Jump to content

Clio II karambol - popravak ili prodaja?


teodragovic

Recommended Posts

Pozdrav svima,

prije par tjedana udario sam desnom stranom u ogradu na autocesti. Nije bila velika brzina i nitko nije ozljeđen ali je bilo dovoljno da izleti zračni na suvozačkom i da blokira ručica mjenjača (tj. ostane u međubrzini). Auto pali i motor je (naizgled) u redu ali ne mogu ubaciti ni u jednu brzinu osim pete. Izvana su uništena vrata, retrovizor, prednji i stražnji blatobran. 

Pošto sam i prije nesreće razmišljao prodati auto sad ne znam da li mi se isplati popravljati ili ga prodati ovakvog kakav je. Inače, auto je 2004. godište i ima 116k km, prije ovog sam već popravljao limariju ali nikad problema s motorom osim zamjene baterije pred 3-4 godine.

Slike:

https://goo.gl/photos/UNiQkWrtXCdrASBJ9

Link to comment
Share on other sites

Popravak

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ova plastika u prtljazniku ti ja kao neka zastita odozdola na poluzi mjenjaca bice da si odozdola zakacio na nesto mozda se malo savinulo pa zato nece ubacivat u brzine treba pogledat.

Link to comment
Share on other sites

Popravak te ne moze kostati vise od 3500 kn sa original rabljenim dijelovima. Svakako popravak.

Link to comment
Share on other sites

Ako je savinut prednji most onda će ga samo to koštati minimalno 3500kn. Pitanje je da li će naći rabljeni originalni i u kakvom stanju. Mora biti potpuno ravan i bez oštećenja inače nula bodova. Zamjenski su goli k....c

Link to comment
Share on other sites

Za tu plastiku u gepeku nisam imao pojma što je, samo sam je brzo pobrao da ne ostane na cesti. A inače, auto je prvotno šlepan kod nekog limara koji mi je rekao da bi me samo ruke došle 2700kn i onda počeo nabrajati djelove (rabljeni zračni 600kn, retrovizor 200kn...). Kad mi je ponudio da mi uzme auto za 700e sam mu se zahvalio i odšlepao auto na parking. Što se tiče mjenjača/motora neki njegov kolega mehaničar je bio pogledat i rekao to da je ručica ostala u međubrzini ali da nema veće štete na motoru.

Sad, drugo pitanje: ima li tko preporuku za dobrog mehaničara i limara na području Rijeke? :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Moj ti je savjet da prvo za svaki slučaj odeš provjeriti geometriju auta da se vidi da li je sve u centru. Ograda na autocesti je visoko, pa vjerojatno ovjes i šasija nisu dobili ali je dobro provjeriti makar na špuru.

Link to comment
Share on other sites

Popravi auto pa u oglasnik s njim,   dijelove možes sve nać preko njuškala.....  

most nije dobio od ovog udara vidi se da je bilo stuganje  ograde....  ručica se  bez problema da odglaviti da možeš šaltat, auto mora na dizalicu i centrirat spojnu cijev od getribe prema ručici, drži ju jedan šeraf . ona plastika iz gepeka je zaštitna plastika na spoju te cijevi od ručice mjenjača  i mjenjača

Edited by Goran_KA
Link to comment
Share on other sites

Za tu plastiku u gepeku nisam imao pojma što je, samo sam je brzo pobrao da ne ostane na cesti. A inače, auto je prvotno šlepan kod nekog limara koji mi je rekao da bi me samo ruke došle 2700kn i onda počeo nabrajati djelove (rabljeni zračni 600kn, retrovizor 200kn...). Kad mi je ponudio da mi uzme auto za 700e sam mu se zahvalio i odšlepao auto na parking. Što se tiče mjenjača/motora neki njegov kolega mehaničar je bio pogledat i rekao to da je ručica ostala u međubrzini ali da nema veće štete na motoru.

Sad, drugo pitanje: ima li tko preporuku za dobrog mehaničara i limara na području Rijeke? :zubo:

ja sam jedno vreme daval auto željku šta se nalazi prije lovorke na rujevici..dobar i nema napuhane cijene..

Link to comment
Share on other sites

Popravi auto pa u oglasnik s njim,   dijelove možes sve nać preko njuškala.....  

most nije dobio od ovog udara vidi se da je bilo stuganje  ograde....  ručica se  bez problema da odglaviti da možeš šaltat, auto mora na dizalicu i centrirat spojnu cijev od getribe prema ručici, drži ju jedan šeraf . ona plastika iz gepeka je zaštitna plastika na spoju te cijevi od ručice mjenjača  i mjenjača

Nije tu spojna cijev iliti poluga mjenjača u pitanju , jer se ne može vjerovatno šaltati ni direkt na kućištu mjenjača.

Mjenjač je blokiran u samom kućištu na viljuškama ali se može odblokirati bez skidanja mjenjača kroz onu bočnu deklu.

Link to comment
Share on other sites

Kad bi ga popravio koliko ga dugo jos mislis vozit? 

Link to comment
Share on other sites

Kad bi ga popravio koliko ga dugo jos mislis vozit? 

Auto u svakom slučaju ide na prodaju. Ako bi ga popravio relativno brzo vozio bi ga još max. mjesec dana dok ne nađem neki drugi. 

Link to comment
Share on other sites

Update: odvezao auto mehaničaru. Kaže da je od udarca pukao mjenjač :( Veli da je zamjenski 300€

Link to comment
Share on other sites

Nista ne slagat ako ne slazes sam. Prodaj ga takvog kakav je. 

Link to comment
Share on other sites

s ovim bih se slozio... 

Link to comment
Share on other sites

Mislite slagat kao da sam nabavljam dijelove ili da sam radim popravak? Jer sam možda već našao zamjenski mjenjač jeftinije ali nemam pojma koliko je komplicirano zamjeniti ga i koliko je to sati rada.

Link to comment
Share on other sites

Da sam radis popravak. Inace nema racunice pogotovo jer ga mislis prodavat. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.