Jump to content

Laguna 1.9 dCi-problemi po kupnji


gocc01

Recommended Posts

Pozdrav svima, pošto sutra moram auto otpeljat čovjeku kod kojeg sam ga pred dva tjedna kupio (autokuća) da ga popravi, rekao je da će riješiti sve pa živi bili pa vidjeli.

Model je Laguna II Grandtour 1.9dci 88kW

Auto, za početak, par puta mi se ugasio u leru, nakon dvije tri minute.

Gubi gas, ponekad nakon šaltanja ga primi pa pusti makar držim papučicu gasa i dalje stisnutu. Jučer sam malo isprobavao i čini mi se da oko 2500 okretaja izgubi gas koji i dalje držim te ga primi kad padne na 1600 okretaja.

Na autoputu mi je otišao u safe mode, također sam isprobao u čemu je problem te sam neki dan u trećoj dodavao gas do 4000 okretaja pa su mi mi se upalila lampica grijača sa lampicom iznad nje, kvadratić sa cik cak crtom po sredini te je auto otišao u neku blokadu da je ostao bez snage sve dok nisam stao te ugasio i upalio motor. Ista stvar i u četvrtoj.

Ponekad imam osjećaj u prvoj kao da sam u trećoj.

I za kraj, dijagnostika kaže da je previsok tlak u turbini, povremen. 

Što očekivati? Zvao je čovjeka u servis, kaže da nije strašno al da će trebat jedan dan da to riješi. 

Ako sam fulao temu molim moderatora da prebaci post kamo treba.

Hvala!

EDIT: Još malo informacija; auto ima 241tkm plus nešto sitno, ja sam napravio s njim oko 700km, zupčasti je mjenjan na 164tkm a na displayu piše 10000km do servisa. Ulje je mijenjano pred 5-6tkm. 

Servis nisam nikakav radio niti ga vozio na provjeru, čovjek je rekao toči i vozi a ako bude nešto da ima servis i da mu auto dovezem. Kaže da je stajao u dvorištu neko vrijeme.

Edited by gocc01
Link to comment
Share on other sites

Ah, svaki auto koji stoji neko vrijeme, mora se nešto novo ulagat, sretno .

Link to comment
Share on other sites

Ovo sa lampicom i safe-modom - iz tog što dijagnostika kaže, vuče na probleme sa turbinom. Može biti i problema sa papučicom gasa.

Što se tiče servisa (i veliki i mali), bilo bi dobro da znaš datum kada su napravljani zadnji, i jedan i drugi. Ulje ne bi trebalo stajati dulje od godinu dana, bez obzira na kilometre, a remenje ne dulje od 5 godina, također bez obzira na kilometre. Premda bi ja na tvom mjestu napravio oba servisa. Taj izraz "neko vrijeme u dvorištu" može biti dosta dug period.

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Od zamjene zupčastog je prošlo cca 75.000 km i vrijeme je za zamjenu. 

Obavezno veliki servis , pregledati turbinu i crijeva 

Neki simptomi nestaju prilikom gašenja auta, pa se ponovno pojave, vjerojatno problem elektronike

Pregledati sve konektore, da nema vlage ili prašine. To može zadavati probleme

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovorima, znači ipak neće biti samo toči i vozi.. 

Čovjek je rekao da će sredit to sa previsokim tlakom u turbini, da je valjda problem sa nekim ventilom ali da gašenje u leru nema veze sa tim. 

Na meni su servisi na koje sam i računao ali sad za neke veće troškove nemam love.

Koliko bi mi izbili iz džepa servisi, ajmo reć sve kaj bi bilo potrebno obavit ali bez popravaka?

Link to comment
Share on other sites

Ispod 2500 sa računom teško, za nekakve osrednje dijelove.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

cirka 1200 kn ti je set zupcastog kog tokica...skf sa vodnom pumpomnte natezacima...ulje i filtere neznam cije ces stavit...najbolje bosch filter goriva,elf ulje original filter te original zracni filter...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je MANN najjači kod filtera, a kod ulja pripazi da ima RN0710 oznaku (može biti gradacije 5W40 ili 0W40). Preporučam Shell ili Mobil. Nadalje, ako nije skoro promijenjeno, preporučam ti promjenu antifriza i kočione tekućine.

Link to comment
Share on other sites

I, kakav je epilog priče? Riješio stvar sa prodavačem?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo i mene napokon, isprike na neaktivnosti. 

Posto je klima jos jedna stvar koja nije radila prvo me slao kod covjeka da je napuni. Medutim nije treebalo napunit klimu vec je otisao kompresor. Ok, nakon sto je narucio kompresor ispalo je da je kompresor u redu ali da ne radi prednja ploca. 

Ok, kupio je i nju za 400kn ali opet nista. 

Nekih 4-5 puta sam auto ostavljao kod njega, pa kod nekog mehanicara u Gajnicama koji ga nije ni taknuo od popodneva poslije posla kak sam ga ostavio pa sve do drugi dan. 

Rekao je da su rijesili egr da sve klapne otvaraju zatvaraju pa aj ali svejedno nista nije rijeseno. Jos par dana odi sim pa tam pa sam ga ponovno ostavio da bi zakljucili da je problem sa strujom

 Ok, ajmo jos tjedan dana pa sam opet ostavio auto i ajd, rijesili su klimu, pocistili egr ventil (ponovno?) ali da im ne baca gresku zbog koje auto ostaje bez gasa. 

Otpeljal sam auto, sretan kaj bar imam klimu ali sad auto dimi crno da je to strava.

