnija al clanovima sa istim pitanjem u buducnosti nisam ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ovo je i mene zanimalo. Iako je prijašnji vlasnik rekao da je promjenio ulje i filter prije mjesec dana ipak ću ja to ponovo odraditi. Znači 4 litre bi trebalo biti dovoljno?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Danas sam kod jednog prijatelja koji ima kanal mijenjao ulje. Natočio 3,5 l i na šipci je došlo do max oznake.

Nova bakrena brtva obvezna ali nismo imali ključ za stezanje vijka jer je moj dosadašnji kojeg sam napravio ostao u R 5.

Stegli smo ga koliko smo mogli ali sam putem kući primjetio da lagano kaplje oko čepa. U Pevecu sam tražio ključ za kupiti ali pošto nisam pronašao onaj četvrtasti 8x8 mm poslužio sam se onim što mi je jedino bilo dostupno. Kupio sam kvaku za vrata kojoj je četvrtasta osovina odgovarajuće dimenzije, otpilao onaj rasječeni vrh da dođem do punog 8x8 profila i time stegao vijak od ulja koliko god sam mogao.

Kasnije ću još provjeriti curi li ali sad kad imam "alat" ne brinem se previše :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Postoji moment za zatezanje toga, a iskusni mehaničari već znaju da nakon što zategnu prstom moraju još pod 90 ili 180 stupnjeva npr. okrenuti i da je to to.

Prilično sam siguran da se to ne smije zategnuti "koliko se može".

Link to comment
Share on other sites

Ja sam si kupio od Uniora taj ključ za čep ulja, nije čak ni nešto skup pa potraži malo po nekim dučanima s alatom :)

Link to comment
Share on other sites

Ovdje je očito problem u bakrenom prstenu koji je od punog bakra a nije onaj mekani od profiliranog bakrenom lima koji se lakše prilagodi nepravilnom obliku oko rupe u koju je zavijen čep. Imam u tome bogato iskustvo jer je identičan slučaj na mom R5 kojeg vozim već 22 godine i većinom sam mijenjam ulje.

Jednom sam također imao takvu brtvu od punog bakra i prije montaže sam je "spalio" plinskim benerom da se bakar malo omekša i lakše prilagodi obliku oko rupe.

Nikad nisam shvatio zašto u Renaulta dosjed oko rupe nije ravan kao kod svih ostalih motora nego je valovit i zbog toga zahtijeva veliku pažnju i novu brtvu svaki put. Pa na mom traktoru Tomo Vinković u trideset godina nikad nisam morao mijenjati bakrenu brtvu I nikad ne curi ulje!?

Poslano sa mog Redmi 3S koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne pricaj mi o toj valoivitosti, pored nove brtve na meganu moram i dno cepa namotati teflon trakom, grrr

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne, to je uglavnom za aluminijske kartere, ostali imaju napuhanu mesing ili bakar brtvu koja se zgnječi i jednokratna je

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Bakrenu brtvu užariš na plinu i tako užarenu ubaciš u vodu. Brtva je nakon toga mekša nego nova ;)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Nikad nisam shvatio zašto u Renaulta dosjed oko rupe nije ravan kao kod svih ostalih motora nego je valovit i zbog toga zahtijeva veliku pažnju i novu brtvu svaki put. Pa na mom traktoru Tomo Vinković u trideset godina nikad nisam morao mijenjati bakrenu brtvu I nikad ne curi ulje!?

 

istina, još jedan renoov bug, nikad nisam ni na jednom autu vidio da ulje curi nakon što se stegne čep, a radio sam ko mehaničar par godina..dosta auta ima alu brtve, bakrene, plastične čak, neki ni nemaju brtve.. ništa nije curilo. a kod renoa čuda, frendu stavio novu bakrenu okruglu i stegao normalno i slini.. onda sam stavio drugu, malo diht mase na nju i od onda je bilo ok..

sad su se popravili s tim rade ove koje imaju dodatnu gumenu brtvicu na sebi i to nema šanse da curi..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Bakrenu brtvu užariš na plinu i tako užarenu ubaciš u vodu. Brtva je nakon toga mekša nego nova [emoji6]

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

1 brtva 2kn

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.