Jump to content

klima megane3 2013


fat boyler

Recommended Posts

Ne radi mi klima na meganu 2013 godina motor 1.5 dci 90ks, rucna klima

Ne cuje se uopce onaj "klik" kad se upali kompresor, i cijelo vrijeme puse istom temperaturom.

Predpostavljam da treba samo dopunit sistem plinom, dali da provjerim jos sta prije toga?  

Zanima me koji plin ide unutra

 

Link to comment
Share on other sites

A moze biti i kompresor ako uopce ne ukljucuje..

Link to comment
Share on other sites

Ma sigurno nije tako komplicirano, valjda je plin.

Sent from my LG G4

Link to comment
Share on other sites

Kolko znam kompresor ne ukljucuje ako pritisak nije dovoljan u sistemu.postoji mogucnost i da je kompresor, ali pokusavam krenuti od naj jeftinijeg kvara. Zna netko koji plin ude nutra?

Link to comment
Share on other sites

Valjda zna servis auto klima. Ja bi rekao da je uobičajeni, R134A.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kolko znam kompresor ne ukljucuje ako pritisak nije dovoljan u sistemu.postoji mogucnost i da je kompresor, ali pokusavam krenuti od naj jeftinijeg kvara. Zna netko koji plin ude nutra?

R134 je u njemu i ide ga 480 gr.

Samo nije normalno da auto iz 2013.  izgubi plin...

Link to comment
Share on other sites

tvornički je propisano kolko plina gubi godišnje bez paljenja auta. Meni su za twinga rekli da je do 5%

Link to comment
Share on other sites

Moj Gen je 2010. Do sada klima nije pipnuta, al sam primjetio da slabije hladi, tako da ću morati u servis. 

Link to comment
Share on other sites

tvornički je propisano kolko plina gubi godišnje bez paljenja auta. Meni su za twinga rekli da je do 5%

Normalno je da se s vremenom gubi plin ali nije normalno da ga izgubi za 3 godine , i to za prve 3 godine auta.

Link to comment
Share on other sites

tvornički je propisano kolko plina gubi godišnje bez paljenja auta. Meni su za twinga rekli da je do 5%

5% na metar instalacije, that is.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Moj Clio, isto ručna klima, hladio je super i nakon 9 godina, mislim da je pretjerano to 5 posto godišnje

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

ovlašteni servis ti preporucuje mijenjanje plina u klimi tj tzv. servis klime svake 2 godine gdje se ubacuje i novi plin i novo ulje u kompresor i fluorescenta boja to kod nas u BiH kosta 50KM ili 25 eura,e sad da li cete vi cuvati svoj kompresor ili ne to ostaje na korisniku auta.u svakom slucaju napuni plin i ulje u kompresor i vidi.imam isto renault megane 2013.g  1.5 dci i svake godine obavezno mijenjam plin i ulje u kompresoru...pozz

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav ekipi

Posjedujem Megane 1.5 dci  2010 godina klima mi radi normalno a na srednjim mrežicama ili otvoru za zrak izlazi kao para,izmaglica. Dali je ozbiljan problem ili može izdržat 2000 km da se vratim u Hr. 

Link to comment
Share on other sites

Fali mu plina u klimi. Kad ga bude još manje kompresor neće uopće uključiti. Mislim da mu ne smeta ovakva vožnja.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da pitam ovdje, nemam megane nego Fluence generation 2010 s ručnom klimom, mislim da je ista ko kod kolege. Klima nije dirana uopće dosad, možda malo samo slabije hladi.

Ali prilikom uključivanja (dok u vožnji stisnem AC tipku) kao da malo prejako zakoči motor. Uz dosta glasni zvuk, neki neodređeni nije ni tup ni klik, nekaj između.

Dal to kompresor odlazi ili je i kod vas drugih tako?

Link to comment
Share on other sites

Tako treba, uključi se kompresor.

Edited by PAnta013
Link to comment
Share on other sites

Da ne trpi puno kuplung klime, u vožnji stisniti kvačilo (kuplung) pričekato da se broj okretaja motora spusni na minimum, uključiti AC, pričekati 2-3 s da se pokrene i onda lagano otpustiti kvačilo da motor postigne broj okretaja koji je bio.

Tako će sustav imati najmanje opterećenja pri uključivanju.

Link to comment
Share on other sites

Da ne trpi puno kuplung klime, u vožnji stisniti kvačilo (kuplung) pričekato da se broj okretaja motora spusni na minimum, uključiti AC, pričekati 2-3 s da se pokrene i onda lagano otpustiti kvačilo da motor postigne broj okretaja koji je bio.

Tako će sustav imati najmanje opterećenja pri uključivanju.

Nekako sam mislio paliti prije nego upalim auto pa da ju on sam upali dok hoće, pošto ju gasim 2-3min prije nego ugasim auto

Link to comment
Share on other sites

Nece ukopčati kompresor dok motor ne radi.

A ne? To nisam znao. Nekako mi se čini da ga pali tek dok se okretaji ustabile, ne prije....

To šteti komprespru ili ostatku motora?

Link to comment
Share on other sites

Zato je tako napravljeno da ima što manje opterećenje.

Dok pališ kompresor broj okretaja ne bi trebao biti preko 2000 i nebi trebalo biti štete.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.