Jump to content

laguna 3 2.0 dci


P4tr1ot

Recommended Posts

pozz planiram kupit lagunu 3 2.0 dci pa me zanima razlika izmedu 150 ks i 173ks?? kuzim da je ova jaca za 20+ks ali dal s njom dolaze kakvi problemi ili???inace pucam na 150 ks ali ako bi se naslo 173 zasto ne

Link to comment
Share on other sites

Moja je dvojka sa jacim motorom. Istina ima samo 110.000 km i nema problema. Kum ima L3 sa 180ks i pređenih 220.000km. Ne održava ni upola kao ja ali nikakvih problema nema. Prije par dana je skidao prvi puta EGR i bio je u odlicnom stanju iako vozi 80% grad. Kod mene je 90% otvorena cesta.

Link to comment
Share on other sites

Moja je ta jača 2010 god 235 000 km

Motor kao prvog dana

Uz redovno održavanja promijenjene opruge i amortizeri mislim na negdje poslije 200 000 i ksenon lampe

Link to comment
Share on other sites

Ja imam ovaj 'slabiji' od 150 KS u dvojci. Isto bez zamjerki. Sad sam na 230tkm. Kod mene je zadnjih 100 tkm.

Malo ce nelogicno zvucati, ali izgleda da ovaj slabiji motor trosi vise (~0,5L) od ovog jaceg?!

Link to comment
Share on other sites

L3 koju vozim je 03/2008, 150 Ks, automatik, paket opreme Initiale - kupio sam je pre tri meseca sa (nadam se jer sam proveravao na raznorazne načine) 218000 km. Tada sam bio u dilemi - da li kupiti ovakvu, sa najvišom mogućom opremom i skoro sigurno dosta pređenih 218000 km ili neku koja ima navodno 120-130000 km i koja ima slabiju opremu i čak je skuplja od ove. Odlučio sam kako sam odliučio, vreme će pokazati da li sam bio u pravu ili nisam. Podaci kažu da ove sa 175-180 KS troše nešto manje a u mom slučaju je još i automatik. Za ovih cca. 3300 km mešovite vožnje ostvaren je prosek od nekih 7.5-8 l. I mene zanimaju podaci koliko ovi motori nose pa sam u ovlašćenom servisu na prvoj zameni ulja dobio informaciju da kod iole normalnog održavanja treba da izdrže barem 350-400000. Ako bude tako dobro je... videćemo.

Link to comment
Share on other sites

kad može moj 1,4 370000 do sada, mora moči i 2.0 bar 500000

Link to comment
Share on other sites

Kako se ono kaže: iz tvojih usta u božije uši. 

Link to comment
Share on other sites

Znam kombi od Plitvickih jezera sa 2.0 dCi motorom i debelo preko 400.000 km bez ijednog kvara. Nadam se da ce moja bar upola toliko napraviti.

Link to comment
Share on other sites

Mene jedino ovo sekira

http://www.autobild.de/bilder/renault-laguna-grandtour-2.0-dci-initiale-dauertest-1174132.html#bild17

Mada, možda je i neka igra od strane Nemaca jer se ovaj model Renaulta dobro približio nemačkoj konkurenciji. Uostalom, retko kada će kod nemačkih novinara da bude neki drugi auto bolji sem nemačkog a i u Francuskoj od francuskog. Jedino mi, sa ovih prostora, uvek cenimo to što cenimo ...

Link to comment
Share on other sites

Ovo nije bas tipicno za 2.0 dCi kao za 1.5 i 1.9 dCi.

Prije bi pripisao servisnom intervalu od 30.000 km i čestom stiskanju na niskim okretajima kad ima puno Nm.

Link to comment
Share on other sites

Nisam te najbolje shvatio "često stiskanje na niskim obrtajima kada ima puno Nm"? Ovo je test na 100000 km što znači da su promenili ulje 3-4 puta. 

Iako sam sve ovo pročitao i znao još pre kupovine kupio sam L3.

Link to comment
Share on other sites

Najveci pritisak na letecim lezajevima je na malom broju okretaja i punom gasu.

Da su mijenjali ulje na 15.000 šteta bi bila manja.

Link to comment
Share on other sites

Znaci, tvoja preporuka je ne ubrzavati naglo? Kako to sprovoditi kod automatskog menjaca?

Link to comment
Share on other sites

a da otvoriš karter i promijeniš leteće? 100 ojra sve skupa, niti dva rezervara nafte

Link to comment
Share on other sites

Sto bih nesto radio a da to i ne znam da li treba ili ne? Iako imam prilicno vozackog staza i iskustva od preko 1200000 km ne znam kako i po cemu bih procenio da su leteci lezajevi otisli? 

Link to comment
Share on other sites

Pocne lupat motor. Tako da cujes. A i automatik kad stisnes javi gas da presalta nizu i onda malo ipak pustis dok se naberu okretaje. Ili prebaciti u sport mod ukoliko ga ima.

To mrcvarenje motora na 1500okretaja i pun gas pogotovo uz tolko puno Nm na istima je glupost od tvornice da su uopce napravili.. Bolje da max moment dobiva na 2500 i da se ljepo veti do 6ooo a ne ma 1700 ili kolko okretaja da vec dodje na maks moment. To ubija sve lezajeve ne samo od radilice....

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kako si video ovo je L2, na samom kraju njene proizvodnje. Motor 2.0 dCi uvek ima lanac, bez obzira gde je ugrađen, hoću reći nije baš tako lako preći sa zupčastog kaiša na lanac i obrnuto ...

Link to comment
Share on other sites

Sve L2 sa motorima 2.0 dCi imaju lanac.

Mozes ubrzavati naglo ako ti je potrebno. Na manualcu ga bacis 1 ili 2 brzine nize, a automatik ako nema mogucnost rucnog šaltanja ionako ce ga na pun gas ako je ispod 2000 okretaja prebaciti u nižu.

Link to comment
Share on other sites

Deluje uglancano kao i svaki na komercijalnim oglasima, sad bas ne znam kako gledati onu "CD" nalepnicu - kao prednost ili manu? :hm: Tebi to nije predaleko da pogledas uzivo a to je jedino merodavno.

Link to comment
Share on other sites

Deluje uglancano kao i svaki na komercijalnim oglasima, sad bas ne znam kako gledati onu "CD" nalepnicu - kao prednost ili manu? :hm: Tebi to nije predaleko da pogledas uzivo a to je jedino merodavno.

da i meni je to sumljivo tj to bi bio diplomatski auto ili kako se vec pise i kaze a sad dal to mogu bit prednosti il mane neznam ali na slikama izgleda uredno

Link to comment
Share on other sites

Jeste, "CD" je oznaka za diplomatska vozila. Malo mi cudno da diplomate koriste Renault -obicno tu ide nesto ozbiljnije MB, Volvo je najcesci ali ko zna ... Izgleda da je i kod njih recesija ...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.