Rekao je da dodem pa ce pogledat sto je pak sad, dogovorio sam mali servis sa njim ali sam ga otkantao jer mi se ne da vise s njim zajebavat. Danas sam auto ostavio u autostopu, obavio izmjenu filtera i ulja i pitao decke dal je ciscen egr filter

 Odgovor mozete pretpostavit. Nisam bas sa lovom za neke popravke, dogovorili smo za drugi tjedan pregled pa cemo vidjet

 Auto sam kupio u Automoto Pavić u Gajnicama pa eto, budite na oprezu jer on ocito auto samo opere i ocisti pa ko naleti. Ja mlad i naivan kupio kod njega bez pregleda i popusio. 

Link to comment
Share on other sites

Za prolivenim mlijekom ne vrijedi plakati, ali - pa kud si baš kod šoderaša kupovao. Barem tih laguna imaš puno, mogao si naći od privatne osobe registriran i provozat ga žestoko i sve te tipkice probati rade li... al dobro, sada si barem još nešto naučio.

p.s. što im dođe termin "prednja ploča" i sada imaš kompresor klime viška, jel?

Link to comment
Share on other sites

kuplung kompresora je najvjerovatnije "prednja ploca"

Link to comment
Share on other sites

Probaj saznati di je kupljen auto. Zatrazi odatle ispis km s tehnickog. S time (a 99% su skidani) odes na mup i prijavis prevaru. Auto ti ostaje i mora ti vratiti sve pare.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ploca za upravljenje automatskom klimom. 

Moja je ionako bila polomljena pa sam negdje trazio barem plastiku al ok, kupio je novu/ispravnu pa to sad radi makar je na kraju bio problem sa strujom. Kompresor klime je taj drugi lik rekao da ce narucit ali posto nije niti u njemu bio problem valjda ga je vratio.

Neke stvari koje je rekao popravit je rijesio, klimu u biti jedino a za ostalo cu se ocito morat ja pobrinuti. 

Mali servis sam obavio, ulje je promjenjeno pa cu sad vidjet dal ce auto vozit.

Link to comment
Share on other sites

Auto je uzeo od nekog lika pod racun, jos mi je pokazao na kupoprodajnom 24000kn. 

Ja sam ga platio 24 ali mi je pisao 8. Platio sam porez na 24000 ravno, toliko su ga procjenili. 

Prijasnjeg sam vlasnika kontaktirao preko facebooka da mi da par informacija ali ne odgovara. 2009 je uvezen iz italije.

Link to comment
Share on other sites

A joj jos talijan.. Sreci nikad kraja.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo mene opet, uhh :jez:

Kad sam obavio pred mjesec dana mali servis u Gajnicama u Autostopu sam pitao čovjeka kaj bi to moglo bit sa gasom pa je rekao da mu smrdi na pumpu goriva ali financijski mi je to bilo previse pa sam nazalost odgodio.

Obavio tehnicki, pise jedino lose sa nekakvim iskljucivanjem al sam zaboravio sta, znam da su okretaji u pitanju.

 

Jucer krenuli na more, stigli za Rijeku a na autoputu mi se dva puta dogodilo da je auto "zapeo" na 2200 okretaja i nije dao preko 100 kmh ali bez ikakvih lampica. Spustio sam u trecu i proradilo je kad sam uspio povisit okretaje. 

I napokon danas, vracamo se iz Rijeke za Ičiće, prvo sam primjetio da klima ne radi pa sam ju ugasio i nakon par minuta mi je auto usporio i upalila se lampica pumpe. Ugasio sam auto i upalio ga i krenuo al je tad poceo trokirat, opet se upalila lampica pumpe i stopa i ajmo, gasi, trokut van, nazvao Euroherc i poslali su Oryx. 

S lijeve strane auta je procurilo ulje. 

Otpeljali su ga za Rijeku u neki njihov servis, u ponedjeljak cu znat u cemu je problem. 

Nadam se da je samo puklo crijevo. 

Kako ga imam vec neko vrijeme primjetio sam da je promjenjive naravi. Nekad u prvoj i drugoj vuce ko blesav a nekad bi ga najradije gurao.

 

Link to comment
Share on other sites

Hoce sigurno :-( 

Link to comment
Share on other sites

Uf čovječe, možda je bolje da si ga odnio u ovlašteni ?!

Link to comment
Share on other sites

A iz Zagreba sam zapeo u Rijeci. 

Al svaka pohvala ljudima jbt najmanje petero ih je stao i pitalo dal trebamo pomoc:respect:

 

Uglavnom zvao sam danas covjeka iz slep sluzbe, to je Speed iz Rijeke. 

Auto su pogledali i to je procurila voda iz klime al je na putu pokupila prljavstinu pa je izgledalo kao ulje. Bilo je zraka u crijevu ispred pumpe goriva to su isto rijesili.

Rekao je da imaju nekog ko radi samo Renault negdje prema GP Rupa pa ce ga otpeljat danas tamo posto mi je prijevoz osiguran. 

Sta da ocekujem? Valjda nece bit preko soma i pol dva kuna ili?

Odlican pocetak godisnjeg..

Link to comment
Share on other sites

Evo malo novih informacija, mozda i dobro da se to sve dogodilo. 

Covjek ga je pregledao, valjda prvi put da je netko temeljitije obavio taj dio i ustanovio da je prednja lijeva opruga puknuta, straznji seleni razvaljeni, EGR je bio pod prstom prljavstine i vani i unutra te je cijelo vrijeme bio otvoren. 

Puklo je crijevo vode, to je zamjenio i nesto je napravio sa egr ventilom, premostio ga je je tak da je on sad ispred, bitno da radi. 

Za sada je s motorom ok ali je ovjes katastrofa. 

Moze preporuka majstora u Zagrebu, po mogucnosti zapadni dio, gdje da pocnem i s cim. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.