Jump to content

Naknadno ugrađivanje tempomata Megane II 1.9dci


alengrosevic

Recommended Posts

Imam Megane 2 204 1.9 dci. Do sada nije imao tempomat na sebi. I sad sam stavio airbag na volanu sa komandama za tempomat i dolje lijevo sam stavio prekidač za tempomat. Koji je sljedeći korak da upogonim tempomat na svom autu? Inače sam sa karamboliranog auta prebacio te stvari, a taj auto je imao funkcionalan tempomat. Trebam još koji dio preseliti? Jer sam preselio samo airbag i prekidače dolje lijevo na komandnoj ploči. Trenutno kad uključujem i isključujem te prekidače, nište se ne dešava...

 

Hvala!

Edited by alengrosevic
Link to comment
Share on other sites

da li si prebacio i komande na volanu pored airbaga sto su? 

inace sledeci korak je da ti neko aktivira tempomat u reno servisu ili neko ko ima CAN-CLIP 

da li su ti dugmici na volanu spojeni tj da li si stavio i zavojnicu odgovarajucu? moguce je inace da je zavojnica shebana (tesko da samo tempomat neradi al je moguce)

inace bi ti tempomat trebao raditi i bez can clipa. nakon sto ukljucis dolje na dugme, trebas i na volanu pri brzini vecoj od 30km/h aktivirat ga pritiskom plus  ili minus dugmeta, i onda mozes ici gore dole. samo ti nece prikazivati brzinu na ekranu izmedju satova. s 0 izlazis a s "R" ulazis u prethodno zadatu brzinu

Link to comment
Share on other sites

Ovo što je Miloš naveo, zavojnica odgovarajuca, dugmici na volanu i prekidac na papučici kuplunga ako ga nema. Tek onda CAN-CLIP.

Link to comment
Share on other sites

da taj prekidac na kuplungu dobro dodje :D zab sam na njega

Link to comment
Share on other sites

Ovako, premjestio sam i gumbiće kraj airbaga na volanu. Oni su spojeni na airbag pa se s njime i mijenja. Zavojnica je ona mislim sa 7 vodova. Prekidači su dolje spojeni na svoj konektor koji je već bio pripremljen unutar komandne ploče. Prekidač kod kuplunga ne znam. Znam da dok palim moram stisnuti kuplung da upali motor ali ne znam da li je to isti prekidač.

Inače se sjećam sa original meganea s kojeg sam skinuo dijelove, da dok se prekidač dolje kliknuo, tada se gore kod obrtomjera upalila zelena/žuta lampica. To se sad na mojem ne događa. Budem otišao kod svog servisera (nedugo je postao ovlašteni renault serviser) pa ako treba još nešto uključiti preko računala, bude to napravio. Ako treba još koji dio zamijeniti, recite pa da i to zamijenim, kad imam pristup autu koj ije prije imao tempomat :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

ako si sve spojio kako treba i svi elementi su ispravni,ništa bez clipa, tako je kod mene bilo nije radio dok nije aktiviran...

Link to comment
Share on other sites

ok, hvala na informaciji, onda ću otići do majstora da clip-om to aktivira. 

Link to comment
Share on other sites

Kako se ukljucuje i iskljucuje tempomat??

Imam auto preko 2 g i jos nisam probao tempomat.

Link to comment
Share on other sites

Ako nisi probao onda ni nemoj [emoji4]

Kad kliknes gumb i svijetli na tabli zeleno onda je tempomat, a kad je žuto onda je limitator.

Stavi na zeleno i kad dođes do željene brzine na volanu pritisni zipku +. Sad je brzina memorirana i tako ce ju odrzavati. Ako zelis usporiti onda klikas - , a ubrzati +.

Pri stiskanju kuplunga ili kocnice tempomat se gasi. Da bi vratio brzinu koju si imao pozoves ju iz memorije sa R

Link to comment
Share on other sites

Aha tako.Inace na volanu su ti gumbici + - i R i kad sam kupio auto stiskao sam te gumbice i nista se nije desavalo,mislio sam da je to nesto u vezi radia i zakljucio sam da mi to nevalja.Tek poslje sam skuzio da je to za tempomat.

 

Nisam koristio jos tempomat jer kao prvo to je meni jedna od vecih gluposti,kao drugo ni ne sjetim se da ga uopce imam a kao trece neidem cesto na autoputeve a i kad idem cesto ima dosta auta pa nije prikladno voziti stalno istom brzinom.

Al svakako cu probati,samo se trebam sjetiti :)

Link to comment
Share on other sites

previse filozofiras :D 

ja ga npr od opatije do centra ri znam odvoziti na tempomatu ako nije guzva.. za AC nemogu zamisliti vise voznju bez njega, pa makar bilo puno prometa.. uvek mozes stisnut gas i on ce ubrzat ili zakocit ako treba..

Link to comment
Share on other sites

ja sam stara skola,nisam navikao na te nove tehnologije,navikao sam tako jer nijedan auto mi to nije imao.Seljak :)

Link to comment
Share on other sites

kad pocnes koristiti neces znati kako si vozio bez toga. na dugim ravnim dionicama ti jako punoznaci jer mnogo manje umaras nogu koja mora biti u jednom polozaju bez davanja ili oduzimanja gasa (ili stalno ubrzavas usporavas) na duzim putovanjima to jako puno znaci :) 

Link to comment
Share on other sites

Neidem mnogo na duga putovanja pa zato i neidem za tim da to imam.Puno vozim gradske voznje a kad idem na duzi put to je maksimalno sat,dva,rijetko duže.Sa meganom sam u 2 godine i 2 mjeseca presao sam 16 000 km jer imam i drugi auto pa megan malo vozim.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.