Jump to content

Renault novi modeli


lagunaCoupev6

Recommended Posts

Bas me zanima dal ce i on imat kljove ko i ostatak game. Vjerovatno hoce, al živi bili pa vidjeli. 

Link to comment
Share on other sites

Ajmo rec da se vec zna da hoce. Od naprijed slican Meganu 4 a od iza slicniji Cliju 4. default_smilie2.gif

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ma vidio sam vec neke rendere, cak i autic vec proizveden clio 5. Nije mi se nesto previse svidjelo. Al pricekajmo ofišl slike, pa cemo komentirati. 

Link to comment
Share on other sites

Ak je nešto dobro na Twingu 3 to je radijus okretanja i 5 vrata to je velika vrijednost u gradu pogotovo mali krug okretanja. Šteta da nema neki dCi to bi onda bil štedljivec kao nekad Smar Fortwo CDI e tog si mogel voziti sa 3.5 litre u gradu automatic getriba. To je Smart ForFour blizanac možda će i on imati redizajn.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

ne vjerujem da budu takve male auteke više radili više dizele.. pogotovo ne francuzi koji imaju mnoge zabrane prometa u gradovima kao i švabi.  prije budu hibridi ili na struju, jer smart u ponudi ima 3 strujića, 2 benzinca i brabus sa još 10ks više.

pitanje je jel bude i clio još dugo bio više dizel, mislim da sam negdje čitao da toga više nebu.. možda još koju godinu da ali kasnije ne..

za gradski auto ionak nije pametno da bude dizel, razlozi su već davno navedeni..

Link to comment
Share on other sites

Clio plug-in hybrid 1.3TCe sa 7 brzina i duljim finalnim omjerima bi bio pun pogodak. Baterija da je barem 5kWh. Diesel maknut iz proizvodnje i poslat u ropotarnicu povijesti. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, filipbabok said:

Ova zadnja rečenica je stvarnost ili tvoja želja?

S vremenom, prije nego što ljudi misle, bit će oboje. Barem za ove manje aute.

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Samo, pitam jer ne pratim te manje aute. A ovo hibrid sa manualcem - misliš na mild hibrid?

Link to comment
Share on other sites

Ma ne manualac, EDC. Taj dio je moja želja. Pravi plug-in hybrid s poštenim el. motorom između mjenjača i ICE.

Link to comment
Share on other sites

Sad bi se dalo raspravljati je li edc at ili mt. Meni je to mt mjenjač što se tiče načina djelovanja ali je at u načinu korištenja, ali nebitno u ovom slučaju.

Ne znam tko pravi hibrida a da nema cvt. Honda insight je nudila mt u svom prvom hibridu ali su ga ubrzo povukli.

Link to comment
Share on other sites

Bio sam uvjeren da je to cvt sa umjetnim stupnjevima, kao subaru i audi.

Al dobro, ak su uspjeli natjerati da stvar radi, odlično.

Ja se pak nadam da će za 20-ak godina ice motori živjeti u autima samo kao range extenderi, ništa drugo.

Link to comment
Share on other sites

Pojest ću cipelu ako dCi dobije PHEV verziju (mild hybrid se ne računa).

Taman negdje 2020-21. kad kompletno prestanu proizvodit čađare, jel? Daj se uozbilji, dieselu je kraj jako blizu, a prezivjet ce jos neko vrijeme samo u vecim autima.

Link to comment
Share on other sites



dieselu je kraj jako blizu, a prezivjet ce jos neko vrijeme samo u vecim autima.


U EU, ne i ostalim državama,a pogotovo ne na drugim kontinentima....a i to za EU nije 100%


TURBO TERROR

Link to comment
Share on other sites

Europa je i jedina masovno koristila diesel u non komercijalnim vozilima. Nema "ostalih država", samo Europa vodi. U svijetu je 2017. 16.2% prodanih vozila bilo pogonjeno dieselom, a 2 od 3 su završila u Europi. Ima još par država koje su izuzeci gdje se dosta traži diesel, ali nisu ni blizu Europi - Tajland zbog pickupova pa se sad žale da im je kvaliteta zraka katastrofa, recimo. Zapravo mi živimo u nekom čudnom diesel bubbleu, a ostatak svijeta je normalan.

Kina prodaje diesela u jednoznamenkastim postocima 4-7%, SAD još manje, 1-3%.

Edited by IcyTexx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ameri cca 0.7$ litra benzina, 0.8 dizel,
Rusi cca 0.65$ litra benzinaa, 0.7$ litra dizela
Kinezi cca 1$ benzin, 0.9$ dizel.

Kod nas znas i sam...

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Disel: manje trosi, sigurniji u sudaru zbog tezek zapalkenja, mirnije radi i ljepsega je vozit.

Benzin: isto zagađuje ko i dizel samo u manjoj kolicini.

To je stvar politike, ocito neko velike novceke trpa u dzep da makne disel.

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

Dizel treba ostati za kombije, off roade, i vece limuzune za autoceste.
Makar su svabi sad u donosenju ogranicenja brzine na autobanima jer su skuzili da auto na 130 km/h manje trosi i zagadjuje neg na 180 i vise. Ma bravo. Stvarno nevjerojatan zakljucak.
Ovo da je dizel cisci, mirnije radi i tise nebi htio komentirat. Daj meni malo te droge na kojoj si za ispalit jos koju takvu izjavu..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.